Ben sınıfa girdim, emre bana baktı. Ona sinirliydim ama sinirli olduğumu belli etmemeliydim. Sırama oturdum sessizce bir şey söylemeden ve emre dedi ki.
Emre :Nil ağladın mı sen?
-Hayır ben uyumak istiyorum beni rahat bırak emre.
Emre: Tamam sen bilirsin.
Sesizce ağlıyordum uyumuş gibi yapıyordum. O an bana bir şey olmuştu. Tenefüs zili çalmıştı ama ben kolumu bile kıpırdatamıyordum. Emre bana seslenmişti benim konuşucak bile halim yoktu. Kaan geldi sonra dedi ki 'Nile ne oldu' dedi. Emre de 'Nil uyuyor' kaan'a 'hadi gel kantine inelim' dedi. Kaan da sen git ben sonradan geliceğim bir işim var.
Emre de kantine indi.Ben kendimi çok halsiz hissediyordum.
Kaan: Nil iyi misin ne oldu uyan hadi nil uyan hadi nil sesini çıkar.
Kaan benim kafamı kaldırdı benim gözlerimin altı şişmiş ve halsizdim. Yanıma oturdu yüzüme dokundu. Bana bak dedikten sonra ben herşeyi bulanık görüyordum kaan nın omzuna kafamı koydum .
-Kaan ben iyi değilim.
Kaan: Tamam gel kolunu omzuma at hadi.
Kolumu bile kapırdatamıyordum kolumu tam kaldırdım ben Kaan'ın üzerine düştüm.' Nil'diye bağırdıktan sonra beni kucağına aldı .Ben baygındım ve müdürün yanına götürdü. Emre de şaşkınlıkla bakmıştı herkes bize bakıyordu. Ambulansa geldi ,ben gözlerimi açmıştım. Kaan bana baktı ve bana şöyle dedi "seni bırakmaya niyetim yok prenses ". Ambulansın kapısı kapattılar ben hastanede kendime geldim. Annem ve babam yanımdaydı. Annem ağlamış babam da benim uyanmamı bekliyordu. Kardeşim de ağlamıştı ve ben gözlerimi açtım .Babam annem ve kardeşim yanıma geldi' iyi misin' dedi sordular .Annem de kuzum sana bir şey olucak diye korktum dedi. İyiyim merak etmeyin. Kendime gelmiştim. Annem, babam ve kardeşim aşağı kayıt yerine gitti. Bende giyiniyordum arkamı döndüm ve çığlık attım karşımda kaan vardı.
Kaan: Pardon özür dilerim tamam arkamı döndüm sen giyin.
-Giyindim öyle gelinir mi Kaan.
Kaan: Ne yapıyım bilmeden oldu.
Kaan uzun uzun bana baktı . Bana yaklaşmaya başladı,bende utanmıştım.Sımsıkı sarıldı sanki beni hiç bırakmayakmış gibi ,bende ona sarıldım. Emre geldi bizde hiç birşey olmamış gibi davrandık. Hemen sarılmayı bıraktık emrede dedi ki.
Emre: Nil iyi misin çok merak ettim.
-Kaan sayesinde iyiyim.
Kaan: Sen hep iyi ol :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mutlu sonsuz
Romancebu hikayede anlatılmak istenen kaan nın çok sevdiği bir kız varmış bu kız ölümcül bir hastalığa yakalanırmış kız kimseye söylemezmiş kızın adı nil tabi ayran gönüllüymüş ama busefer kalbini kaana kaptırmış kaan da nile sonradan aşık olmuş ama çok ge...