I've got your name tattooed ~ Malum

504 40 4
                                    

Calum tudta, hgy működik.

A lelki társad nevével a csuklódon születtél, kis, díszes betűk díszítik a bal karo, Calum pedig már hozzá is szokott, nem is figyelt oda rá.

Egész addig, míg harmadikban néhány srác meg nem látta a csuklóját véletlenül, és furán néztek rá, neveket adtak neki, egész addig, míg egy tanárnak kellett kimenekíteni, és aznap sírva ment haza.

Az ő csuklóján Michael állt.

Nem értette, mi a rossz ezen. Minden gyereknek volt ilyen az osztályában, szóval, miért kell pont őt zaklatni ezzel? Az anyja karjaiban tartotta, nem válaszolva kérdéseire, csak nyugtatgatva.

Aznap este Malihoz ment, könyörögve neki, hogy mondja el neki, mégis mi a baj ezzel? Mire nővére végre feladta, és ellenőrizte, hogy szüleik nem figyelnek.

Calum még mindig emlékszik arra, amit akkor mondott. "Az egy fiú neve a csuklódon, Cal." Kezdte, küzdve szavaival. "És néhány ember... Nem szereti a fiúkat fiúkkal látni. Érted?"

Calum bólintott, Mali pedig nézte, míg fel nem sóhajtott és öccsét karjaiba húzta, ki a nyakába fúrta fejét. "De mi szeretünk, jó?" Suttogta és Calum mindössze bólintott, mert nem bízott hangjában.

Nem volt benne biztos, hogy tényleg találkozni akar a lelki társával.

************

Végül is, egyszer majd találkozni fog vele.

És ez abban az évben történt meg, mikor ötödikben Sydneybe költöztek, és mindig is utált az új gyereknek lenni. Utálta, mikor bemutatják az osztálynak, aztán egy Michael nevű fiú mellé utasították, hogy üljön le.

Fülét hegyezte, majd az asztalhoz csoszogott, szíve kalapált mellkasában. Mit kellett volna tennie? Mondania kellett volna valamit? Érezni fog valamit, ha elsőnek néznek egymás szemébe, mint valami szikra?

De aztán felnézett, egyenesen a fiúra mellette, Michaelre, a lelki társára, és semmit sem érzett.

Ő rávigyorgott, barnás szőke haja a szemébe lógott, Calum pedig azon gondolkozott, tényleg így kellene találkoznia a lelki társával?

Gyorsan elfelejtette gondolatait, mikor Michael suttogni kezdett neki, arról, hogy milyen idióta a tanáruk, és Calum a tenyerébe kuncogott, próbálkozott nem zajt csapni, miközben Michael még mindig vigyorgott, és Calumnak ez teljesen normálisnak tűnt.

***********

Tizennégy évesek voltak, a hátukon feküdtek Michael szobájában a földön, egy üveg sör állt köztük.

Tizennégy évesek voltak, ki akarták próbálni az alkoholt, és Calum megbánta, mert szédült, és készen állt, hogy hányjon.

"Hé, Mikey." Mondta egy idő után, megbökve Michael lábát az övével, ám a másik fiú húsz perc múlva sem szólalt meg, úgyhogy gondolta, elaludt.

De aztán Michael mégis megszólalt. "Ne rúgdoss, faszfej." És Calum vigyorog, elfordítva a fejét, hogy Michaelre pillantson, aki a plafont bámulta, a sörösüveget kezében már rég elfelejtette. "Mit szeretnél?"

Alkohol folyt az ereiben, forgott vele a világ, de végül megkérdezte azt, ami már azóta zavarta, mióta találkozott Michaellel.

"Mi van a csuklódon?"

Michael teste megmerevedett, mélyen zippantott be egy levegőt, de Calum nem látta, hisz lehunyta a szemeit, félt attól, mit lát, ha kinyitja őket.

5 Seconds of Summer Hungarian Bromance OneshotsWhere stories live. Discover now