muhtacım sana

62 3 0
                                    


sabah uyandığında nazlıya bakmaya gitmişti ve nazlı odasında yoktu mutfağa gitti ve nazlı portakal suyu sıkmış ve bir not var not da yazan da özür dilerim kaan benim acil bir işim çıktı akşam görüşürüz diye bir nottu kaan istemsizce sırıttı ve kendisine dedi kendine gel kaan noluyo dedi ve kaan üstünü giyinip ve ceketini giydi dışarı çıktı yağmur yağıordu yanına şemsiye almamıştı kaanda üşengeçlik yapıp ağmurda ıslanırım daha iyi uzun iş onu almak dedi kendi kendine ve bir mağazaya gitti kendisine gömlek bakmak için ve uzun zamndır kendisine bsyler almıyordu ve mağazada kareli mavi bir gömlek vardı çok beğenmişti tam arkasında çalışan bir kız vardı ve kaan kıza bakarmısınız lütfen bu gömleğin fiyatı nekadar dedi ve kızda yüzünü kaana çevirdi ve kaan nazlı dedi evet nazlıydı nazlı mağazada çalışıyormuş uzun zamandır nazlıda evet ben noldu şaşırdınmı oğlum napalım ekmek parası için napabilirim ben okuyorum kaan dedi ve kaanda sırıttı aferim sana şimdi sana sorduğum soruyu cevapla dedi nazlıda ne sorusu sen bna sorumu sordun dedi kaanda evet şapşal dedi nazlıda hopp laflarına dikkat et kaanda tamam tamam bu gömleğin fiyatı kaç dedi nazlıda fiyatını söyledikten sonra  denemicekmisin sen nebiçim bir insansın belki olmucak gömlek sana çünkü sen iri yapılısın ve uzun boylusun bence bu gömlek sna aküçük nazlı birkaçtane gömle seçti ve kaanı soyunma kabinine iteledi kaan da denedi hepsini ve sonuncusu kaana çok yakışmıştı nazlıda işte bu adamım iyisin iyi bir dk bana baksana se senin gözlerin yeşilmiydi kaanda evet daha yenimi fark ettin bence lens ben senin gözlerini koyu kahverengi sanıyordum dedi kaanda sen bna bak sana bi dikkatlice bakalım gözlerim hangi ren ve nazlı dikkatlice baktı önce yüzünü yakınlaştırdı ve kaanın gözlerine baktı ve kaanda nazlının koskocaman gözlerine baktı kaan dedi senin gözlerin neden büyük dedi nazlıya nazlıda seni daha iyi görebilmek için nebiliyim dedi nazlıda gülerek kaanda gülmüştü ve kaan nazlının gözlerine baka kaldı gözlerin çok güzel koskocaman iri gözlüsün sen nazlıda sende uzun boylusun dedi ve güldü.


mutlu sonsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin