Yaka kartım, yaka kartım nerde?Ömür yaka kartım yok.Olamaz ya! onsuz hastaneye giremem ki nerde kaldı acaba?Ah doğru koridorda Timur' la konuşurken düşürmüş olmalıyım.Salak Timur hep zarar hep ziyan ama bugün beni şaşırttı neyse bakalım nerde.. Aha! İşte burdasın..Hadi gidelim.Hı? Timur değil mi bu? Telefonla mı konuşuyo bu kim ki?Ömür sessizce arkasına gidelim anlarız şimdi..
Yavaş yavaş arkasına gittik sinirli bir şekilde konuşuyordu. Duyduklarıma inanamadım
-Ben katlanamıyorum bu şımarık kıza artık bitirmek istiyorum bu oyunu..Hayır gerçekten ayrılcam kalıcak dımdızlak ortada..Zaten sırf babası işime yarayacak diye katlanıyorum ona..Evet onu aldattığımın farkında bile değil..Neyse kapatayım artık yarım saat oldu gitmem gerek öpüyorum sevgilim..
Duyduklarıma inanamadım Ömür de ben de şoklardaydık. Her şey numaraymış meğerse! Telefonu kapatır kapatmaz tam yanına gidicektim. Ömür tuttu beni:
-"Hayır"dedi kafasını sallayıp "Ondan bu kadar çabuk kurtulursan yaptıkları yanına kalır" dedi fısıldayarak. "Ondan öyle bir intikam al ki feleği şaşsın adi şerefsizin!" bende çaresizce kafamı sallayarak tamam diyebildim sadece...
Ömür koluma girdi ayakta zor duruyordum,yıkılmıştım,aldatıldım ve kandırıldım hem de ben. Asla benim başıma geleceğini düşünmezdim. Ömür bi tane sakinleştirici vurdu uyumam için çünkü kafayı yiyecektim istediğim biraz uyumaktı, uyuyup kendime gelmek...
-2 saat sonra-
Ömür'ün tiz sesi kulaklarımı tırmalıyordu ismimi söyleyip beni uyandırmaya çalışıyordu tabi laf söylemeden durur mu hiç lafa bak "Camış gibi uyuma da kalk bir plan yapmamız lazım hem de en kalitelisinden" toparlandım ve ona:
-"Kızım organik sebze mi alıyorsun ne kalitesi ya adam çürük çıktı işte evi kokutmaması için tek çare çöpe atmak tatlım"
-"Saçmalama gerizekalı kısasa kısas yapıcaz"
-"Yani?"
-"Yanisi şu tatlım o seni kandırdıysa sen de onu kandırıcaksın o seni aldattıysa sen de onu aldatıcaksın, kapiş?" bir güldü ki ben bile güldüm ama ona..
-"İyi de nasıl olacak bu iş? Hadi kandırdım, nasıl aldatayım kimse yok ki. Ayrıca bu öküz uyanıktır öyle basit numaralara gelmez. Arkadaşlarımdan birinden rica etsem hepsini tanıyor. Tanımadıkları da uzakta hep olmaz yani bu kısmı yaş tahta ben sana diyim.
-"Saçmalama kızım en can alıcı kısmı burası zaten. Sen merak etme benim aklımda biri var."
-"Hadi ya kim ki? Allahım ya şu kızın planlarına kalacak kadar düştüm resmen benim bunların intikamını almam lazım. Toparlan Simay başarırsın sen."
-"Şu kızmış!! kızım ben en azından aldatılmadım tamam mı? Hem sen böyle diyorsun ama benim kuzeni görünce afallarsın hiiç merak etme."
-"Kızım sende öyle kuzen olsa kendine ayarlardın ben seni bilmiyor muyum?"
-"Ah ah! Ne yazık ki o öyle düşünmüyor ne yaptıysam adam bana erkek gözüyle bakmadı zaten bana ne diyo biliyor musun? Küçük sadece küçük diyor."
-"Hadi ya hahah iyimiş demek ki kuzenin bana kalıyo hahahah"
-"Maalesef biraz öyle. Kızım benim önce kuzenimi aramam lazım bakayım gelmiş mi annem bugün yarın buraya gelir diyordu dur bekle." Telefon rehberini karıştırdı ve numarayı bulup aradı. Sesini falan düzeltti çalıyor çalıyor diye çığlıklar attı saf ya, neyse telefonu açıp sesi dışarıya verdi:
-"Alo? Bedir nasılsın? Geldin mi İzmir'e?"
-"İyidir küçük sağ ol, geldim geldim bir kaç gün önce geldim. Sen ne yapıyosun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELİN FİRARDA!
Teen FictionTANITIM Güzel, alımlı, ego patlaması olan, zeki, kurnaz, tabi biraz da sakar bir kadın-- Dr. Simay Karizmatik, ukalalıktan haz etmeyen, uyanık, işinde başarılı, mesleğine aşık bir adam--Bedir Komiser Oldukça yakışıklı, çapkın, zeki, nişanlısını alda...