...ya olursa...

19 1 0
                                    

kaan bana sarılırken annem geldi o anda noluyo dedi yerde ne işiniz var diyince ben hemen kalktım ve gözyaşlarımı sildim annem bana ve kaana kuzum noluyo ağlamışsınız dedi bende sesimi çıkarmadım kaana baktım kaan yere bakıyor dalgın bir haldey di bende ona yöneldim annem kaana yakınlaştı ve suratını asma kuzum kimin kaderinde ne varsa onu yaşar elbet sende mutlu olucaksın dedi kaan kafasını kaldırdı anneme baktı uzun uzun sonra gülümsedi anneme orda dünyalar tamamiyle benim olmuştu mutluluğumu dile getiremezdim sonra annem bana baktı kaana baktı kaan da anneme nededi biliyormusunuz tabi nerden bilceksiniz size sarılabilirmiyim anneciğim dedi bunu söylerken bile sesi titriyordu kıyamam ya okadar masum bakıyordu ki anneme onu şuan öpesim gelmişti ya nediyorum ben kendime gelmeliydim annemde eve girdi kaan yanıma usulca yaklaştı  ve kulağıma fısıldadı ya olursa demişti hiç birşey anlamadım bile bu nedemeye çalışıyordu aklıma yanlış düşünceler geldi ve utandım geri çekildim kaan bana yaklaştı ben bir adım geri çekildim her yaklaştığında geri çekildim ve kolumdan sımsıkı tuttu kendisine çekti ben itelemeye çalıştım bana gülümsedi bende naptım biliyormusunuz çoçuğun dizine tekme attım allah kahretsin ki nekadar salak bir insanım kaan bana baktı kızım senin aklından zorun ne iyi değilsin sen bak noluyoruz nazlı dedi bende utandım ya sen şey ya kaan da ne şey nemeye çalışıyon yaa boşversene cidden istemiyerek oldu refkleks canım nazlı sen o şekilde anladın demi beni pes doğrusu dedi alkışladı kızım sen şakasın dedi ben artık sinirlenmiştim ştt bana bak sana diyim böyle ay canım ay bebeğim yok öpeyim falan noluyoz neyse görüşürüz ohh iyi olmuş ellerime sağlık hıh.

mutlu sonsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin