Ömür..
-"Senin ona yapabileceğin yardım oldukça önemli Bedir, buna emin olabilirsin.." şaşkın şaşkın bana bakarak ona:
-"Bak şimdi, bu kızın nişanlısı doktor yani adam zeki yani çok olmasa da uyanık. Öyle bir plan yapmalıyız ki bu senden biraz ürksün. Tehlikeliyi oynuyacaksın Bedir. Zaten işin bu yani çok zorlanmazsın. Belli ki bunun polislik bir işi oldu ya da olacak bunu öğrenmemiz lazım. Bu da birkaç güne ortaya çıkar umarım. Şimdi sen benden haber bekle. Ben arkadaşımla da konuşayım. Biz bir ne yapacağımızı düşünelim tabi sen de düşün bu arada. O kadarını yaparsın değil mi kuzen?" oh sonunda yola gel böyle,kuzu kuzu da dinlermiş beni!
-"Ben sana da o arkadaşına da şu saatten sonra ancak Fatiha okuyabilirim kuzen valla kusura bakma!"
-"Ne diyorsun Allah aşkına, iyice devreler yandı senin!"
-"Sizin beyin ölümünüz için kuzen. Kızım sen dizi mi çeviriyorsun. Film falan çekmiyoruz burda farkında mısın? Kendi ağzınla söylemedin mi sen adam uyanık diye. Beni tanımıyor üstüne üstlük polisin işin içinde olduğunu anlarsa ki bu olası. Sonunda ne yapacak sanıyorsun? O plan yapamaz mı sanıyorsun? Senin aklınla iş çevrilmez. Biz polisiz kızım senden daha zekiyim bu konularda."
-"Şuna bak ya! Aman iyi be madem biraz olsa da kafan çalışıyor o zaman sen de düşün. Planın olduğunda da bana haber ver. Ben gidiyorum zaten merak etmiştir beni." Simay ikide bir arayıp duruyor zaten off çok geç kaldım!
-"Kızım bir dur, kim bekliyor! Hop hop bekle. Bak ya dinliyor mu beni çekti gitti."
Allah'ım ya çok geç kaldım. Hemen hastaneye gitmem lazım. Bu arada bizim Bedir'in aklı harbiden çalışıyormuş. İyi de şimdi ne yapacağız ki nerden başlamamız lazım önce onu belirlememiz lazım.
***
Simay..
Off nerde kaldı bu kız. Çatlayacağım meraktan. Acaba kabul etti mi Bedri miydi Bedir miydi? Adı her neyse. Hadi be kızım gel artık. Nerde kaldın Ömür.
-"Simaayy! Simaay!"
-"Ömüürr! Ne oldu çabuk anlat! Kızım meraktan orta yerimden ayrılabilirim. Her detayı anlat!"
-"Tamam canım sakin ol. Ya sen kardeşine güven. Merak etme Bedir kabul etti. Yani sayılır galiba. Neyse bu halloldu say da kızım bizim iyi bir plana ihtiyacımız var farkında mısın?" gerçekten de öyleydi. Timur için iyi plana ihtiyacım vardı gerçekten. Çünkü artık onun limanından çoktan ayrılmıştım. O gemi çoktan kalkmıştı. Geriye sadece hedefe varmak kalmıştı. Sırada da o hedef vardı. Neydi? Nasıl olacaktı?
-"Ömür ben biraz gerginim açıkçası. Daha ne yapmak istediğimi bile bilmiyorum. Nasıl olacak, Bedir ne yapabilir ki onu ben bile tanımıyorum ki? Nasıl yardım edecek bana?"
-"Bak ya şimdiden böyle yapma. O zaman şöyle yapalım akşam tanıştırayım ben sizi. İş çıkışı bir cafe'de otururuz. Olmaz mı?"
-"Bak bu olur! Tamam sen ara ya da dur numarasını ver ben arıyayım."
-"Ne diyeceksin sen. Sen şimdi dur kızım kendini ağırdan sat biraz. Öyle şimdiden aramalar falan yakışmaz bize."
-"Ömür adama evlenme teklifi etmiyorum heralde sadece akşama görüşebilir miyiz diyeceğim" delirdi bu iyice duyanda çocuğu eve atacağım sanır!
-"Hayır kızım olmaz diyorum! Allah Allah! Dinle beni bir şey biliyoruz değil mi?"
-"Aman ne yaparsan yap ya! Senle inatlaşamam şimdi. Tamam ara da söyle hadi." Yok kafayı yedi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELİN FİRARDA!
Teen FictionTANITIM Güzel, alımlı, ego patlaması olan, zeki, kurnaz, tabi biraz da sakar bir kadın-- Dr. Simay Karizmatik, ukalalıktan haz etmeyen, uyanık, işinde başarılı, mesleğine aşık bir adam--Bedir Komiser Oldukça yakışıklı, çapkın, zeki, nişanlısını alda...