....affedildin.....

15 0 0
                                    

sabah oldu ben uyandım annemin yanına gidicektim bi baktım kapıda bavullar annem bana sesleniyordu bende annemin yanına gittim anne noluyo nereye hani kalıcaktım bir kaç gün daha söz vermiştin bana kızım gideyim artık ben ev beni bekler çiçeklerim var bahçede onlara kim bakıcak anne bakarlar ya nolcak gitme hasret kaldım zaten sana annemde saçlarımı okşadı bidaha yine gelşcem birazda sen gel anne biliyorsun benim işlerim var bak anlıyormusun senin işlerin var benimde bakıcağım çiçeklerim bahçem var tamam annem görüşürüz ama çiçeklerin gibi benide ara sor bende arıcam seni canım annem dedim annemde sımsıkı bana sarıldı hadi ben gidiyim yoksa uçağım kaçıçak kızım tamam annem anneme havalimanına doğru götürü,cektim bana sen gelme dedi evin aşağısına kadar uğurladım, bir taksiye bindirdim evin kapısını açıcakken kapı sesi geldi arkamı bir döndüm kaan bana gözlerini devirmiş tip tip bakıyordu sesimi çıkarmadm kapıyı açtım eve girdim kapıı kapatıcaktım biri kapıyı tuttu nazlı bırak şu kapıyı dedi bende bıraktım ne var ne istiyon noldu ha suscanmı artık beni dinle ona göre anlaşalım gel bakalım dedi kapıyı kapattım evet anlat dinliyorum seni diyince sen beni nasıl biri olarak görüyorsun ha senin için ne anlama geliyorum diyince ben orda kalakaldım ne diceğimi bilmiyordum.

mutlu sonsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin