~ O12 ~

736 29 1
                                    

Louis Tomlinson.

~ Big Time Skip ~

Hier stond ik dan, tegenover Leonie, Liv was inmiddels 6 jaar en dit was het moment dat we gingen trouwen. Hoewel ik me totaal niet comfortabel voel met het idee dat ik hier tegenover Leonie sta in plaats van mijn Harry. Het moment in het ziekenhuis kan ik me nog herinneren alsof het gister was.. ,,Ooit zal ik je mijn man noemen Louis..'' Het waren zijn woorden. Maar door een simpele ruzie was alles verpest. Ik wilde Leonie de kans geven Liv te zien. Ze ging zich steeds afvragen waarom zij geen mama had maar twee vaders. Het heeft Harry zo diep gekwetst we kregen ruzie en we zeiden dingen die we niet meenden.. hij vertrok.. Dagenlang had ik gehuild Harry was weg en het was mijn schuld. De jongens hadden me geholpen met zoeken maar algauw kwamen we erachter dat Harry Engeland officieel verlaten had. Wekenlang zat ik in de put en Leonie had te tijd genomen me er weer uit te sleuren. En zo belanden we hier.

Harry was ik zeker nog niet vergeten maar opgeven moment begon ik te accepteren dat ik door moest. Knippende vingers voor mijn gezicht lieten me opkijken. ,,Hehe Gekkie je was diep in gedachten!'' Leonie glimlachte naar me. Kleintjes glimlachte ik terug wetend dat hij zo fake als wat was. Mijn blik gleed door de zaal vol met mensen, mijn ogen bleven hangen op Niall en Liam. Hoewel Liam zijn duimen opstak keek Niall me onderzoekend aan. Snel draaide ik mijn hoofd weg hopend dat hij niet door had wat er met me aan de hand was. Ik was namelijk erg goed in mensen kwetsen.

De Pastoor klom het kleine podiumpje op. ,,Welkom dames en heren, Wij zijn hier vandaag bijeen gekomen om het huwelijk van mevrouw de with en meneer Tomlinson vast te leggen. Hij keek ons een voor een aan voor hij verderging. ,,Dit huwelijk ging een beetje apart lachte de pastoor zachtjes. 22 Juni was de dag dat mevrouw de with op haar knie ging voor haar ware liefde meneer Tomlinson. Ze kon haar geluk dan ook niet op toen hij haar vraag beantwoorde met een ja.'' Zo vertelde hij nog een aantal dingen maar met mijn hoofd was ik er alleen maar bij dat Harry hier had moeten staan. Mijn ogen zochten die van mijn kleine dochtertje, hoewel ik dacht dat ze hier nog niet veel van mee kreeg schudde ze afkeurend haar hoofdje naar me toen ze door kreeg dat ik naar haar keek.

Ik schrok op van de pastoor die bij het ''Echte gedeelte kwam'' ,,Leonie Felicia De With, Neemt u Louis William Tomlinson Tot u wettige echtgenoot, en zult u hem bijstaan in goede en slechte tijden?'' ,,Ik wil!'' Zijn hoofd draaide zich richting mij en het leek alsof de ruimte een aantal graden warmer geworden was. Ik wilde dit helemaal niet! De enige die ik wilde was Harry! ,,Louis William Tomlinson, Neemt u Leonie Felicia De With Tot u wettige echtgenoot, en zult u haar bijstaan in goede en slechte tijden?'' Mijn mond werd in een klap droog en het enige wat ik deed was staren en nog is staren.

,,Louis?'' Gespannen keek Leonie naar me terwijl de pastoor me afwachtend aankeek. ,,Ik--ik'' Nog voor ik mijn zin kon afmaken knalde de deuren van de kerk hard open. De jongen van wie ik hoopte hier zou staan kwam met pak en al binnen rennen.

,,Louis nee! Je mag niet trouwen met haar het zal een fout zijn!'' Daar stond hij dan de enige echte Harry Styles.. Ofterwijl Mijn Ware liefde..

~~

DIT HOOFDSTUK IS NIET ZOLANG omdat ik deze even zo gepland had.. Hadden jullie hem verwacht? Iniedergeval let me know what ya think!!

All The Love x N ' .

Larry ChildWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu