~ OO9 ~

892 32 2
                                    

Louis Tomlinson.

Ik was blij dat de jongens Liv meegenomen hadden. Glimlachend staarde ik voor me uit waarna ik begon te praten. niet. ,,Ik weet niet hoe ik je moet bedanken Harry.'' Ik had me tot Harry gekeerd en keek een beetje ongemakkelijk. ,,Het is goed zo Louis ik wilde dit, ik wilde je bewijzen dat ik ook kon veranderen.'' Een glimlach bekroop mijn gezicht en mijn armen gooide ik open ,,kom hier!" Grinnikend kroop hij in mijn armen waarna ik de mijne strak om hem heen sloeg. ,,Ik heb je zo gemist Louis.'' Een traan verliet zijn ooghoek waarna ik hem iets van me af duwde. ,,Hey niet huilen! ik ben er nu en ik ga niet meer weg.'' Mijn duim wreef ik over zijn wangen. Mijn ogen haakten in die van hem en het enige wat we deden was staren.

Twijfelend keek hij van mijn ogen naar mijn lippen maar toen leek hij de keus gemaakt te hebben. Hij drukte zijn lippen op die van mij en in plaats van hem weg te duwen kustte ik hem terug en beet zachtjes in zijn onderlip vragend om toestemming. Hij gaf me die toestemming vrijwel meteen waarna onze tongen rondjes om elkaar draaide.

We werden gedwongen de kus te stoppen want glimlachten allebei te breed. Ik had dit gemist. ,,Alsjeblieft hazz word de mijne?" zijn ogen begonnen te twinkelen en zijn glimlach werd nog breder in hoeverre dat nog mogelijk was. ,,Ik- ik..'' mijn glimlach viel van mijn gezicht bang dat ik het antwoord al wist probeerde ik mijn tranen in te houden maar helaas er viel een vanaf mijn wang op het deken.

2 handen draaiden mijn gezicht ,,Hey niet huilen.. Ik ben gewoon overdonderd Lou, Natuurlijk wil ik de jouwe zijn.'' Mijn ogen werden groter ,,Maar op een voorwaarde?'' ,,En die is?'' ,,Dat als ik de jouwe word dat jij de mijne word.'' Lachend drukte ik een kus op zijn neus ,,Altijd!'' Met mijn hand klopte ik naast me op het bed ,,Kom bij me liggen.'' Harry kwam naast me liggen terwijl hij zijn armen om mijn middel sloeg ,,Ik voel me zo gelukkig Louis.''

Knuffelend lagen we nog een aantal uren naast elkaar voor de deur ruw openging ,,Meneer Styles, het bezoekuur is nu echt over ik verzoek u om weg te gaan.'' Harry zuchtte terwijl ik een bang gezicht trok naar hem ,,Ik--ik kan Harry blijven alsjeblieft?'' Smekend keek ik naar de zuster die een geirriteerde zucht liet horen. ,,Goed dan.'' ze rolde nog even met haar ogen voor ze de kamer verliet.

,,Ik wil dat je blijft hazz voor altijd.'' ik draaide mijn hoofd richting die van Harry om daar een slapende Harry aan te treffen. Zijn mond hing een stukje open terwijl zijn handen stevig om me heen waren geklemd. Een gelukkige zucht verliet mijn mond terwijl ik niet kon stoppen met staren naar die prachtige jongen naast mij. Dit is wat ik wilde zo had het moeten zijn. Ik lig dan nu wel hier maar hierdoor hebben we elkaar gevonden en het voelt zo goed bij hem. Zelfs Liv ziet hem als haar tweede papa dat is nog wel het gene wat me het allermeest van allemaal ontroerde.

Natuurlijk blijf het rot dat Liv haar moeder niet meer zal herinneren als ze iets groter is hoe vaak ze ook nog heeft gehuild om haar. Ze verdient het niet mijn meisje in handen te krijgen, ze heeft haar laten vallen wanneer ze haar moeder nodig had. Ze heeft mij laten vallen toen we samen voor ons kindje moesten zorgen. Het gene wat me nog het meest boos maakt is dat ze de band tussen mij en Harry volledig kapot gemaakt had. Ik had moeten inzien vanaf het begin dat we bij elkaar hoorden dit is iets wat nooit meer stuk zal gaan.

Zijn handen beginnen onrustig te knijpen terwijl hij kronkelt naast me in het bed, zijn hoofd schud hij wild heen en weer ,,Nee alsjeblieft nee...'' Het eerst wat in me opkomt is mijn lippen op die van hem drukken. Zijn ogen schieten open en tranen springen in zijn ogen, onze lippen verlaten elkaar en snikkend valt hij tegen me aan. ,,Beloof me dat je blijft Louis, Beloof me dat je me niet meer alleen zal laten.'' Zijn stem klinkt wanhopig wat me redelijk schuldig laat voelen over alles wat ik hem heb aangedaan. ,,Ik beloof het Harry, ik beloof het met mijn hele hart en ziel.'' Opgelucht kijkt hij me aan en mijn duimen wrijf ik over zijn wangen. Een glimlach komt terug op zijn gezicht. ,,Je bent mooier als je lacht Hazz.''

,,Ik hou van je Louis.'' en met dat drukt hij zijn lippen op de mijne. Mijn handen glijden onder zijn shirt terwijl ik mijn handen over zijn rug laat glijden waarna hij huivert. ,,Niet hier lieverd, niet hier.'' Glimlacht Harry waarna ik lachend knik ,,Ja stel je voor dat die chagrijnige zuster binnenkomt en ze ons hier zo ziet liggen ze gaat uit haar plaat!'' Harry grinnikt en vervolgens legt hij zijn hoofd tegen mijn schouder aan. We staren elkaar voor een tijdje aan en dan zakken Harry's ogen dicht om weer in een diepe slaap te vallen. Niet veel later voel ik mezelf ook wegzakken en droom ik over een toekomst met Harry en Liv.

~

Die volgende ochtend druk pratend over hoe het verder gaat klapt de deur hard open, Harry hapt gelijk naar adem en zodra ik mijn hoofd omdraaide wenste dat ik dat nooit had gedaan.

Daar stond ze dan de moeder van mijn kind, verdriet was in haar ogen te lezen en in een klap wenste ik dat ze dit niet had gezien waarom dat wist ik niet maar wat ik wel wist is dat ik met veel moeite uit mijn bed stapte om haar in mijn armen te trekken. Het laatste wat ik zag was een huilende Harry die de kamer verliet... Hoe kon ik zo stom zijn..

~~

Oke wow ik weet niet waarom dit gebeurde maar ik moest drama maken anders dan gingen mijn handjes jeuken HIHIHIHI. Maar okay Let me know what you think OH EN ik ga doen aan de vraag van vandaag so here it is.

Vraag van vandaag; Wat denk je dat er gaat gebeuren tussen Harry en Louis? LET ME KNOW!

All The Love x N

Larry ChildWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu