1.Bölüm -Chan Hyun!-

5.4K 351 51
                                    

~Park Baekhyun~

4yıl sonra...

Chan Hyun doğduğundan beri 4yıl geçti. O bizim minik günışığımız, her zaman hareketli ve mutlu. Etrafa pozitiflik saçıyor. Bana benzediğini söylüyorlar,ama bence, daha çok Chanyeol'a benziyor. 

(A/N: Bebek Chan Hyun kapak resminde var. Tatlı, değil mi?!)

"Appa!" Chan Hyun çağırdı.  Yatak odasında kitabımı okurken, Chan Hyun koltukta oyuncaklarıyla oynuyordu. Aniden yanımda belirdi, yatağa çıkmaya çalışıyordu.

Okuduğum kitabı kapattım ve onu belinden tutarak yatağa kaldırdım. Kucağıma oturtup narince kafasını okşadım. Chanyeol 4yaşındaki çocuğun alın kısmının çok önemli olduğunu söylemişti.

"Appa~" Chan Hyun somurtarak sızlandı. 

Tatlı ifadesine güldüm. "Noldu, bebeğim??"

Chan Hyun karnına dokundu. "Appa, ben açım~" somurttu ve kafasını çevirdi.Düşmemesi için onu belinden tuttum "Ben açıımmmm~" tekrar somurttu ve yatakta debelenmeye başladı.

Sırıttım. "Bebeğim, babanı beklememiz lazım." kibarca konuştum. "Onun tek başına yemesini mi istersin?"

Chan Hyun baktı ve iç çekti. "Ama Appa~" itiraz etti. "Babam şuan nerde?"

Saçını karıştırdım ve burnuna dokundum. "Yakında evde olur. " fısıldadığımda Chan Hyun  gülümsedi. Burnuna dokunmamı seviyor. Beni taklit ederek kendi burnuna dokundu.

Gülerek ayaklarını salladı.

Chan Hyun dizimde süründü. "Tekrar!" gülümsedi. "Tekrar,Papa!"

"Tamam, tamam." güldüm ve tekrar burunlarımızı dokundurdum. Chan Hyun gülümseyerek minik elleriyle yanaklarımı tuttu ve geri çekilmemi engelledi. Onu gıdıklamaya başladığımda Chan Hyun gülmeye başladı. 

"Appa~" ellerimi uzaklaştırmaya çalışırken gülmesini susturamıyordu. "Yapma!" 

Ve aniden, kapı açıldığında Chanyeol genişce gülümseyerek içeri girdim. "Ben geldim!" Chan Hyun ve ben gelen sesle ona döndük.

Chan Hyun yataktan kalktı ve kollarını çaprazladı. Dilini şaklatmaya çalışırken yapamamasına güldüm.

"Baba,ben açım ve geciktin." sert sert konuştu. Dik dik bakmaya çalıştı ama daha çok şirn görünüyordu.

Chanyeol sırıttı ve içeri girdi "Prensimi kızdırdım mı?" sordu ve somurttu.

Chan Hyun babasına baktı ve gülümsedi. "Hayır baba. Sadece şaka yapıyorum." sırıttı ve elimi tutarak beni yataktan kaldırdı. Chanyeol'a koşup ona sarıldı.

Chanyeol, Chan Hyun'un saçını okşarken güldü.

"Tamam." konuştum ve kitabımı masaya bıraktım. Kalkıp halının üstündeki oyuncaklara baktım. "Chan Hyun, oyuncaklarını topla, ondan sonra yemek yiyeceğiz."

Chan Hyun, Chanyeol'u bırakıp oyuncaklarına koştu ve onları kutusuna koydu. Aile gezisiyle İtalya'ya gittiğimizde Chanyeol bu büyük oyuncak kutusunu almıştı. 

Kapıya yürüdüm ama Chanyeol birden elimi tuttu. Ona baktığımda gülümsüyordu. "Hey.Tüm gün yoruldum. Öpücüğümü bekliyorum." sırıtarak konuştu. 

Gözlerimi yuvarladım ve beni çekmesine izin verdim.Kravatını çıkardım ve elimi beline yerleştirdim. "Yoruldun mu?" kravatı yatağa fırlatırken konuştum. 

Bir ChanBaek Masalı 2 - Evli HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin