Tecavüz

494 30 1
                                    

Siyahtan...
Arabayı son surat eski eve sürmeye basladim.
Arafi öldürmekten beter edecektim.
Önce diri diri parmaklarını kesecek,sonra ayağını,sonra kolunu,son olarak da kafasını...
Şimdilik planım böyle.
Acı çeke çeke ölecek pislik...
Benim kızımı nasıl olur da kaçırır??
Bunun bedelini ona çok pis ödetecektim.Arabanin hızını daha da arttırarak 10 dakika içinde eve vardım.Ev dediğime bakmayın,resmen korku filmlerindeki evler gibi.Issız ve fazlasıyla korkunç.
Eve girdim.Sinirden kafayı yiyecektim.Çete de arkamdan geliyordu.
Merdivenlerden üst kata çıktım.Çıktığımda karşımda ender ve birkaç adam ve tabikide sevgili(!) kuzenim araf vardı.

Ben neden bu cocugu bu kadar çok seviyorum anlamıyorum.
Hatta bi gün severken öldüreceğimmm.

Adımlarımı yavaslattim.
Arafın eli kolu bağlıydı.Ağzında da bant vardı.Gözlerinin altı mordu.Büyük ihtimalle her zamanki gibi sigaranın içine sararak eroini içmişti.Sırtımaya basladim.
Kendi ölümünü kendi yazıyordu...
Ama sonra da kızmaya basladim.
Onu ben öldürecektim.
Ölümü benim elimden olacaktı.
Arafın önünde durdum.Çete arkamdan çekilmişti.Herkez başka yerlere geçmişti.

Araf bakışlarını benim bakislarima kenetlendi.Ve gülümsedi.Bende gülümsedim.Ve konusmaya basladim:
-OoOoOO,Araf bey.Siz buralara gelir miydiniz yaa?
Ağzı bantlı olduğu için söylediği şey duyulmadi.Bantı sert bir şekilde çekerek çıkarttım.
Çektiğimde Arafın agzindan bir inleme döküldü.Bu benim fazlasıyla hoşuma gidiyordu.
En sonunda konusmaya basladi:
-Bana kalsa daha eroini sigara ile içerim ama adamların buraya getirdi.
-Canını yaktılar mi bari?
-Biraz.
-Hımmm
Diyerek adamlara döndüm.
-Neden Araf beyin canını yaptınız bakiyim.Ayıp ayıp,insan hiç can yakar mi.
Adamlarin hepsi alayla siritiyordu.Çünkü az sonra ne yapacaklarimi hepsi az çok tahmin ediyorlardı.
Tekrardan arafa döndüm:
-Ben onlara kizdim.Bir daha aynısını yapmazlar merak etme.
Dedim tekrardan gülümseyerek.
Ama ne gülümseme...........:
-Eee Araf.Geceye ne yaptın sorabilir miyim?
-Önce fazlasıyla hirpaladim.Sonra bizzat,kendim ZEVK içinde ONA TEDAVÜZ ETTİM.Sonra...
Konuşmasının devamını dinlemedim.Çünkü geceye tecavüz ettiğini söylemişti.Bir an kan beynime sıçradı.
Ve arafin ellerini ayaklarını çözerek onu dövmeye basladim.
Ne demek geceye tecavüz ettim.
Ne diyordu bu salak.
Allah'ım kafayı yiyeceğim....
En sonunda yunruklarimi durdurarak üstünde oturduğum arafa baktım.
Eli yüzü kan içindeydi.
Ve burnu kirikmisti.
Kaşları patlamışti.
Dudagi da patlakti.
Üstünden kalktim.
O bu kadar kolay ölmemeliydi.
Acı çekmeliydi.

Sandalye alarak onu sandalyeye oturttum.
Hãli kalmamış gibiydi.
Adamlara kafamla en keskin bıçağı getirmelerini işaret ettim.
Ender giderken en keskin ve uzun bıçağı getirdi.Elini tuttum.Bir kaç adam da ayaklarını ve kollarını tutuyordu.

Hiç acimadan parmaklarını kesmeye basladim.Ben kestikçe kan fışkırıyor ve Araf her seferinde acı dolu inliyordu.

Onun inlemesi benim bin kat hoşuma gidiyordu.
Parmaklarını,kolarini,bacaklarını her yerini kestim.
En son olarak da kafasını.....
Ev kan gölü olmuştu.Her yer kendi.Ve üstüm başım da kan olmuştu.

Kazagimi çıkararak yere attım.Bu şekilde hastaneye gidemezdim.
Bizim çocuklara baktığımda hepsinin yüzünde gülümseme vardı.
Bu çocuklar bu yüzden benim kardeşlerimdi.

Benim dertlerimi veya benim düşmanlarımı kendi dertleri ve kendi düşmanları gibi önemsiyorlardı.

En sonunda konusmadan durduğu için(patlamadığına şükür etmek lazim)zırto konusmaya basladi:
-Aga fena benzettin yalnız kızı.
Ona bakarak gulumsedim
-Abi sen dövdün,o inledi.Kendimi bir an için yatakta esmer bir bomba ile sevişiyorum sandım haa.
Konuyla uzaktan yakından anlamı olmayan bişey söylediği için ona kaslarımı çalarak baktım.O ise bana masum bakışlarını göndermeye basladi.

Savaş konusmaya basladi:
-Abi hastaneye gidelim.
Kafami olumlu anlaminda sallayarak merdivenlere yöneldim.
Ama Araf iti geceye tecavüz ettiğini söylemişti.
Bunun doğru olup olmadığını öğrenmem lazımdı.

Telefonundan güneyi bularak aradım.2.çalista acti:
-Güney.
-Efendim siyah.
-Senden bir şey isteyeceğim ama bu aramızda kalacak.
-Tamam.Noldu?
-Hastanede misin?
-Evet.
-Peki,gecenin tecavüze uğrayıp ugramadigini öğrenebilir misin?
-Muayene etmem lazım.
-Et o zaman güney.
-Tamam.
-Biz hastaneye gidiyoruz şimdi.Hastanede söylersin.
-Peki,tamam.
Dedi.Telefonu kapattım.
Güney kadın doğum doktoruydu.Eskiden ona hastanede işi ben verdiğim için(hastane bizim çünkü)bana her zaman yardım ederdi.

Arabaya geldim.Barajı açarak içinden kıyafet çıkardım ve direk üstüme geçirdim.Kirli çamaşırları bagaja koyarak arabaya bindim.

Son gazla 10 dakika içinde hastaneye vardım.

Arabayı tekrardan ters bir şekilde park ederek hastaneye girdim.
Bir an önce geceyi görmek istiyordum.Gecenin yanına gitmeden önce doktorun yanına gittim.Kapıyı calmadan içeri girdim.Doktor masasında uyukluyordu.Ben sert bir şekilde içeri girince yerinden sıçradı.Direk konuya girdim:
-Gecenin yanına gireceğim.
Kafasını olumlu anlaminda salladı.
Zırto kısık sesle:
-Aferin koçuma.Adam ol böyle dingil.
Dedi.Zırtoya kaslarımı çalarak baktım.Hemen sustu.

Doktor birkaç kıyafet vererek bana giyinmemı söyledi.Hemen,hızlıca giyindim.
Odadan çıkarak gecenin olduğu odaya geldik.Çete önceden gelmişti.Bende geldim.Etrafta ece ve güneş vardı.Yaşlı adam yoktu.
Geceye pencereden baktım.Hala aynıydı.Sap sarı,kafası bandajlıydı.Onu öyle gördükçe ölüyordum.

Kapıyı yavaş açarak içeri girdim.Içerisi çok temizdi.Ve ferah kokuyordu.

Gecenin yanına giderek elini tuttum.Öptüm.Ona içimden gelenleri söylemek istiyordum.Kalbimden geçenleri....:
-Gecemm.Seni böyle gördükçe içim parçalanıyor,oluyorum.O Araf itinden intikamımızı aldım.Merak etme sen.Ama artık uyan be gülüm..İyileş.Tekrardan bana karşı gel.Yetimhanede yaptığın gibi içten gülümse.Ama ne olursa olsun uyan artık be gulum.Bak ben kolay kolay kimseye yalvarmam.Ama sana yalvariyorim.Lütfen uyan artık.Lütfen.Seni bir daha asla yalnız birakmaycagim.Asla...
Lütfen uyan artık Gece.Lütfen.
Beni birakma.Hadi be güzelim.Yap bi güzellik de uyan.Lütfen güzelim.....Lütfen bebeğim.....Uyan artık uyan..Seni seviyorum.
Diyerek ellerini öpmeye ve devamlı seni seviyorum demeye basladim.Ona gerçekten beni duymasada ona sonunda açılabilmiştim.Ona kalbimden geçen doğruları söylemiştim.

Bir anda ne oldugunu anlayamayarak gecenin sesini duydum:
-Seni seviyorum.

Kafami direk kaldırarak geceye baktım.
Uyanmıştı....
Ve dediklerimi duymuştu.
Onu şu anda dudaklarına kapanarak sonsuza kadar öpmek istedim.
Bu anın hiç bitmemesini.
Bu ani alarak bir kutunun içine koymak istedim.

Ben geceye bişey diyemeden içeri doktor girdi:
-Siyah bey.Hastanın uyandigina göre onu kontrol etmemiz lazım.Ve daha fazla durursaniz gece hanim için tehlikeli olur.

Kafami olumlu anlaminda sallayarak ayağa kalktim.Gecenin elini son kez öperek dışarı çıktım.Herkez pencereye yapışmıştı.Herkezin yüzünde güller açıyordu.

Bende tam pencereye bakacakken yanıma güney geldi.
Güneyin geldiğini gören herkez bize bakti.Çete gözleri kısılmış bir şekilde güneye bakiyordu.
Güneş ve ece de anlamamis,boş gözlerle...
Güneye baktım.Biraz sıkıntılı gibiydi.Sanki kötü bir şey olmuş gibi.Ve fazlasıyla Üzgün.Bu halleri beni korkutmaya basladi.
Güney önce kafasını hafif sağa yatırarak geceye bakti.Sonra bana bakti.Ve derin bir nefes aldı.Sanki söylenecek bir şeyi varda,söyleyemiyor gibiydi.
Ve konusmaya basladi:
-Siyah......
Tekrardan derin bir nefes aldı.
-Hadi söyle artik güney.
Benim yerime savaş konusmustu.
-Hımmm...........
Şey,gece tecavüze..........

Selammm.En heyecanli yerinde bitirmek lazım dimi....
Böyle şeyleri pek sevmem ama yapmak zorundayım..
15 görülme ve 5 vetodan sonra yeni bölüm gelir..
Kalın sağlıcaklı......

VETOLARINIZI UNUTMAYIN♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin