~Park Baekhyun~
Kalemi birkez daha parmaklarımın arasında çevirdikten sonra masaya geri koydum. Bay Lee , şirketin parasıyla ilgilenen kişi, büyük ekrana yansıttığı bir şeylerle ilgili konuşuyordu, ama hiçbir şey duyamıyordum. Hiçbir şey beynime girmiyordu.
Bunu sevdiğimi itiraf etmeliyim. Ofise gelmeyi, şirketle ilgili bir şeyler bilmeyi özellikle de Chanyeol'a yardım etmeyi sevmiştim. Ama o iğrenç yaratık asansörden indiğinde her şey çirkinleşmeye başladı. Onun gibi kızlarla yeterince uğraşmıştım. (Krystal ve Jessica) ama ondan nefret etmemi sağlayan daha yüksek bir aurası vardı.
Ve pekala, önceden beni sınıfta tamamen küçük düşürmüştü!
Ona başka bir bakış attım ve dişlerimi gıcırdattım. Tekrar, Chanyeol'a bakıyordu ve anlatılanları dinlemiyordu bile. Kafasını eline yaslamış, sanki beyninde Chanyeol'un çıplak halini hayal ediyormuş gibi alt dudağını ısırıyordu.
Diğer yandan Chanyeol Bay Lee'yi dinlemeye konsantre olmuş ve ona bakan kızı farketmemişti. Michaelanın bizden uzak olmasına şükretmeliyim. İç çektim ve Chanyeol'u izlemeye başladım.
Bakışlarımı hissetmiş gibi, Chanyeol bana baktı ve gözlerimiz buluştu. Ona uzun süredir baktığımın farkında değildim. Kaşlarını çattı, "Noldu?"
Kafamı hızla salladım. "H-hiçbir şey." Kekeledikten sonra gülümsedim.
Chanyeol gülümseyip masanın altından elimi tuttu. Sıkıca tutup diğer eliyle avucumda daireler çizmeye başladı. Elimi hala tutarken dönüp Bay Lee'yi dinlemeye devam etti.
Bana dokunduğu anda , kendimi güvende hissettim. Chanyeol'da , Micheala'yı yada diğer problemleri unutturabilen bir şey var. Tüm kötü şeyleri yollayabilen bir şeyi var.
Sihirli. Ama tamamen gerçek.
Ellerimize bakıp gülümsedim. Ardından Michael başka bir tarafa bakarken benim yüzümden sinirle iç çekti. Önündeki açılmamış dosyayı eline alırken bana başka bir bakış daha attı.
Birkaç dakika sonra, telefonum titreştiğinde bakmak için Chanyeol'un kavrayışından kurtuldum.
Kimden: Chan'in Okul Müdürü
Sınıflar, fakultenin ani toplantısından dolayı iptal edilmiştir. Lütfen çocuğunuzu okuldan alınız.
Teşekkürler.
Chanyeol'a baktığımda beni izlediğini farkettim. Ardından telefonu ona uzattım. Metni okuduktan sonra, sürücümüze mesaj atmak için telefonu kullandı. Telefonumu geri verdiğinde ona baktım.
"Onu alabilirdim, biliyorsun değil mi?" Telefonumu geri koyarken mırıldandım.
Chanyeol bana bakıp kaşlarını çattı. "Bizim sürücümüz var, Baek. Bu senin işin değil. " cevapladı.
Aşağıya baktım ve gülümsedim.
"Ayrıca sana burada ihtiyacım var." Chanyeol elimi sıvazlarken ekledi. Ona geri bakıp gülümsedim. Onunla burada kalmak iyi bir fikir olabilir. Bana işe yeni gelen kişiden bahsettiği için ona şuan daha da minnettarım.
Raporlar devam ediyordu. Her üyenin sorumluluğu farklıydı ve herkes bunu yerine getiriyordu. Satışlar daha fazlaydı, daha fazla müşteri vardı.Ve Chanyeol'un keyifli olduğunu görebiliyordum.
Son konuşmacıdan sonra, Chanyeol ayağa kalktı ve boğazını temizledi. "Raporlar hakkında konuşmadan önce, resmi olarak Michaela Chua'nın gruba eklendiğini bildirmek isterim. Eminimki hepiniz onu biliyordur. " Michaela'ya kaş göz işareti yaptığında Michaela ayağa kalktı ve resmiyetle eğilerek diğer üyeleri selamladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ChanBaek Masalı 2 - Evli Hayatı
Fanfiction#HayranKurgu içinde 180. Bu 2. Kitap ^-^ Prens Chanyeol tek gerçek aşkını buldu. Baekhyun sonunda Prensine kavuştu. Ancak perde sıkıştı, kitap kapanmadı, hikaye bitmedi. Yeni bir dalga geliyor, Baekhyun ve Chanyeol bunlarla yüzleşebilecekler mi? ...