...Olmazsan Olmaz...

22 1 1
                                    

bana öyle der demez benim gözlerim faltaşı gibi açıldı kafamı yana çevirdim kaana baktım hayırdır bi manili sözlerde bulunmalar hayırdır dedim bana noluyordu ya adım gibi naz yapıyordum kaan bana tam birşey sölücekti annem kaana dedi oğlum sen hiç bir kızı sahiplendinmi dedi kaan da evet dedi anneme kaş göz işareti yaptım konuyu değiştirmeye çalıştım annem de nazlı sen bi sus yavrum biz konuşuyoruz dedi bende napıyim sustum kaan da anneme dedi bu konu hakkında konuşmasak dedi annemde güldü nedenmiş o sanki aşık olmuşsun kavuşamamışsın gibi konuşuyorsun dedi kaan öyle durdu ve dedi bu konular beni fazlasıyla yıpratıyor ondan annemde anlat ya dinliyelim sanki sevgilin ölmüşde anlat nolcak dedi ve güldü anne lütfen dedim annemde noldu kötü birşeymi söyledim ben kaan da çünkü benim gerçekten sevgilim öldü hanım efendi diyip kalktı özürdiledi sonra ve evden çıktı bende ahh be annem sen neden böyle diyon bu konular onu fazlasıyla dağıtmıştı arası yeni daha annemde kalktı masadan neyse ya sofrayı topluyim ben dedi bende kalktım masadan evden çıkıp kaanın kapısını çaldım kaan kapıyı açmayınca endişelendim tam birşeyler yolunda gidicekken hep bir terslik oluyordu kaana seslendim lütfen kapıyı aç nolur bak annemin kusuruna bakma sen o öyle bilmeden anlamadan konuşur dedim kaan bak eyer kapıyı açmazsan bende senin kapının önünde otururum beklerim sabaha kadar dedim kaan kapıyı açtı ve ve beni hızlı bir şekilde kaldırdı dedi bana nazlı sen suçlu deyilsin ada annen bende deyilim ama sadece canım yanıyor üstüme gelmeyin dedibende senin üsütüne gelen yok kaan abartan sensin dedim yanlışlıkla bak gerçekten özürdilerim ya abartmıyorsun kaan dedim kaanda nazlı git başımdan gitt abartan ben değilim beni anlayamazsın ki biliyormusun en iyisi buralardan gitmek kim kaderinde ne varsa onu yaşamaya ebediyen mahkumdur bende kaderimi seçtim yanlız olmam ve buraları terk etmek dedi bende ağlıyordum istemsizce gözyaşalarıma hakim olamadım ve birden kaanın ayaklarına sarıldım gitme seni seviyorum ben nolur gitme deim kaan eyyildi ve gözlerime baktı ağlıyordu karşımda ve sımsıkı bana sarıldı ve dediki olazsan olmazımsın dedi ve benim için zaman mekan hayat durmuştu ciddenmi dedim gözlerine baktım evet cidden prenses dedi.

mutlu sonsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin