Harry Styles ( Ja Nog een Keer Ja )
Vliegensvlug draaide ik me om ik stond binnen twee stappen bij het bed terwijl de tranen van mijn wangen gleden. ,,Louis! Je bent wakker ik.. ik" het ging zo snel dat ik niet uit mijn woorden kwam. ,,Shht Hazz" mijn armen gleden voorzichtig rond zijn lichaam waarna we een stevige knuffel deelde. ,,Ik heb je zo gemist Louis." ,,Ik Jou ook Hazz, ik jou ook. Ik wil niet onbeleefd zijn maar waar is Liv." ,,In de speelkamer met Niall. Ik zal nu wel een dokter moeten roepen." Louis giechelde even terwijl ik glimlachend op het rode knopje drukte.
Louis hand verstrengelde zich met de mijne terwijl de dokter binnenkwam. ,,Zo Meneer Tomlinson! u bent eindelijk wakker." Louis knikte enkel terwijl de glimlach niet van mijn gezicht kon verdwijnen. Na een aantal testjes meldde de dokter dat hij nog wel een aantal dagen ter observatie moest blijven maar dat zijn wonden goed genezen zijn. ,,Kan ik Liv zien!'' Louis zijn puppy-ogen keken me overdreven vrolijk aan waarna ik lachend knikte. ,,Ik heb voor haar gezorgd toen je hier lag.'' Zijn ogen begonnen nog meer te stralen en zachtjes knikte hij. ,,Ik heb je gehoord maar ik kon alleen niet terug praten.'' ,,Je -- Je hebt me gehoord?'' Louis knikte. ,,Alles?'' Weer knikte hij. ,,Meende je alles van wat je zei?'' dit keer was het mijn beurt om te knikken. En wat was het prachtig om te zien dat zijn glimlach nog groter werd.
Met een reusachtige glimlach liep ik de speelkamer in ,,Niall!'' Hij draaide zich naar me toe ,,Vanwaar die grote glimlach mate.'' ,,LOUIS IS WAKKER!'' Zijn ogen werden groot en zo gauw als hij kon zocht hij kleine Liv en rende ze naar de kamer van Louis. ,,Papaaaaa!'' Het kleine meisje rende naar het bed van Louis die haar met open armen opving. Ook Niall had Louis helemaal plat gedrukt en was nu weggegaan om Liam op te halen. ,,Papa Hazz kom hier!'' Liv keek me met twinkelende oogjes aan terwijl Louis met open mond stond te kijken shit....
,,Papa hazz?'' Louis keek van mij naar Liv. ,,Maar waarom?'' ,,Ik weet het niet Lou ze begon me opeens zo te noemen.'' Twijfelend stond ik naast zijn bed ik verwachtte een woede-aanval maar inplaats daarvan begon Louis breed te glimlachen en trok me naar zich toe. ,,Dankjewel Harry.'' een kus drukte hij op mijn wang en vliegensvlug draaide ik mijn hoofd zodat hij me niet zag blozen. ,,Papa hazz en Papa verliefd!'' Liv keek ons beide met een stralende glimlach aan. Mijn hoofd schoot richting Louis die mij ook aankeek. Op het moment dat ik wat wilde zeggen knalde de deur hard open ,,OME LEEYUM!'' Liv sprong Van Louis zijn schoot af en rende richting de inmiddels lachende Liam. Ook hij knuffelde Louis even stevig en zo zaten ze even later diep in gesprek terwijl ik alleen nog maar kon denken aan de situatie van net...
,,Jongens het was heel gezellig maar ik denk dat wij weer naar huis gaan.'' Liam knuffelde Louis terwijl Liv en Niall gezellig met zijn 2 aan het kletsen waren. ,,Ikke met Ni mee!!'' Liv keek naar Niall die naar Liam keek vragend om toestemming. Grinnikend knikte Liam terwijl Niall en Liv elkaar een high five gaven. ,,Goed voor jou hazz?'' ik knikte terwijl ik keek naar Liv die inmiddels weer bij Louis op schoot zat om hem een kusje te geven. ,,Papa Hazz ook kusje.'' Grinnikend drukte ze haar kleine lipjes op mijn uitgestoken lippen waarna Liam even verbaasd bleef kijken maar toch glimlachte. ,,Dan gaan wij nu!'' ,,Doei!'' Riepen Louis en ik tegelijk.
Ik draaide me weer naar Louis die nog breed glimlachend voor zich uit zat te kijken. Het was een prettige stilte dus moeite om hem te verbreken nam ik niet. ,,Ik weet niet hoe ik je moet bedanken Harry.'' Louis had zich tot mij gekeerd en hij keek een beetje ongemakkelijk. ,,Het is goed zo Louis ik wilde dit, ik wilde je bewijzen dat ik ook kon veranderen.'' De oh zo bekende glimlach drong weer terug op zijn gezicht hij gooide zijn armen open ,,Kom hier!'' Grinnikend kroop ik in zijn armen die hij strak om me heen sloeg. ,,Ik heb je zo gemist Louis.'' Een traan verlaat mijn ooghoek waarna Louis zich iets van mij af duwt. ,,Hey niet huilen! ik ben er nu en ik ga niet meer weg.'' Zijn duim wreef hij over mijn wangen. Zijn ogen haakten in die van mij en het enige wat we deden was staren. Twijfelend keek ik van zijn ogen naar zijn lippen maar toen gooide ik die onzekerheid van me af. Ik drukte mijn lippen op die van hem en even was ik bang dat hij me hard van zich af zou duwen maar in tegendeel. Hij kuste me terug en beet zachtjes in mijn onderlip vragend om toestemming die ik hem meteen gaf.
Onze tongen draaide om elkaar heen maar al gauw werden we gedwongen deze kus te stoppen we waren te breed aan het glimlachen. Zodra de kus gestopt was keken we elkaar aan. ,,Alsjeblieft Hazz Wees de mijne..'' Mijn ogen werden groot en mijn glimlach zowaar nog breder in hoever dat nog kon Had ik dit goed gehoord?
~~
HAHAHA little cliffhanger voor mijn poepies. ! dit was een snelle update want ik zit op school en doe dit dus eigenlijk niet helemaal legaal lol oops. Sooo i hope you guys liked it! xxxx
All The Love N.
JE LEEST
Larry Child
FanfictionMomenten waarin je niet durft toe te geven aan je gevoelens. Momenten waarin onverwachtse dingen gebeuren. Wanneer je klaar bent om je gevoelens uit te spreken en hard word onderbroken. Het pijnlijke gevoel dat in je hart overblijft zodra je hoort...