Harry Styles.
Met onze handen in elkaar gevlochten een grote glimlach op onze gezichten en een ring om onze vingers liepen we over het strand van Aruba. Louis deed niet anders dan glimlachen en kusjes op mijn gezicht drukken. Het was een schattig aanzicht om te zien hoe blij hij was, hij was alleen niet de enige de blijheid die we voelden straalden we ook uit. Ons Appartement kwam al inzicht ,,Voordat we naar binnen gaan moet je weten hoe ontzettend veel ik van je houd Harry, onze trouwerij is het beste wat me in mijn hele leven is overkomen.'' Een 'Awh' geluidje verliet mijn mond ,,Ik hou ook zoveel van jou Louis. Het is jammer dat Liv er nu niet bij is.'' Louis knikte maar daarna drukte hij zijn lippen vurig op de mijne. Een passionele tongzoen volgde terwijl we langzaam naar binnen liepen. Helaas zagen we niet waar we liepen, de deur had ik nog achter me dichtgeklapt toen Louis naar achter viel en mij met me meetrok recht in de jacuzzi. Lachend kwamen we weer bovenwater het was het mooiste geluid dat ik ooit gehoord had.
Zijn ogen haakten zich weer in de mijne terwijl zijn glimlach nog steeds rond zijn lippen speelde. Zijn ogen waren zo mooi blauw dat ik me niet meer kon inhouden mijn lippen drukte ik hard op de zijne waardoor we tegen de rand aan klapte een kreun verliet zijn mond. ,,Je bent zo mooi Louis.'' Het klonk half als een kreun en Louis spande zich aan. Hij was er klaar voor en ik ook en deze keer uit pure liefde. ,,Wil je dit?'' Mijn ogen keken in die van Louis. Hij knikte. ,,Ik wil het je horen zeggen Louis, zeg het me.'' ,,Ik wil het Harry.''
Al zoenend probeerde ik zijn plakkerige shirt van zijn hoofd te trekken dit wou echter niet en mijn geduld was op. Met alle kracht die ik had scheurde ik het shirt in stukken. Verbaasd maar ook opgewonden keken Louis ogen naar die van mij. ,,Dat was... Fantastisch!'' Hij glimlachte waarna hij hetzelfde deed met mijn shirt zonder enige moeite terwijl ik verbaasd bleef kijken. Veel tijd had ik echter niet want Louis was nogal ongeduldig zo vloog het ene kledingstuk na het andere het bad uit.
Gretig grepen Louis zijn handen naar mijn overeind staande erectie waarna hij me langzaam maar plagend aftrok. Kreunen verlieten mijn mond ,,Louis Teaser.'' een grinnik verliet zijn mond ,,Dat is ook de rede dat ik Louis De Teaser Tommo Tomlinson heet toch?'' Lachend gaf ik hem een duwtje ,,Oei Styles you did not. Dat verdient wel een straf Stylesss.'' Zijn toon was plagend maar hij draaide me algauw om. Hoewel ik een klap op mijn kont verwachtte stootte hij hard naar binnen. Een kreet verliet daarom ook mijn mond maar het ging algauw over in genot.
,,Ik had niet verwacht dat je dat zou doen.'' Het water klotste om ons heen terwijl Louis alleen maar harder begon te gaan. Kreunen vulde de ruimte terwijl zijn handen ondertussen weer om mijn lul heen zaten. ,,Ik--ik houd dit niet lang meer.'' Louis kreunde terwijl hij me aftrok op een niet normaal hoog tempo. ,,Ik ga komen Harry.'' Dit liet ik echter niet gebeuren en zo snel als ik kon gaf ik een duw naar achter zijn erectie gleed uit me en een verontwaardigde kreet verliet Louis zijn mond. ,,Whattefuck Harry.'' Teleurgesteld keek Louis naar me terwijl ik nog niet met hem klaar was ik greep zijn hand en trok hem het bad uit.
In de keuken duwde ik hem op de tafel waarna ik vanachter hard bij hem binnenstootte. Opgewonden maar ook pijnlijke kreuntjes verlieten zijn mond. ,,OH Har-r-ry.'' Samen kwamen we klaar en het was het mooiste moment dat we konden meemaken. Ik hield oprecht veel van deze jongen. Hij trok me in zijn armen terwijl ik mijn hoofd op zijn blote borst plaatste. Zijn Hartslag ging gejaagd maar het was genoeg om veilig in zijn armen in slaap te vallen niet wetend dat het de laatste keer zou zijn.
~
HHIHIHIH WAT DENKEN JULLIE DAT HIER GAAT GEBEUREN.
oke hierna komt de epiloog en dan is het echt afgelopen.
~ All The Love x N ~
JE LEEST
Larry Child
FanfictionMomenten waarin je niet durft toe te geven aan je gevoelens. Momenten waarin onverwachtse dingen gebeuren. Wanneer je klaar bent om je gevoelens uit te spreken en hard word onderbroken. Het pijnlijke gevoel dat in je hart overblijft zodra je hoort...