Sabah uyandığımda ilk olarak saate bakmıştım birden annem odama daldı verdi.Anne sen ne yapıyorsun öyle bir girişin var ki annem'de kızım uyan ,hadi işe geç kalıcaksın diyince ben saatte baktım oha lan anne çık da giyiniyim dedim.Annem de kızım sana bişey sorcam erkek arkadaşın var mı hani bir kere kaan diye bir çocuk vardı ne oldu ona dedi.Benim gözlerim doldu anne çık giyiniyim konuşmanın sırası değil hadi annem.Annem'de odamdan çıktı ne bulursam giydim evden acele çıktım. Mahalledeki komşulara yakalanmamak için koşarak gidiyorken bitane kadın önüme çıktı. Ne yapıcağımı şaşırdım zar zor durdum. Kadına çarpmamak için kadının yüzüne baktığımda ayfer teyzeydi.Hayır olamaz ayfer teyze konuştumu susmak bilmezdiki ayfer teyze tam diyecektim ki konuşmaya başlamıştı bile
1) Kzım sen daha koca bulamadın mı bak senin yaşındakiler çoluğa çocuğa karıştı bile.
2) Evde kaldın sen anan senin turşunumu kursun hem iş iş nereye kadar bak ilerde yaşlanıcaksın 30 yaşındasın değil mi.
3)Ben kime diyim ki kime fazla egoda iyi değildir sana bi oğlan bulayım mı ha olur bence olur.
-Ayfer teyze tamam evet evde kaldım hem 30 yaşında değilim ben 28 yaşındayım tamam mı neyse bay bay. Koşarak gittim iş yerine geldiğimde işe 1 saat gecikmiştim bile patronum beni kovucaktı galiba. Masama gittiğimde çantamı bıraktım doğru patronun yanına gidicekken arkadaşım beni durdurdu.Nazlı kzım yeni patron geldi bu sabah gördün mü çok yakışıklı ama fazla egosu yüksek yeni patron mu ya banane kzım ya isterse manken olsun ilgilendirmez beni. Bari patronun yanına gidiyim kapıyı çalmıştım patron odasında bile değildi acaba ismi neydi ki ben bu adama ne diyecektim acaba masanın üstünde bir toka vardı kız tokasıydı. Ama tokaya baktım bu toka benim tokama çok benziyordu. Kaan'a verdiğim tokaya acayip benziyordu ne diyorum ben ya salak salak konuşuyorum.Kendine gel nazlı unut o ukalayı sevseydi terk etmezdi. Sesli düşünüyordum kapı birden çarptı ve tokayı bırak diye bir ses geldi. Arkamı döndüm toka elimden düşmüştü. Patronun ayağının tam dibine hemde utanmıştım kafamı yere eğdim bakamadım bile yüzüne .Sen ne yapıyorsun odamımı karıştırıyorsun diyince benim damarıma bu kadarda basılmazdı kafamı kaldırdım ve bu kaan dı kaann.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mutlu sonsuz
Roman d'amourbu hikayede anlatılmak istenen kaan nın çok sevdiği bir kız varmış bu kız ölümcül bir hastalığa yakalanırmış kız kimseye söylemezmiş kızın adı nil tabi ayran gönüllüymüş ama busefer kalbini kaana kaptırmış kaan da nile sonradan aşık olmuş ama çok ge...