Capitolul 28

147 10 2
                                    

Capitolul 28

*Eliza*

Shake-ul pe care il am in fata e aproape gata, la fel ca si cel de dinainte si probabil va mai urma inca unul. Da, ati ghicit, cand sunt nervoasa beau si mănânc mult! Si ce? Mai bine decât sa fac depresie cum face restul populației.
Davis m-a sunat de câteva ori si parintii mei la fel, dar i-am ignorat. Sper doar ca nu cred toti ca m-am sinucis sau ceva. Pur si simplu nu am chef de nimeni, după discuția cu Lucas de dimineață. Ce idiot! Am făcut atatea pentru el si nu merit nici măcar sa imi spuna ce se întâmplă ?! Nu e ca si cum l-aș judeca.
Sunt pregătită sa mai comand un shake, cand o vad pe Grena intrand pe ușă. Gata cu al treilea shake, mergem acasa. Mi-e ea draga, dar acum nu vreau pe nimeni prin preajma. Ma indrept spre ea si cand ma vede, imi zambeste slab.
- Hei, spune când sunt in dreptul ei.
- Eu tocmai plecam..ii spun si ies pe usa fara sa mai aștept replica ei.
O sa am de dat explicații pentru asta, sunt sigura.
Ma pun pe o banca si decid in sfarsit sa imi deschid telefonul. Exact cum ma asteptam:11 apeluri pierdute, majoritatea de la Davis. Cateva sunt de la tata si unul de la Lucas. Sunt tentata sa il deschid, dar stiu ca o sa ma enervez mai tare asa ca le sterg pe toate. Trebuie sa gasesc o soluție pentru toata harababura asta. Daca Lucas nu vrea sa imi spuna, trebuie sa apelez la alte surse.
Si in timp ce ma ridic, realizez ca e una dintre cele mai proaste decizii pe care le-am luat pana acum, dar si cea mai buna.
.
.
.
Bat la usa a doua a treia oara si deja sunt pregătită sa renunt,cand se aprinde lumina in bucătărie. Sper doar sa nu fie Lucas, pentru ca nu e momentul potrivit. Usa se deschide in sfarsit si abia acum realizez ca e destul de târziu.
- Măi măi. Nu ai somn?
Incerc sa imi înghit cuvintele. Nu e momentul pentru o replica usturătoare, daca vreau sa aflu ceva.
- Lucas nu e acasa. spune.
- Nu de aceea am venit. .
- Pai, daca nu ai venit nici sa coci brioșe, bănuiesc ca ma cauți pe mine. Intra.
Imi deschide usa larg si ma invita înăuntru, de parca e cel mai normal lucru la ora asta.
- Ceva de baut?
- Nu mulțumesc.
Mulțumesc?! Cred ca am înnebunit.
- Pai, atunci sa vedem ce problema ai, draga mea.
Acum cand vorbește dragut, ma sperie si mai tare decat daca ar fi cu un topor in mana.
- Am o rugăminte.
Ramane puțin uimita, apoi redevine serioasa.
- Totul are un preț.
- Bineînțeles.
Acum vine partea mai grea..
- Deci, cu ce te pot ajuta?
- Vreau sa stiu despre visele lui Lucas.
Izbucneste in ras si fiecare celula din corp mi se înfioară. Femeia asta e diavolul in persoana.
- Ce te face sa crezi ca ti-as spune?
- Totul are un preț. ii intorc replica.
- Corect.
Secundele trec și ea nu spune nimic. Incep sa cred ca am venit degeaba, cand se apleacă spre mine si spune:
- Mie ce imi iese?
Nustiu, iti fac rost de o inima?! imi venea sa ii spun.
- Nu sunt buna pentru nimic, nu-i asa?spun mai răutăcios decat am intenționat.
In mintea mea deja stiu ca nu am cu ce sa o ajut eu pe ea. Doar e Vio. Asa ca răspunsul ei ma lasa cu gura cascata.
- Defapt ar fi ceva.
Ma asteptam sa ma puna sa fac pe menajera un an intreg sau sa fiu sclava ei personala, insa ea spune ceva total diferit.
- In fiecare săptămână, vreau sa mergi cu Lucas la dr.Ray.
Ma pregăteam sa ii spun ca ne-am certat si ca nu vorbim, dar am realizat ca poate folosi asta împotriva lui, prin ceva metoda numai de ea stiuta, si desi am zis ca e un idiot si ca sunt nervoasa pe el, imi pasa! Si uite-ma aici, nestiind ce sa ii zic matusii lui, ca sa nu ii fac rau lui.
- O sa il obligi daca trebuie. Ne-am inteles?
Incerc sa trag de timp desi in final răspunsul e același.
- S-a făcut.
- Bun. Atunci fa-te comoda.
Si asa am ajuns sa stau la povesti, cu femeia pe care o urasc cel mai tare.

Hello.
Capitol nou, da, stiu ca e scurt, nu o sa va mai spun care e motivul pentru ca deja stiti :))
Still, it's better than nothing. Sa zicem ca e un fel se preview :))
Kisses ^^

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 03, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Heal me / Vindeca-maUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum