„Ještě předtím než jste se narodili se stalo několik věcí," začal vyprávět Arhes.
*O 20 let dříve*
„Silvie, běž pro členy rady," řekl Taylor nervózním tónem své ženě. Silvie běžela pro Andrease a Samanthu Sharkovi a pro Kevina a Alysion Sharmannovi. Všichni seděli v jedné místnosti.
„Pojďte," vyhrkla rychle Silvie. Ostatní se sebrali a utíkali za Taylorem. Když doběhli do jeho stanu vytřeštili oči. Taylor držel v ruce mapu, kterou mu odkázal jeho otec.
„Kde jsi ji sebral?" zeptal se Andreas.
„Zanechal mi ji tu můj otec. Řekl mi, že až se stane něco jako teď, budeme ji potřebovat. Rozložil mapu na stůl. „Ztratily se krystaly."„Cože? Kdo je vzal?" vyjekla Alysion.
„Victor," řekli všichni jedním hlasem.
„Ano můj bratr, musíme je jít najít a odnést je do svých zemí," řekl Taylor. Připravili se na cestu, vzali si zbraně a zásoby. Vydali se na cestu, první krystal, který hledali byl krystal Země. Potom hledali krystal Vzduchu, Ohně a jako poslední krystal Vody.
*Přítomnost*
„Takže krystaly zase vzal Victor, jako teď?" zeptala jsem se.
„Ano, ty krystaly, které hledali vaši rodiče byly po druhé ztraceny," řekl Arhes.
„Kdo je vzal poprvé?" zeptal se Mitch.
„Alan Shannon," řekl drak.
„Ale, to byl bratr mého dědečka," řekla jsem překvapeně, drak přikývl. „Ne to není možný," kývala jsem hlavou ze strany na stranu. Arhes nám dál vyprávěl příběh. Zjistili jsme, že šli stejnou cestu jako my. A právě na té cestě potkali Arhese, pomohl jim.
„Takže, pomůžeš i nám?" zeptala jsem se.
„Jistě," přikývl.
„Víš proč Victor, no zabil mou matku?" zeptala jsem se po chvíli, Arhese přikývl. „Řekneš mi to?"
„Některé věci je lepší nevědět," řekl a položil hlavu na teplou zem.
„Chci to vědět, prosím," položila jsem ruku na jeho nos.
„O čem je tam vzadu řeč," zeptal se Donny, když se probral. Na mou otázku mi už Arhes neodpověděl, ale jednou se ho na to zeptám znovu.
„Už je ti líp Donnateli?" zeptal se ho Arhes.
„Tak mi dlouho nikdo neřekl," zakřenil se. „A mám se už mnohem líp, dík."
„Ukaž kouknu se na tu nohu," když jsem mu sundavala obvazy překvapilo mě, že se ta rána rychle hojí. Neměl tam už skoro nic. Pro jistotu jsem mu nohu ještě zavázala, zítra by to snad mělo být už v pořádku a mohli bychom pokračovat dál v cestě.
„No, už je pozdě, měli by jste si odpočinou. Zítra vyrazíme brzy ráno," řekl Arhes, vstal a přešel blíže k vchodu a snažil se zaterasit vchod. „Dnes nikdo nemusíte mít hlídku, sem se nikdo neopováží vejít," řekl a uvelebil se.
„Co ty jsi vlastně za druh draka, četl jsem, že jsou vodní, ohnivý a podobně. Který jsi ty?" zeptal se Mitch.
„Já jsem vodní drak a už neotravuj chci spát," řekl mrzutě. Musela jsem se pousmát. Poprvé ve svém životě vidím draka, který je mrzutý. Otec mi je ukazoval na obrázcích ale jinak nic. Nikdy mi neřekl, že jednoho draka zná. S klukama jsme si připravili věci na nocleh a šli spát. Nemohla jsem vůbec usnout a tak jsem přemýšlela nad celým tím příběhem. Naši rodiče podstoupili stejnou cestu jako my. A všechny krystali dostali zpět na svá místa. Jen něco nám přeci Arhes neřekl. Proč každý z nás přišel o jednoho z rodičů. Já vím, že mou matku zabil Victor, ale Mitch a Donny to neví. Mitchovi zůstal otec a Donnymu matka. 'Zítra se zkusím zeptat Arhese jestli to neví.' pomyslela jsem si pro sebe. Zavřela jsem oči a k mému překvapení jsem hned usnula.
Byla jsem na nějakém místě, které mi něco připomínalo, ale nevěděla jsem co. Viděla jsem několik postav asi šest. Tři muži a tři ženy. Pak jsem je poznala. Byly tam moji rodiče a rodiče Mitche a Donnyho. Věděla jsem, že sním, takže jsem neměla strach, že mě uvidí. Viděla jsem svou matku, byla nádherná. Mám po ní oči a úsměv. Seděli u ohně a prohlíželi si mapu.
Najednou mi něco začalo svítit do obličeje. Musela jsem si zakrýt oči, bylo to moc silné světlo. Lesklo se to v otcově batohu.
„Teď musíme najít krystal Vzduchu," řekla moje matka.
Něco mě probudilo ze snění.
ČTEŠ
Tajemství krystalů - Krystal Země [DOKONČENO]
FantasiJmenuji se Lauren. Jsem ze severního tábora bojovníků Shan. Tento tábor vede velitel Shannon - můj otec. Jsem jediná žena, která se přidala k bojovníkům. Jednoho dne si mě a mé dva přátelé Donnyho a Mitchela zavolal do svého stanu velitel. „Mám pro...