!!!ÖNEMLİ DUYURU!!!

47 5 2
                                    

Sevgili Koyu Siyah okuyucuları,

İlk olarak hepinize kitabımızı okuduğunuz için teşekkür ediyoruz.

Farkındaysanız bu ilk duyurumuz. Kitaba başladığımızdan beri bir tek duyuru yapmadık. Sizi kitabın yazarları ve bölüm yayınlamalarımızla ilgili bilgilendirmek istedik.

Bildiğiniz üzere iki farklı bakış açısı ve iki farklı ana karakter var. Kitabımıza da iki kız için iki yazar olarak başladık. Tek sayılı bölümleri (Leda Sparks'ın ağzından olanlar) ve aynı zamanda bu duyuruyu ben (Tuva Yaprak) yazıyorum.

Çift sayılı bölümleri (Leda Arslan'ın ağzından olanlar) en yakın arkadaşım Göksu Pelin  yazıyor. Kısacası sırayla yazıyoruz bölümleri.

Bölümleri nasıl yazdığımıza gelirsek... Bölümleri önce okuyarak birbirimizin görüşünü alıyoruz. Yeni bölümler hakkında fikir alışverişinde bulunuyoruz. Böylece yayınladığımız 7 bölüm ortaya çıktı.

Sosyal medyada bir arkadaşımızdan kitapla ilgili 'Hep bu iki kızın aralarında yaşananlar mı anlatılacak? Başka olaylar olmayacak mı?' diye bir soru geldi. Elbette başka olaylar olacak. Yeni kişiler gelecek.

Ayrıca  başka bir noktaya daha dikkatinizi çekmek istiyorum. Kitabımızda herhangi bir oyuncu belirtmedik. Belirtmeyi de düşünmüyoruz. Çünkü biz bunu gereksiz görüyoruz. Bazı şeylerin insanların zihninde canlandırılması gerekiyor. Bu durumda zaten herkes kafasında iki farklı Leda yarattı. Biri kumral, gri gözü ve yumuşak yüz hatları olan bir kız. Diğeri ise sarışın, mavi gözlü ve sert ve kararlı yüz hatları olan bir kız.

Bir diğer konu bölümlerin gecikmeli gelmesi. Yaklaşık 10 gündür bölüm yayımlamıyoruz.

Bir sebebi zaman sıkıntısı çekmemiz. Pelin'in kursu ve benim de il dışında olmam yüzünden bölümler aksıyor. 20. bölüme kadar haftada iki bölüm yayımlama kararımız vardı fakat zaman ayarlayamamak ve belli bir sıramızın olması en büyük sorunumuz. Ayrıca 7 rakamına dikkat edelim. 20. bölümden sonra kitabımızı belli bir düzene göre haftada bir bölüm yayımlayarak (özel bölümler hariç) sürdüreceğiz. 7'nin önemine gelirsek... 20. bölümden sonra haftanın 7. günü saat 19:00'da yeni bölüm yayımlayacağız.

Diğer sebebi ise önemli bölümlerin yaklaşmasıyla bölümleri daha özenerek yazmamız. Evet önemli bölümlere yaklaşıyoruz. Kafamızda belli bir kurgu var. Bunları kelimeye döküyoruz ve olabildiğince güzel yazmaya çalışıyoruz. Bundan hiç bir şikayetimiz yok. Çünkü yazarken biz de gülüyoruz. Biz de eğleniyoruz.

Bir de sizlerden minik bir isteğim var. Kitabımıza özgün ve güzel bir kapak tasarımı gerekiyor. Kapak tasarlayabilen herkes lütfen bize mesaj göndersin.

Son olarak değinmek istediğimiz bir nokta daha var. Kitabımızı okuyanlar her geçen gün artıyor. Fakat bir kişi de çıkıp yorum yapmıyor. Beğenmediğiniz noktaları bize bildirmenizi istiyoruz fakat bunu daha önce 'ilerleyen bölümlerde elbet yorum yaparlar.' diye aramızda konuşup dile getirmedik. Dediğim gibi önemli bölümler yakın. Kitaptan neler beklediğinizi, kitap hakkında ne düşündüğünüzü söylemezseniz sizce bu bölümleri nasıl yazacağız?

Değinmek istediğim konular şu an bu kadardı. Yeni bölüm sananlardan tek tek özür diliyoruz. Tekrar tüm okuyucularımıza teşekkür ediyoruz.

Sevgiler...

Koyu Siyah Yazarları Pelin-Tuva

Koyu SiyahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin