Siyahtan...
Geceyi otoparkta gördüğümde o gözlerinden etkilemiştim.Yem yeßil gözlerle etrafa bakiyordu.Onu önceden de tanıyordum.
Gece Sönmez.....
En büyük düşmanımızın kızı.Biricik evladi.Babam,gecenin babasi yüzünden holdingi kaybedecekti.Babam eve gelmez olmuştu.
Neden????
Gecenin babasi,bizimle olan ortaklığını bitirdiği için.
Onu ilk gördüğümde aşık olmuştum ona.O güzelim gözlerine....
Yetimhaneye gitmiştim.O bahcede oturuyordu.Bende omu uzaktan izliyordum.Ona o zmn aşık olmuştum.
Gecenin babasi...
Geceyi bilerek yetimhaneye birakmamisti.
Annesi.....
Maffolmustu.
Geceyi yetimhaneye birakmalarinin sebebi dayısıydı.
Gecenin annesi ve babası sevgili oldukları zamanlarda birlikte olmuşlar.Tek gecede de Gece olmuş.Kadın hamile olduğunu öğrendiğinde koşa koşa gidip,Gecenin babasına söylemiş.Oda ona evlenme teklifi etmiş.Annesi de kabul etmis.
Ailelerine soylemisler.Aileleri "kesinlikle olmaz"demiş.Çünkü aileler birbirlerine göre degillermis(kız fakir,oğlan zengin).Is böyle olunca gecenin annesi de hamile olduğunu söylemiş.Babalari evden atmisa
lar kızı.Evden atılınca oda Grcenin babasının yanına gitmiş.Evlenmişler,gece doğmuş.Gece 1,5 yaşındayken kaçırılmış.(Gecenin babasi,ünlü is adamı.Türkiyenin en zengin ailelerinde ilk 10'a girer.).Dayısı,kendi öz dayısı kaçırmış.Sonradan annesini ve babasını tehdit etmiş.Eger dediklerini yapmazlarsa,Gece"yi yetimhaneye verecegini söylemiş.Gecenin annesi ve babası da dediği şeyi yapamayinca dayısı geceyi yetimhaneye vermiş.Ama gecenin bundan haberi yok tabii.Gecenin annesi ve babası geceyi yetimhaneye verdiğini duyunca doğruca yetimhaneye gitmiş.Ama yetimhanenin müdürü,(dayısı nin arkadasi)geceyi ailesine vermemiş.Gecenin annesi Geceyi alamayınca hastanelik olmuş ana ne fayda.Sonuç olarak da gece yetimhanede büyümüş,annesi ve babası da geceyi sadece ilerden izleyebilmisler.Ama gecenin bundan haberi yok.Otoparka girdiğinde diğer arabada da güneş vardı.Güneş,gecenin en yakın arkadaşıydi.Birlikte yarış yaparak otoparka girdiler.Tabikide eşit bitmişti sonucu.Gece arabadan inip,güneşin yanına doğru ilerlerken etrafa bakiniyordu o yemyeşil gozlerle.Sonradan bizim gruba takıldı gözü.Hepimize bakti.Sonra ise güneşe.O sirada çiçek gitti yanlarına.
Milli sürtük...
Geceyi 1 senedir tanıyordum.Ve onu çok seviyordum.Sadece benim olacaktı.Sadece benim.
Sınıfa ciktigimizda onlarda geldiler.
Bu bi şans değildi tabikide...
Ben ayarlamıştım herseyi.Müdüre gidip gece ve güneşin bizim sınıfta olmalarını söylemiştim.
Sınıfa girdiklerinde etrafa bakindilar.Sonra gözü yine bize çarptı.Sonra bana.Bu kız benim olacaktı.Her şeyiyle benim.
Sadece benim..........
Merhaba.Biraz geç oldu biliyorum.Vede kısa.Özür dilerim o yuzden.Ama yazacak vaktim yok.Akrabam kalp ameliyatı geçirdi.Suanda hastanedeyiz zaten.O yuzden yazamadım.Ama diğer bölüm 2-3 gune(yarın veya cunartesi) gelir.Ve daha uzun olacak.Belki cumartesi 2-3 bölüm yayınlarım.
Sizi seviyorummmmmmmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN
ChickLitSeni seviyorum demek; Kırdım lütfen affet,demek. Bana sarıl ve bırakma,demek. Seni özledim yanıma gel,demek. Yaramı sar,gözyaşlarımı sil,demek. Saçlarımı okşa,yanımda uyu,demek. Ben boş sayfayım,sen yaz,demek. Yalnız benim aşkım ol,demek. Ben masalı...