Devamııı...

96 10 0
                                    

Ben sınıfa girdim . Kaan'ın bakışları, beni koruması hiç aklımdan çıkmıyordu bile. Nedense hep onu düşünüyordum sonra bi an kendime geldim.Kendime" şapşal mısın ya Nil ne yapıyorsun ya saçmaladın iyice " sonra silgiyi alıcaktım.Emre elimi tuttu bana gülümsedi bende şaşkınlıkla baktım. Bende ona gülümsedim ve kapı çaldı. Kapıdan içeri giren kaan'dı. Herkese kitap dağıtcaktı ben Emre'ye bakıyordum ve ilk kitabı bize dağıttı. Kitabı sıraya attı. 'Ne yapıyorsun sen?' kaan'a dönüp' kafama atsaydın' dedim. Kaan'da dedi ki 'pardon el ele görünce sizi' Emre de 'oğlum hayırdır sana' dedi ve göz kırptı. Kaan da yok bir şey neyse hocam ben herkese kitabını verdim iyi dersler.

Zil çaldı ben Emre 'ye dedim ki

-Ben kantine iniyorum gelicek misin?

Emre: Hayır sen git.

-Tamam.

Ben kantine indim,tam karşıma Kaan çıktı .Onu takmadım ve onu umursamadan kantinin kapısından girdim.Abiden çay istedim çayı aldım arkamı bir döndüm ve kaanın üzerine çay döktüm.

Kaan: Aa bıktım senden sen nesin ya.

-Bilmeden oldu ya gerçekten bilmeden oldu.

Kaan: Tamam ya kess!!

-O zaman ben gidiyorum ya.

Kaan: Gitt!!

Ben sınıfa doğru gittim ve kapının önünde emre bir kızın elini tutmuş öpüyordu. Ne yapıcağımı şaşırdım, arkamı döndüm koşarak gittim.Dışarı çıktım ağlamıştım yanıma kaan geldi .

Kaan: ne oldu sana?

-Yok bir şey lütfen gitt!!

Kaan: Hayır gitmiyorum söyle merak ediyorum,düşünüyorum seni.

-yok bişey.

Kaan: Var bence emre'yi bir kızla gördüm sanırım sevgilisi.

-Ne yapayım ya.

Kaan: Anlaşıldı şimdi ahaha yoksa sen onun için mi ağlıyorsun?

-Hayır saçmalama ben gidiyorum ya rahat bırak beni.

kaan elimden tutup beni kendi üstüne çekti. Göz göze geldik onu ittim. Ona 'ne yapıyorsun ya ben senin oyuncağın değilim anladın mı?'

Kaan: Sen benim başımın tatlı belası olabirsin mesela.

-Saçmalıyorsun ya bırak gidiyim.

Kaan: Tamam görüşürüz.

mutlu sonsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin