~ OO2 ~

1.1K 45 10
                                    

~ In dit HoofdStuk word Smut beschreven als je er niet tegen kan sla dan dat gedeelte over x

~
Harry Styles.

Zover als ik nog kon denken met mijn dronkenkop strompelde ik naar de deur. Hardhandig trok ik hem open terwijl ik het meisje eruit duwde snel klapte ik de deur dicht voordat ze nog wat tegen me kon zeggen. Met veel gedoe rende ik de trap op, ik moest met Louis praten! Kloppen deed ik niet inplaats daarvan trok ik de deur open. Daar lag hij dan.. Mijn crush mijn god mijn kers op de taart huilend op zijn bed.

Strompelend liep ik op hem af ,,Louis?'' Zijn handen verdwenen echter niet voor zijn gezicht. ,,Ga weg Harry.'' Snikte de jongen nog half. Deze keer was ik niet van plan weg te lopen. Ik liep op hem af en trok zijn handen voor zijn gezicht. ,,Praat met me Louis.. Wat gebeurde er net?'' ,,Dat weet jij zelf heel goed.'' Snauwde hij voor dat hij zijn handen terugplaatste voor zijn gezicht.

Weerals trok ik ze voor zijn gezicht weg. ,,Ik snap niet wat ik gedaan heb.'' zuchtte ik. ,,Je snapt het niet?'' Louis lachtte bitter. ,,Je stond fucking te zoenen met een of andere hoer Harry, dat had ik niet achter je gezocht.'' Krak.. Hoorde je die dat was mijn hart.

Woedend keek ik hem aan ,,Verdomme Louis je gaat elke dag met een wijf naar bed en dit is dan mijn schuld?'' Schreeuwde ik hard in zijn gezicht. Het had enkel niet het gewenste effect . Hij sprong op van zijn bed en duwde me hard tegen de muur. ,,Is dit wat je wil Harry? Ruzie tussen jou en mij?'' Zijn stem klonk scherp. Verslagen schudde ik mijn hoofd. Woedend keek hij me in mijn ogen het enigste wat ik deed was terugstaren..

Ik was nog steeds licht in mijn hoofd, mijn ogen gleden van zijn lippen terug naar zijn ogen.. en dat was het moment waarop ik de beslissing nam ik drukte mijn lippen hard op de zijne. En in plaats dat hij me wegduwde trok hij me nog meer naar zich toe, waarna we zoenend naar zijn bed liepen. ,,Fuck hazz dit is zo fout, maar het voelt zo goed..'' Louis drukte zijn lippen opnieuw op de mijne mijn droom kwam uit.

~

Samen vielen we op zijn bed, waarna hij zijn handen onder mijn shirt liet glijden. Hij bewoog zijn handen vanaf mijn borst tot aan mijn heup en het gaf me kippenvel. ,,Mag ik?'' Fluisterde de schorre stem van Louis in mijn oor, ik was verdoofd dus het enige wat ik kon doen was knikken. Niet veel later lag mijn shirt naast het bed en zo gauw als ik kon lag die van Louis er naast. ,,Je bent zo ontzettend mooi Louis.'' Het was slechts een fluistering maar aan zijn glimlach kon ik zien dat hij het had gehoord.

Zijn lippen plantte hij weer op de mijne en zijn handen gingen van mijn nek naar mijn wangen. Dit voelde zo ontzettend goed. We hadden geen woorden nodig om elkaars gevoelens te weten, wij waren uniek. Hij pruttste met mijn riem maar voor ik nog iets kon zeggen lag mijn broek al naast het bed. Louis grijnsde breed en plantte zijn lippen in mijn nek. Zachtjes begon hij te zuigen en bijten op de plek en ik kon het niet laten een harde kreun vrij te laten.

Mijn handen trokken als vanzelf zijn broek naar beneden maar zijn onderbroek ging mee, dus zijn 'vriend' stond al aardig omhoog. Hij grijnsde naar me toen hij mijn gezicht zag terwijl hij zijn lippen weer op de mijne drukte trok hij mijn boxer naar beneden. Ik voelde me goed bij hem.

,,Stop it lou ik wil geen voorspel.'' Jammerde ik toen hij begon met strelen. Zijn grijns werd echter alleen maar breder zijn handen vonden mijn 'vriend' hij maakte kleine ruk bewegingen waarna kreunen mijn mond verlieten. ,,Je doet het zo goed hazz.'' siste Louis zijn handen gleden naar mijn billen waar hij hard in kneep en een gil verliet mijn mond.

Zo gauw als ik kan draaide ik ons om en Louis keek geamuseerd naar mijn geconcentreerde blik. Een hoge kreun verliet zijn mond toen ik mijn mond om zijn 'vriend' liet zakken. Mijn mond ging snel op en neer terwijl ik naar Louis gesloten ogen keek. ,,Hazz nog even en ik ga kom-men..'' Kreunde Louis. Mijn mond verliet zijn 'vriend' En Louis graaide in de kast al snel had hij wat hij hebben wou.

,,Jij of ik?'' Hij keek me met een brede grijns aan waarschijnlijk omdat ik wilde dat hij het zou doen. ,,Jij.'' Louis knikte waarna hij de condoom openscheurde zo langzaam als hij kon schoof hij hem om zijn 'vriend' tot grote irritatie van mij. Uit frustratie greep ik zijn handen en rolde hem er goed overheen voor ik me omdraaide en wachtte op wat er komen zou. Louis lachtte zachtjes om mijn ongeduldigheid voor hij boven me kwam hangen.

,,Ben je er klaar voor hazz.'' Fluisterde Louis. ,,Meer dan klaar Lou.'' Voorzichtig drong hij bij me binnen maar ik kon het niet laten om te kreunen van de pijn. Gerustellend drukte Louis kusjes op mijn mond waarna hij zacht begon te stoten.

Voor een aantal minuten bleven de pijnkreunen komen. Maar al
Gauw maakte dat plaats voor genot en kreunden we samen op het ritme van Louis. En geloof me dat was het mooiste geluid wat ik ooit gehoord had.

,,Oh Hazz ik ik houd het niet meer!" Louis kreunde mijn naam waarna ik hem klaar voelde komen. Zijn handen gleden over mijn 'vriend' voor hij me begon af te trekken. ,,Ohmy Louis ik houd het niet meer." Ik spoot mijn goedje uit terwijl we uitgeput achterover vielen.

,,Dit was geweldig Hazz." ik knikte waarna hij een kus op mijn voorhoofd plaatste en zo met zijn hoofd op mijn borst in slaap viel. ,,Ik houd van je Louis.." Wetend dat hij het niet meer gehoord heeft.

~
Wow dit was echt moeilijk om te schrijven dus ik hoop dat het wat is ! Xx ~

Larry ChildWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu