14.Bölüm - Son -

2.9K 247 120
                                    

Bölümü çevirirken ağlayacaktım T.T Yorum yapmayı unutmayın...


Park Chanhyun erken kalkmıştı, Chanyeol evi terkettikten sadece birkaç dakika sonra. Heyecanla merdivenlerden inerken hizmetçileri patronun tek çocuğunu dikkatle izledi.

"Ne istiyorsun, ChanHyun?" hizmetçi sordu, çocuğun yüzüne bakabilmek için eğildi.

Chanhyun oturma odasındaki geniş televizyonu parmağıyla işaret etti. "Nana, erken yayınlanan çizgi filmleri izlemek istiyorum," mırıldandı, sesi hala uykulu oluşundan dolayı boğuktu. Genç kadın tereddütle duraksayınca parmağını ısırdı.

"Bilmiyorum..." hizmetçi başladı, etrafa bakıyordu. "Sabahın bu erken saatinde televizyon izlemene baban kızabilir."

Chanhyun somurttu. "Ama sadece bu saatte yayınlanıyorlar, Nana." Hizmetçinin belindeki önlüğü yakaladı. "Lütfen? Babamın kızmayacağına eminim!"

Hizmetçi Chanhyun'a baktı, dünyadaki en sevdiği çocuğun üzülmesiyle o da aynısını hissetmişti. Chanyeol ve Baekhyun'un çocuğuna karşı konulamıyordu, kimse ona 'HAYIR' diyemezdi. Minik bir gülümseme vererek Chanhyun'un saçını nazikçe okşadı.

Hizmetçi konuşmak için ağzını açtığında, Park Baekhyun merdivenlerden indi, endişeli gözleriyle çocuğuna bakıyordu. "Chanhyun?" uzunca iç çekti. "Endişelendim! Neden bu kadar erken kalktın?"

"Appa!" Chanhyun bağırarak merdivenlere yöneldi. "Appa! Çizgifilm izlemek istiyorum! İzleyebilir miyim?"

Hizmetçi hızlıca Baek'in yanına giderek merdivenlerden inmesine yardım etti. "Tabiiki, izleyebilirsin." Baekhyun gülümseyerek konuştu. Salona ulaştıklarında, Baekhyun hizmetçiye televizyonu açmasını söylerken Chanhyun koltuklardan birine koştu.

"Uyuya kalacaktır," Hizmetçi yanında durduğunda Baekhyun gülümsedi. "Sadece on saniye ve boom."

Hizmetçi kıkırdadı ve kafa salladı, birlikte Chanhyun'un koltuğa uzanışını izlediler, eline bir yastık alışını. Chanhyun birileriyle konuşmadan televizyon izleyemezdi. Genelde, oturup çocuğun saçma sorularını saatlerce cevaplayan kişi Chanyeol olurdu; 'Deniz hayvanı olmamasına rağmen neden Sungerbob denizde yaşıyor?' ya da " Neden Tom ve Jerry konuşamıyor?" gibi.

Ve Chanyeol, yaratıcı- komik bir şekilde her zaman söyleyecek bir şey bulurdu.

Patronuyla yanyana olduğunu hatırlayınca, hizmetçi aniden Baekhyun'a döndü. "Efendim, size bir şey getirmemi ister miydiniz?" sordu. "Süt? Su? Yemek?"

Baekhyun, Adventure Time izleyen Chanhyun'a bir süre bakarken düşündü. " Chanhyun ve benim için kahvaltı hazırlasak yeter." gülümseyerek konuştu.

"Hazırlarım, efendim." hizmetçi direndi. "Siz de orada oturup dinlenebilirsiniz."

"Oh, ssh" Baekhyun elini salladı. "Sana yardım edeceğim."

"Ama Chanyeol efendi sizin dinlenmenizden başka bir şey yapmanıza izin vermemizi istedi." hizmetçi konuştu, sesi gerginlikten titriyordu. "Sinirlenebilir, efendim."

Baekhyun gözlerini yuvarlayarak arkasından takip eden hizmetçiyle birlikte mutfağa ilerledi. Baekhyun'u engellemeye çalışmasına rağmen dik dik bakışlarıyla geriledi. "Efendim... yapmamalısınız. Lütfen, efendim." Baekhyun tabaklara ve bardaklara uzanmaya çalışırken yalvardı.

Bir ChanBaek Masalı 2 - Evli HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin