Good Boys Are Bad Boys ~ Muke

655 53 3
                                    

Sziasztoook! Sajnálom, hogy ennyit várattalak titeket a következő oneshottal, igazság szerint mostanában semmi ihletem nem volt írni, meg semmi ilyesmire. De, szerencsére most visszakaptam ezt a remek képességemet és lássuk csak, itt is egy új oneshot CCC: Enjoy!

********************************************

Az éjszaka mindenkinek mást jelent; valakinek félelmet, valakinek magányt, Luke Hemmingsnek az igazságot.

A nappalokat egy "jelmezbe" bújva éli, egy álruhában, melyet a felszínesség miatt öltött magára.

Menő fiú lehetett volna, mindene megvolt ahhoz, hogy a suli királya legyen, ő mégis egy másik utat választott. Ez az út tele volt rögökkel, megpróbáltatásokkal, de mégis emellett döntött. Minden reggel zselével zabolázta meg szőke tincseit, vékony testét bő pulóverek és nadrágok alá rejtette, s égkék szemeit hatalmas lencsék mögé bújtatta. Az egyetlen, amit meghagyott lehengerlő külsejében az a gödröcskéi voltak, amelyek még varázslatosabbá tették a mosolyát.

Az iskolában mindenki csak "Hé, te ott" megszólításban részesítették, nem volt más csak egy stréber, kockás pulcsiban és vastag keretes szemüveggel. Senkinek sem kellett így.

Ellenben Michael Cliffordot csupán úgy ismerték, mint a szombat esti bulik királyát. Mindig is ő volt a fő attrakció a night klubbokban, na meg az iskolában is. A lányok körülrajongták, italokat fizettek neki, szinte versenyeztek, ki fog táncolni a színes hajú fiúval? Ám mindez egy napon megváltozott...

Június elején jártunk, már közeledett a mindenki által várva várt nyári szünet. De ahogyan egy hétvége se a világon, ez sem múlhatott el a buli nélkül.

Michael otthon készülődött. Fekete haját szokása szerint borzolta össze, miközben a tükör előtt állva vette szemügyre magát. Egy fehér, mintás pólót viselt, valamint egy sötét farmer dzsekit és szűk, fekete nadrágot. Végül nyugtázott: készen áll. Gyors kiáltást engedett el édesanyjának, elment, -hajnalig nem is jön-.

A klubba vezető út nem volt túl hosszú. Lélekben már felkészült az ő betoppanásakor kerekedett lány seregre körülötte, de valahogy ez most nem történt meg. Párszor körülnézett, a zene dübörgött, a fények cikáztak. A pulthoz lépett, hogy kikérje szokásos italát, mikor két mellette elsuhanó, kuncogó, mini ruhás lányt pillantott meg. Ismerte őket. Egyikőjük karját elkapta, mire a hosszú barna, s szőke ombre hajú lány hátrapillantott válla fölött.

"Emily? Hova sietsz annyira?" Kérdezte, mire az imént említett hatalmas pilláival, erős sminkével, na meg égkék szemeivel pillogott rá.

"Gyere és nézd meg magad!" Kiáltotta, mielőtt tovább indultak barátnőjével.

Michael felhúzta a szemöldökét. Mi lehet olyan rohadt érdekes, amiről ő nem tud? Felállt hát székéről és a tömegen átfurakodva pillantott meg egy magas, szőke hajú fiút. Bőre fehér volt akár a hold, haja tökéletesen állt, szemei csillogtak. Tökéletes volt. Minden lány körülötte zsongott, egyszerre kiabálással kérte mindegyikőjük táncra.

Jennifer Lopez és Pitbull dala fülükbe ordított, mire Michael összekaparta az állát a földről. Muszáj felszednie azt a srácot. Még ma este.

Átverekedte magát a lányok seregén, mire a pillanatnyilag egyedül táncoló fiúhoz ért. Michael megigazította hát haját, hogy ne lógjon szemébe és hozzá lépett.

" Khm..." köszörülte meg a torkát, s ugyanabban a pillanatban fagyott le. Ahogy pedig Ő hátrafordult, Michael láthatta a legtökéletesebb lényt a földön, immáron testközelből. Azonban gyorsan megrázta a fejét, kiűzve belőle az égszínkék szempárt.

5 Seconds of Summer Hungarian Bromance OneshotsWhere stories live. Discover now