Aşığım Sana

560 35 5
                                    

Gözlerimi kıprastirdim.Ne demek sen benim sevgilim olacaksın yaa???
Sasirmistim.Siyahta anlamış olacak ki konusmaya basladi:
-Bak gece.Bu okulda benim kurallarim geçer.Ve şimdiki kuralımda sana.1:
-Benim sevgilim olacaksin.
2:
-Sözünden çıkmayacaksin.
3:
-Ve her gittiğin yeri,görüştüğün kişileri bana söyleyeceksin.
4:
-Kısa veya açık saçık şeyler giymeyeceksin.
5:Bu pek kural sayilmaz.
-Sana yavsayan erkekleri gelip bana söyleyeceksin.Eger kendim öğrenirsem fena yaparım haberin olsun.
Ve okul çıkışı yanıma geleceksin seni Eve ben bırakacağım.Önce alisveris tabiiii.
Ağzım daha da aralanmisti.Bu adam ciddi di.En sonunda konusmustum:
-Sen ciddi misin?
-Yok şaka yapiyorummm.
Kızım sen anlamadın herhalde.SEVGİLİM OLACAKSIN.BANA AİTSİN ARTIK.SADECE BENİMSİN.
Bu sözlerin üzerine bende sinirlenmistim:
-Ben kimsenin değilim.Seninde olmayacağım!
-Benim olacaksın!
-Olmayacagim!
-Benim olacaksın!
-Olmayacagim!
Dedigimde bana bir adım yaklasarak kükredi:
-BENIM OLACAKSIN ULANNN!!!!!
Ne diyeceğimi sasirmistim.
-Ne yani o benim olacaksın dedi diye onunla mi olacaksın?
Iç sesimin dediği şey doğruydu.O istiyor diye onun olamadım.Olmazdım.Ben tam konuşmak icin ağzımı açtığımda benden once davrandi:
-Şimdi,güneş ile evinizden ayrilarak benim evime yerleşeceksin.Okul çıkışı hazırlan,birlikte güneşin evine gideceğiz ve eşyalarını toplayacağız,ordan da bana gider yerlestiririz.Bugünlük konuşma bu kadar,şimdi derse geri dönebilirsin.
Benmi yanlış anlamistim,yoksa o bana gerçekten de"benim evime yerleşeceksin"mi diyordu???:
-Seni tanımıyorum bile.Kimsenin evinde kalmayacağım.
-Siyah.
-A....Anlamadim?
-Siyah Karahanlı.Tanıdın işte beni.Şimdi,doğru derse.
-Alla alla ya.Sanami soracağım?
-Gece derse!
Diyerek tekrardan kükredi.Bu çocuk kükremeyi alışkanlık haline getirmişti herhalde.Kükremesiyle birkaç adim geriledim.Sonra ise koşarak spor odasindan çıktım.
Hadi ama ciddi olamaz herhalde dimi????
-Kızım görmedinmi adamın sana bakışını.Gayet ciddidi.
Iç ses tekrardan doğru söylemişti.Bide tanımadığım biriyle aynı evde kalacak misin???
Hadi ama bu havalar kimse???
-Kabul et ama çocuk yakışıklı.
Bu sefer emin olamadım.Ne kadar da hayvanımsı bir varlıktı öyle o.Çok kabaydi.
Ben böyle düşünürken sınıfın kapisina gelmiştim bile.Kapıyı tıklattim.İçeri girdim.Sınıftaki herkez bana bakmisti.Ogretmenin izniyle yerime geçtim.Güneş bana bakti dikkatlice.Geçip sirama oturdum.Oturmamla bir güneş kulağıma egildi:
-Müdür neden çağırmış?
-Müdür cagirmamis ki.
-A...Anlamadım?
-Teneffüste anlatırım.
Diyerek tahtaya döndüm.Ders geometriydi.Bu dersi hiç sevmezdim.O yüzden kafami sıraya yasladim.Düşünüyordum.
Acaba ciddi miydi???
Bende ta*ak mi geçmişti??
Okul çıkışı gerçekten onunla mi gidecektim??
Onun evinde mi kalacaktım??
Ya psikopat çıkıp onun evine taşınırsam beni oldururse???
Ya ben ne ara onun evine tasindim???
Kafayi yemek üzereydim.Ellerimi kafamın iki yanına koyarak bastırdım.Bu düşüncelerden kurtulmak istiyordum.Uykum gelmişti.Ve benim suan tek ihtiyacım olan şeyde uykuydu.Gözlerimin üstünde sanki tonlarla yük vardı.
-Kızım çocuk benim evime taşınacaksin diyor,sevgilim olacaksın diyor senin dediğin şeye bak.Hem daha gidip Kuzey Gökalp'e teşekkür etmelisin.Unutma!!!O seni ve güneşi yetimhaneden alarak normal okula verdi.O adam sizin hayatınızı kurtardi.
Iç ses her zamanki gibi tekrardan haklıydı.O adama teşekkür borcumuz vardı.
Benim de güneşin de...
Düşünceler tekrar beynime geldiğinde artık uyumam gerektiğini anladım ve kafamı dahada sıraya gomdum.
Ve sonrası karanlık.....
-Gecee,hadi kalk lan,okul bitti.Sen hala uyuyorsun.
Güneşin kolumdan cimciklemesiyle kalktim:
-Kalktim,kalktim.Ama kolum çok acıyor yaa.Insan gibi kaldiramazmisin acabaa???Çürüttün resmen yaa.
-Sne onu bunu bırak ta,mudur ne konustu senle?
Durdum.Ben siyahi unutmustum.Okul çıkışı birlikte gidecektik.Önce alışverişe,sonra da beni birakacakti.Çantami bir hızda topladım:
-Güneş,benim işim var.O yuzden eve sen yalnız gidersin.Carsiya gitmem lazım.
Güneşe baktigimda sasirmisti.Haklı kizz:
-Gece,nereye gideceksin?Hem ne işin varsa birlikte görürüz işini.Hem sen daha müdürü aciklamadin.Ha bu arada.Edebiyat dersinde proje odevi verildi.Sen siyah ile eşsin.Konunuz şiirler.Bir tane şiir yazari seçeceksiniz ve onun hayatini arastirip bir dosya olusturacaksiniz.Hayatını ve siirlerini yazacaksiniz.Nereye böy...
-Müdüre gitmedim.Müdür diye beni siyaha götürdüler.Okul çıkışı da onla gidec...
-Neeeeeeeeee!?!?!?!????!!!!?!Sen benimle dalgami geçiyorsun gece.Her şeyi anlatacaksin.
-Tamam,tamam eve geleyim bi anlatacağım herseyi.Sen depoya fulle.

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin