kaan gitmişti evine annem bna ters bir şekilde baktı anne dedim noluyo arkadaşımda mı olmucak dedim annemde dedi kızım bak arkadaşların olabilir ama kız arkadaşların olsun eve erkek falan getirmek nedir annecim gel bi otur anlatıyim sonra bna hak vericeksin annemde dedi yoksa düşündüğüm şey başımamı geldi yazıklar olsun sana seni görende halt zandedicek annecim kaan beim komşum oluyor bunda abartıcak nevar dedim annem bna baktı kız bak yalan söylüyorsan valla ya ne yalanı istersen gidelim evine annem bna inanmadı ve nerde karşı kapıdakimi dedi bende evet annecim ever bak istersen annem kaanın kapısının önüne geldi kapıyı çaldı kaan kapıyı açtığın da ayakları geri gidiyordu annem korkmuş gibiydi sanki annem kaana baktı sen burdamı yaşıyon dedi kızımın komşusumu oluyon dedi kaanda evet anneciğim ay yani teyzecim öyle oluyor annemde bir iki dkika durdu ve dedi tamam kapıyı kapatabilirsin oğlum dedi ve özürdiledi kaanda elinizi verin teyzeciğim dedi annemde elini uzattı kaan annemin elini öptükten sonra biraz tanışmamız kötü oldu ama anlaşabildik ne mutlu bize dedi annemde gülümsedi bak seni gözüm tuttu gel senle bir konuşalım başbaşa dedi ben de garip bir şekilde baktım anne ne konuşucaksın kaanla anlamadım annemde geç kız içeri dedi kaanda bana aradan sırıttı bende gözlerimi devirdim annem de kaanın evine girdi tabi bende merak etmiştim tabi kaan akıllı bir şekilde konuşursa diye çok dua ettmiştim eve girdim tabi kapı çaldı hemen koşar adım açtım kapıyı annem bana baktı anneme sordum anne ne konuştunuz okadar hayırdır yani dedim annemde kzım önemli bişey konuşmadık çocuk nerden miş ne içermiş huyu suyu komşun ya bide bişey falan yaparmı diye bi tanıyim dedim ya sapık çıksa ne bok yicen yaa anne olduğun zaman beni çok iyi anlıcaksın kuzum bende haa tamam annem varya seni çok özledim o yemeklerini herşeyi çok özledim terlik fırlattığında tam 12 den denk getirmeni annemde tamam seni yalaka dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mutlu sonsuz
Romantizmbu hikayede anlatılmak istenen kaan nın çok sevdiği bir kız varmış bu kız ölümcül bir hastalığa yakalanırmış kız kimseye söylemezmiş kızın adı nil tabi ayran gönüllüymüş ama busefer kalbini kaana kaptırmış kaan da nile sonradan aşık olmuş ama çok ge...