sonra annemle babam geldi benim kaldığım odaya annem ve babam bana baktı bamam noluyo dedi bende arkadaşlarım ziyarete gelmiş dedim babamda hadi gidiyoruz nil arkadaşlarınla yarında konuşursunuz tamam baba dedim kaana baktım gözlerinin içinde ki pırıltıyı gördüm gözlerinin içi gülüyordu ve kaan la emreye görüşürüz dedim sonra eve gittik annem bana yatağa uzan uyu dedi bnde uyudum bi uyandım sabah olmuş okul saatine yaklaşmıştı ben hemen hazırlandım kendimi iyi hissediyordum evden çıktım yolda yürüyordum okula yaklaşmıştım sonra üstüme bir araba geliyordu çığlık attım ve gözlerimi kapattım ve elimi biri tuttu bian ölcekmişim sanmıştım ve o çocuğun üzerine düşmüştüm gözlerimi açtım ve kaanın üstündeydim kaan da bana bakıyordu bende ona bakıyordum ve şaşkındım ve dedim ki.
-dur bi kalkıyim ya.
kaan=kızım sen safmısın hiç yoldan geçerken sağa ve sola bakmazmısın sen?
-ya dikkat etmedim bide sen beni mi takip ediyorsun ya ?
kaan=yoo sadece tesadüfen gördüm bence karşılaşmamız normal aynı okuldaız nil!!
-tamam.
ve ben okula gittim ve arkadaşım geldi yanıma adı deniz dedi ki bana nil iyimisin bide kaan sayesinde sen iyileştin biliorsun demi dedi bana bende şaşırmıştım ve kaana baktım dedim ki denize kaan nerde dedim oda kantinde olabilir dedi bende kantine koşarak gittim ve ordadı oturuyordu bende ağır adımlarla yanına gittim kafasını kaldırdı bana baktı ve ben dedim ki kaana.
-sen mi kurtardın beni?
kaan=kim söyledi bunu sana?
-hastanede bana sarılmandan anlamalıydım.
kaan= ee sonuç ne ?
-okadar şey yaptım sana sen beni kurtardın çok ii biriymişsin :)
kaan= yani ?
- teşekkürler yani
kaan= önemli değil bir dk annem arıyor bekle.
-tamam.
ve kaan galiba annesinden kötü haber almıştı kaan telefonu elinden düşürdü ve şaşkınlıkla bakıyordu bende yanına gittim dedim ki.
-nolduu kaan söyle.
kaan=nil git başımdan gittt !!
-bana bağırma.
kaan=uğraşamam senle.
-aman beee asıl ben senle uğraşamam.
ve kaanın gözlerinin içi dolmuştu ağlıcak gibiydi san ki dünya başına yıkılmıştı ve hızlı adımlarla gitti bende sınıfa gittim emre sınıftaydı ben emreye sordum kaana noldu diye emrede bilmiyorum dedi hoca sınıfa girdi ve ben lavaboya gitmek için hocadan izin aldım ve sınıftan çıktım ve tam karşımda pencerenin yanında kaan hıçkıra hıçkıra ağlıyordu ve ben hızlı adımlarla kaanın anına gittim dedim ki.
-kaan lütfen anlat noldu?
kaan=gidermisin anlatmak istemiyorum.
-tamam öyle olsun byby.
sonra kaan kolumdan çekti gitme dedi ve bana sarıldı ağladı hıçkıra hıçkıra ve bende sımsıkı sarıldım ve bana dedi ki nil bana güven veriyorsun dedi ben de yüzüne dokundum ve göz yaşlarını sildim sonra tenefüs çıkış zili çaldı bende çantamı almaya gidiyorum dedim kaana emre yanıma geldi sen nerdeydin dedi bende boşver dedim kaan geldi yanımıza geldi emrede bana dedi ki.
emre=benimle çıkarmısın senden çok ama çok hoşlanıyorom.
-nediyorsun sen emre.
emre=sen düşün bence.
ve emre gitti kaan bana baktı ters baktı ve ben kaana öyle bakmasana dedim kaanda istediğin oldu ya kabul et dedi bende deim ki sen ndemee çalışıyorsun dedim kaan da dedi ki.
kaan=nil nedersenn de ama lütfen düşün bunu o emre sana göre biri değil o seni çok üzer neyse görüşürüz.
-göörüşürz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mutlu sonsuz
Romancebu hikayede anlatılmak istenen kaan nın çok sevdiği bir kız varmış bu kız ölümcül bir hastalığa yakalanırmış kız kimseye söylemezmiş kızın adı nil tabi ayran gönüllüymüş ama busefer kalbini kaana kaptırmış kaan da nile sonradan aşık olmuş ama çok ge...