Harry Styles.
Terwijl we diep in gesprek verwikkeld waren knalde de deur ruw open. Mijn ogen werden groot en ik hapte naar adem toen ik zag wie er in de deuropening stond. Waarom nu... Louis zijn gezicht draaide richting de deur en hij leek volledig te verstijven. Met moeite kroop hij uit zijn bed maar nog voor ik hem kon tegenhouden trok hij haar in haar armen. En ik zweer het op dat moment kon je mijn hart horen vallen in duizendenstukjes. Tranen schoten in mijn ogen en liepen in straaltjes over mijn wangen voor ik opsprong en de kamer verliet. Ik kon dit niet, niet alweer.
De wc deur draaide ik op slot terwijl ik me liet zakken tegen de muur van de behoorlijk grote ruimte. Mijn handen sloeg ik voor mijn gezicht terwijl mijn schouders schokte. Hoewel ik niet verwachtte dat Louis achter me aankwam hoopte ik er wel op. Mijn benen trok ik dicht tegen me aan en de tranen kon ik niet stoppen maar ik kon haar niet laten winnen, niet alweer.
Een klopje op de deur deed me opspringen zou het Louis zijn? De deur draaide ik open maar keek daar recht in de ogen van een vrouw een kleine sorry verliet mijn mond voor ze de deur achter haar en haar kleine zoontje sloot. Voorzichtig liep ik terug naar de kamer van Louis bang om iets ernstigs aan te treffen maar eenmaal daar wilde ik dat ik die wc nooit had verlaten.
Daar zat hij mijn net vriendje die me beloofde me nooit meer te verlaten zoenend met jawel hoor Leonie. Een piep verliet mijn mond terwijl Louis geschrokken op keek ,,Hazz dit is nie-'' ,,Bespaar het me Louis, je had het beloofd.'' Mijn hoofd deed pijn van het vele huilen en hoewel ik verwachtte dat hij Leonie nu zou wegduwen deed hij dit echter niet en dat was voor mij de druppel. ,,Het is klaar zo, ik wil dat je me met rust laat en niet meer belt of de andere op me afstuurd.'' Louis ogen werden groot ,,Maar--'' ,,Nee.'' En met dat verliet ik Louis zijn kleine ziekenhuiskamer.
In plaats van naar Niall gaan om bij hem mijn verhaal te doen heb ik mijn plannen gewijzigd. Hoe het vroeger was, was goed dit alles was gewoon niet goed geweest. Ik maakte mijn weg naar de supermarkt om daar weer wat drank in te slaan. Weg met de goeie manieren weg met alles. Bij de kassa keek de vrouw me met opgetrokken wenkbrauwen aan maar ik kon alleen maar arrogant terugkijken voor ik het geld in haar handen duwde en de winkel verliet.
Eenmaal thuis draaide ik alles op slot en de gordijnen sloot ik zorgvuldig. Het speelgoed van Liv liet me even stilstaan het kleine meisje wist natuurlijk niet wat haar zou overkomen. Maar ik kon niet zo doorgaan ik kon mezelf niet altijd als 2e laten kiezen. Ik moest voor mezelf kiezen deze keer. Twijfelend keek ik van het speelgoed terug naar de zak drank in mijn hand. Moest ik dit nou eigenlijk wel gaan doen. Ik haatte mijn gedachten op dit moment alles liet me in de steek.
Na even getwijfeld te hebben besloot ik het te doen, wat maakte het ook nog uit niemand die er iets om gaf als ik me klem zou zuipen op dit moment zijn Niall en Liam bij Liv en Louis ligt waarschijnlijk Leonie plat te neuken maar wat zal het ook ik ben maar die zielige Harry. De Fles met sterke whisky zette ik aan mijn mond waarna ik hem achterover gooide, branden dat deed het wel maar het gevoel daarna voelde geweldig. Even helemaal weg van deze wereld waar ik niet wilde zijn. Ik wilde hier niet meer zijn straks gingen ze trouwen en dan?
Een aantal flessen later lag ik giechelend op de bank, waarom ik giechelde ik weet het niet eens meer. Mijn gelach werd ruw verstoord door mijn telefoon die afging. 'Louis' grommend drukte ik weg, ik had hem nog zo gezegd me niet meer te bellen. Ik greep uit frustratie weer naar de fles om nog een paar flinke slokken achterover te slaan. Weer begon mijn telefoon te trillen 'Niall' ik druk op het groene hoorntje.
,,Harry! Eindelijk, waarom neem je niet op als ik je bel via Louis telefoon?'' ,,Ik wil niets meer met Louis te maken hebben Niall.'' Een lach verlaat mijn mond waarna ik niet meer kan stoppen met lachen ,,Harry ben je dronken?'' ,,Wat Neee Naill. Hahahah dat klinkt als Snailll.'' ,,Harry alsjeblieft stop met drinken Louis heeft spijt van zijn actie alsjeblieft Harry.'' Maar ik had al geen zin meer om het te horen dus drukte ik het gesprek weg. ,,Louis heeft spijt van zijn actie.'' Geloof je het zelf.
~
Met een bonkend hoofd ontwaak ik uit mijn slaap. ,,Godverdomme.'' mijn hand druk ik tegen mijn ogen tegen het felle zonlicht. ,,Kut kater'' grom ik. Waarna ik mijn bed verlaat om me op te frissen in de badkamer. Eenmaal klaar grijp ik naar mijn telefoon om daar 364 Whats-appjes aan te treffen van Niall, Louis, Liam en zelfs Zayn hebben ze me laten berichten. Ik reageer echter nergens op en laat mezelf op de bank ploffen eten had ik geen behoefte aan.
De tv drukte ik aan als tijdsbederf voor dit alles was dit het enige wat ik deed maar ik kan het gewoon weg niet meer. Ik heb weer van het leven geproefd waar ik van wilde genieten maar het is me gewoon niet gegund. Mijn oog viel op het nieuws. ,,Louis Tomlinson Ex lid van one direction, schijnt vanochtend uit het ziekenhuis verdwenen te zijn. Insiders vertellen dat hij op weg is naar andere ex lid Harry Styles.'' Mijn ogen worden groter ,,Hij wat!'' En op dat moment gaat de bel
,,Harry! Alsjeblieft doe open ik moet het je uitleggen!''
De Deur duw ik open ,,Louis.'' Het was slechts een fluistering maar het was genoeg om alsnog in zijn armen te vallen.
~
Hey Kiddos!! Hadden jullie dit verwacht? XXX
Let me know what ya think xoxoxox
All The Love N x
JE LEEST
Larry Child
FanfictionMomenten waarin je niet durft toe te geven aan je gevoelens. Momenten waarin onverwachtse dingen gebeuren. Wanneer je klaar bent om je gevoelens uit te spreken en hard word onderbroken. Het pijnlijke gevoel dat in je hart overblijft zodra je hoort...