ben nazlıya bi soğuk su verirmisin dedim nazlı titrek elleriyle suyu getirdi ayağı birden halıya takıldı suyu benim üzerime döktü su okadar çok soğuktu ki napıcamı şaşırdım hemen yerimden kalktım nazlıda özürdileyip durdu bende aniden nazlıya yeter diye seslendim nazlı bana bi garip bakmıştı aklımdan acaba benden soğudumu diye düşündüm ve hemen dediğim lafı değiştirdim yeter nazlı tamam olabilir insanlık hali nolcak annen gelcek diye heyecanlısın dedim nazlı da utandı yere bakıyordu bana bakarmısın bari bişey söyle dedim nazlıya nazlıda nediyeceğimi bilsem keşke dedi hayla daha yere bakıyordu bende çenesini hafifçe kadırdım yakınlaştım nazlı bak böyle şeyler olur dedim gözleriyle okadar güzel bakıyordu ki dalmıştım sanki bi gökyüzüne bakıyordum gözleri gökyüzü,,, gibiydi nazlıda bana bakıyordu bana karşı boş olmadığını bende biliyordum kalbim okadar hzılı atıyordu ki yerinden çıkıcak sanıyordum ve yavaşça nazlıya yakınlaştım ve tam birşeyler değişicekken kapı çaldı nazlı yerinden zıpladı bende gülmüştüm nazlı hemen kapıyı açtığında annesi çıka gelmişti annesi salona girdi ve beni görünce kız nazlı bu herif kim dedi nazlıda arkadaşım dedi annesi böyle arkadaşmı olurmuş bune kız ayıp değilmi benim yokluğumu fırsat bildin diyip saydırdı annesi bune altı bile ıslak ben de utandım tabi nazlıda anneee arkadaşım oluyor kaan tanıştıriyim kaan annemin elini öpsene bende hemen annesinin eline öpecekken annesi elini geri çekti sonrada kulağımı çekti sen bekar bir kızın evinde durmaya utanmıyonmu dedi nazlıda anne ayıpp ya napıyon sen bide ben hiç öyle bişey yaparmıyım asla annesi sus sus sen nazlı senle sonra hesaplaşcaz yürü şimdi eve git dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mutlu sonsuz
Lãng mạnbu hikayede anlatılmak istenen kaan nın çok sevdiği bir kız varmış bu kız ölümcül bir hastalığa yakalanırmış kız kimseye söylemezmiş kızın adı nil tabi ayran gönüllüymüş ama busefer kalbini kaana kaptırmış kaan da nile sonradan aşık olmuş ama çok ge...