1.kapitola

331 35 11
                                    

„Vše co jsem chtěl, jsem vám řekl. Vyrazíte zítra za úsvitu. Běžte si připravit veškerou výbavu. Zbraně, zásoby vše je vám k dispozici," přikývli jsme a odešli. První pro co jsme si šli byly zbraně. Vzali jsme si meče, malé nože, luky a šípy a nakonec štíty. Byly nově vynalezeny aby byly lépe nositelné. Stačilo stisknout jedno tlačítko a štít se aktivoval. Naše populace přišla na několik nových věcí a dnem za dnem jsme je zdokonalovali.
Už se stmívalo a všichni zalezli do svých chýší. Hlídka v našem táboru byla velmi silná. Nikdo na nás neútočil.
Šla jsem si lehnout, protože ráno jsme museli brzy vstávat.

Hned ráno, jak jsem uslyšela cvrlikání ptáků, jsem se probudila.Věděla jsem, co mě čeká za výpravu, proto jsem na nic nečekala a chystala se na cestu. Veškerou výbavu jsme s přáteli měli připravenou.
Když jsme stáli u brány, všichni se s námi loučili, přáli nám hodně štěstí na cestě.
„Lauren, že se nám vrátíte," zatahal mě za ruku malý Eugene. Byl to mladší bratr Donnyho.
„Jasně že se vrátíme," mrkla jsem na něj a dala mu pusu na čelo.
„Půjdu vás kousek vyprovodit," řekl velitele Shannon. Ušli jsme několik metrů, když mě velitel zastavil.
„Lauren, slib mi, že na sebe dáš pozor," řekl a pohladil mě tváři.
„Nemusíte se bát veliteli," usmála jsem se.
„Teď ti to neříkám jako velitel, ale jako tvůj otec. Dej na sebe pozor, ano?"
„Dám neboj, kluci se o mě postarají," a kývla jsem na ně.
„O to se právě bojím,"oba jsme se tomu zasmáli. „První krystal, který hledáš je krystal Země, mapa vám ukáže kam máte jít."
„Jistě, necháš mě už odejít?" zasmála jsem se.
„Jo, tak běžte. Dejte na sebe pozor," křikl za námi a vrátil se zpět do tábora. Věděla jsem, že bude mít starosti, přeci jen jsem jeho jediná dcera. Ale kdyby mi nedůvěřoval a mým přátelům taky, nikdy by mi takovýhle úkol nesvěřil.
„Tak pánové, začíná nám to pravé dobrodružství, o kterém jsme vždycky snili," řekla jsem klukům a vykročili jsme směrem k Jeskyni Draků.


Ahoj,vím, první kapitola je moc krátká. Ale doufám, že se vám příběh bude líbit. :) Děkuju předem za komentáře ;)

Tajemství krystalů - Krystal Země [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat