kaan hemen evine girdi ve naptığına kendisi ile şaşırmıştı ve ben nekadar aptalım diye bağırdı lavaboya gitti yüzünü yıkamak için sinirine ve öfkesine hakim olamadı cama yumruk attı hıçkıra hıçkıra ağladı yeter diye bağırdı kapı zili çaldı ve kaan da yerinden kalktı kapıyı sinirli bir şekilde açtı karşısındaki nazlıylı nazlı korku dolu gözlerle kaana baktı kaanda ne var dedi nazlıya nazlı kaanın elini kanlar içinde gördü çok korkmuştu kaanın eline baktı kaan elini hızlıca çekti yok bsy abartma sadece kanıyor ne olabilirki sadece küçük bir çizik ne olabilirki dedi nazlıya nazlı da sen nekadar asabi birisin bir kız için kendini paralıyorsun kendine zarar vermekten başka bsy yaptığın yok dedi kaanda o sinirle nazlının kolunu sımsıkı tuttu nazlı yı içeri aldı ve kapıyı hızlıca çarptı nazlı da çek şu elini canım yanıyor çekk diye bağırdı kaanda çekmiyorum o kız dediğin kişinin adı nil benim parçam o ve o benim herşeyim sen nerden bilirsin senin hiç canından can gittimi bilmezsin sen galiba duygusuz bir insansın nazlı da sinirlenim kaanda en iyi ben bilirim bu acıyı çünkü benim annem babam hiç kimsem olmadı ben bu yaşıma kadar kendi kendime baktım ayakta durdum benim kardeşim vardı ve çok küçükken öldü çünkü benim yüzümden ben kardeşime baksaydım şimdi ölmücekti çünkü benim kardeşi astım hastasıydı ve öldü diyerek ağladı hıçkıra hıçkıra kaanda şaşkın gözlerle nazlıya baktı ve nediceğini bile şaşırmıştı ve nazlı dedi ki ben senin gibi değilim en azından anlıyormusun bidaha insanları yanlış bir şekilde bilmeden yargıılama gerizekalı bidaha sakın ama sakın karşıma çıkma ben sanaa yanlış bişey demedim anlıormusun ve nazlı hızlı adımlarla kapıya giderken kaan arkasından geldi ve dur gitme diye seslendi nazlı yüzünü bile çevirmedi kaana kaanda kolundan tuttu sımsıkı ve sarıldı nazlı ağır başlı bir kız olduğu için kaanı itti ve nazlı seni asla affetmiyeceğim dedi kaan gitmesine izin vermedi nazlıya gitme dedi arkadaş olalımm özürdilerim ben bilmeden konuştum evet ben hayvan bir insanım kaan elini uzattı nazlı birazcık durdu ve elini uzattı tokalaştılar tamam dedi nazlı ve kaan evine davet etti nazlı dedi önce elini pasuman edelim dedi elini pasuman ettikten sonra kareoke yaptılar sonra filim izlediler nazlı kaanın yanında uyuya kalmıştı kaanın içinde garip bir his olmuştu ne yapacağını bilemedi nazlıya uyandırmak istedi ama yapamadı kıyamadı kaan nazlıyı kucakladı ve kendi odasına yatırmıştı ve nazlı kaanın elini tuttu sımsıkı bırakmamıştı kaan şaşkındı ve nazlı kaanın elini bıraktı uyudu kaanda oturma odasına gitti hem darmadağın hemde düşünceli koltuğa oturmuştu oracıkta uyuya kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mutlu sonsuz
Romancebu hikayede anlatılmak istenen kaan nın çok sevdiği bir kız varmış bu kız ölümcül bir hastalığa yakalanırmış kız kimseye söylemezmiş kızın adı nil tabi ayran gönüllüymüş ama busefer kalbini kaana kaptırmış kaan da nile sonradan aşık olmuş ama çok ge...