Herşey kaan için zor olsada alıştı bu acıya hayatın zorlukları olabilir artık. Kaan 20 yaşında geç bir delikanlıydı kendisine söz vermişti Nil'den başka bir kızın hayatında olmuyacağına söz verdiiği için hayata yeni baştan başladı.Nil için arkadaşlarından uzakta ve ailesinden uzakta bir hayata başlamıştı. 3 yıl Amerika'da kaldı ama yinede gözünün önünde nil canlanıyordu. Sanki tam yanı başındaymış gibi Nil'le konuşuyordu. Birazcık şizofrene bağlamıştı hep fotoğraflarına bakarak ağlıyordu ve bir gün yolda yürürken bir kıza çarptı. Kız ona baktı ve sen ne yapıyorsun ya diye söylendi kaan yüzünü kaldırdı ve kıza dikkatlice baktı bulanık görüyordu ve net gördü. Kız aynı Nil'i andırıyordu giyimi kuşamı yüzü gözleri ve kaan kendisini tutamadı kıza sımsıkı sarıldı. Kız da kaan'ı yere ittirdi senin ne haddine bna sarılmak dedi kaan'a. Ve Kaan öyle baka kaldı yere serilmiş halde kız da onu oracıkta bıraktı kaldırmadı bile. Kaan da ne olduğunu anlamaya çalışıyordu kafayı yicekti sanki. Eve gitti ve soğuk duşa girdi hıçkıra hıçkıra ağladı, kapı zili çaldı kaan duymadı sonra kapı zili yine çaldı kaan o hızla bornozunu giydi üstüne ve kapıyı açtı ve yine gördüğü kızdı ama o gördüğü kızı nil diye zandediyordu kendisi kız da dedi sapıkk sen o sapıksın senle komşu olamayız herhalde pardon heyy beni duyuyor musun ahh aptal kafam düşünemedim ben türkçe konuşabiliyorum dedi kaan kızda aa sen türkçe konuşmayı biliyormuşsun demek kaan sadece baka kaldı senin adın ne diye sordu kıza kızda benim ismim nazlı senin ki ne ? kaan benim ismim kaan dedi nazlıda neyse ben gidiyim iyi akşamlar kaan kızın arkasından baka kaldı ve hala olayın şokundaydı ve kapıyı kapatmadı kız gidene kadar arkasından izledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mutlu sonsuz
Roman d'amourbu hikayede anlatılmak istenen kaan nın çok sevdiği bir kız varmış bu kız ölümcül bir hastalığa yakalanırmış kız kimseye söylemezmiş kızın adı nil tabi ayran gönüllüymüş ama busefer kalbini kaana kaptırmış kaan da nile sonradan aşık olmuş ama çok ge...