Okullar açıldı ve hiç istemiyordum okulların açılmasını.
-Nilll!!! kalk çabukk okula geç kaldın.
-Offf ben okula gitmek istemiyorummm.
-Kalk çabuk paşa paşa gidiceksin.
Ve ben hazırlandım okula gitmek için evden çıktım yolda yürüyordum yürürkende havaya bakıyordum sonra bana bir çocuk çarptı bende dedim ki
-Dikkat etsene be salak sen hiç yolda yürürken dikkat etmez misin!!!?
-Laflarına dikkat et kızım zaten okula geç kaldım uğraşamam senle.
-Ben asıl uğraşamam senle ALLAH'IM niye beni hep manayaklar buluyo hiç akıllıya denk gelmedim ki.
Sonra o bana çarpan çocuk koşarak gitti bende okula vardım tabi herkes sıraya girmiş ve dedim ki 'offf hiç özlemedim ama ben seni okul 'sonra annem aradı ve dediki.
-Alo kızım okula vardın mı?
-Evet anne vardım okuldayım beni lafa tutma herkez sıraya girmiş zaten.
-Dur nil yanında paran var demi?
-Evet anne hadi.
-Bak sakın sana güveniyorum kızım tamam mı? Seni çok seviyorum lütfen güvenimi sarsma sakın.
-Tamam da anne ben kapatıyorum hadi öptüm byby.
Ve telefonu annemin yüzüne kapatmak zorunda kaldım arkamı bir döndüm kimse yoktu .Off anne hep senin yüzünden ben sınıfımı nasıl bulucam şimdi . Sonra okulun kapısından girdim çok susamıştım su içtim arkamdan bir kız bana çarptı su içerken ve önümde duran çocuğun sırtına döküldü ve bana doğru döndü. Ben ise korkudan gözlerimi kapatmıştım ve o çocuk dedi ki .
-Ulen yinemi !!
-Ne bana çarpan çocuk bilmeden döktüm be.
-Bak benden uzak dur tamam mı sen bu okulda mısın?
-Evet yoksa sende mi bu okuldasın?
-Evet ne yazık ki senle aynı okuldayım, hadi ben derse geç kaldım.
Sonra o çocukta gitti. Bende sınıfımı bulmaya çalışıyordum .Her katı gezmiştim ama sonunda buldum kapıyı çaldım ve sınıfa girdim.
Öğretmen: kendini tanıt.
-Benim ismim Nil.
Öğretmen:Tamam otur şaka yapmıştım nil.
Ve karşımda eski sevdiğim çocuk çıkmıştı adı emreydi.Ve yüz yüze geldik bana şaşkınlıkla bakmıştı, bende ona .Sonra hoca bana otur dedi ve tek emrenin yeri boştu ben çekindim oturmakta sonra emre dedi ki bana.
Emre:Nil yanıma oturabilirsin.
-peki.
Ben de yanına oturmuştum Emre'nin aynı sınıfa düştük vay bee ne güzel dedi bana. Bende gülümsemiştim oda bana gülümsedi.Sonra tenefüs zili çaldı emre bana dedi ki.
Emre:Nil çok değişmişsin, güzelleşmişsin.
-Teşekürler iltifatın için :)
Emre:ne demek :)
Sonra biz Emre'yle konuşurken emre bir çocuğa dedi ki 'kaan gel lan ben burdayım gel hadi' dedi ve ben yüzümü dödüm.Karşımda o çocuk vardı yani Emre'nin arkadaşı kaan ve ben şaşkınlıkla bakmıştım ve kaan dedi ki bana.
Kaan:Ahaha yine mi sen kızım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mutlu sonsuz
Romancebu hikayede anlatılmak istenen kaan nın çok sevdiği bir kız varmış bu kız ölümcül bir hastalığa yakalanırmış kız kimseye söylemezmiş kızın adı nil tabi ayran gönüllüymüş ama busefer kalbini kaana kaptırmış kaan da nile sonradan aşık olmuş ama çok ge...