Multimediadaki Efe Poyraz. İyi okumalar ^^ :*
~Serenay Doğan ~
Tatlı uykumdan dürtülerek uyandım. 'Kimsin de beni uyandırıyosun lan?' Diye söylenerek gözlerimi açtım. Ders ne ara edebiyat olmuştu? Yani şimdi ben 5 derstir uyuyor muyum? Filiz öğretmenin 'Seray' diye haykırmasıyla kendime geldim." 'Selen' den sonra şimdi de 'Seray' mıydı? Bu kadın ciddi mi?" Diye geçirdim içimden.
"Yeter Seray, bu kaçıncı derste uyuyor olman? Bir kez daha, eğer bir kez daha uyduğunu yakalarsam seni hemen Müdüre götürürüm. " diye söylendi. Doğrusu ne müdür ne de Filiz Öğretmen umrumda değildi. Filiz Hoca arkasını dönüp masasına doğru yürümeye başladı.
"Çok umrumdaymış gibi." Diye mırıldandım.
"Ne dedin sen?" Dedi yüzyıllar boyunca kurtulamayacağım kadın. O sırada zil çaldı.
"Seninle sonra görüşücez Seray Doğru" dedi.
Lan hadi adımı karıştırıyorsun, soyadımı niye karıştırıyosun? Hadi soyadımı karıştırcağını bilmiyorsun, niye düşünmüyorsun? Kafamdaki deli sorularla beraber bahçeye çıktım ve bir banka oturdum. Telefonumu çıkarıp oynamaya başladım. Disiplin cezası da diğer hiçbir kural da umrumda değildi. Boynumda birinin sıcak nefesini hissettim. Bu kişi aynı Efe gibi kokuyor. Arkamı dönmemle Efe'yle burun buruna kalmamız bir oldu.
"Efe ne işin var senin burda?" Diyince gülmeye başladı. Hatta kahkaha atmaya başladı. Aniden sustu ve kulağıma yaklaştı. "Dostumu geri kazanmaya geldim. Gelemez miyim?" Dedi.
"Gelirsin tabi niye gelmeyesin ki? Hoşgeldin" dememle yanıma oturması bir oldu. Dikkatlice onu süzmeye başladım. Boynumdaki dövmeler çok çekiciydi. Aniden bana dönmesiyle mal gibi kaldım. "Çok dikkatli baktın Seray , ne o? Çok mu hoşuna gittim?"
Mal mal sırıttım.
"Evet, çok hoşuma gittin. Gidemez misin?"~Efe Poyraz ~
Son tenefüsteydik. Serenay olmadan canım sıkılıyordu doğrusu. Etrafıma biraz daha bakındım. İlerideki bir bankta Serenay'ın oturduğunu gördüm. Özlemişim doğrusu eşşek gözlümü. Bu arada ben Serenay'a hep eşşek gözlüm derim. Dünya'daki en güzel gözlere eşşekler sahiptir. Tabi bir de Serenay. O kadar güzel gözleri var ki, o kadar anlamlı bakıyor ki o gözler...
İnsanın sevdikçe sevesi geliyor, gördükçe göresi geliyor...
Oturduğum yerden kalkıp Serenay'ın oturduğu banka doğru ilerlemeye başladım. Bankın arkasına geçtim. Serenay'ın boynuna doğru eğildim ve o baş döndürücü kokusunu içime çektim. Beni farkedeceği anı bekliyordum. Aniden bana döndü. Yakındık. Fazla yakın.
"Efe ne işin var senin burda? " Diyince gülmeye başladım. Hatta kahkaha atmaya başladım. Aniden sustum ve kulağına yaklaştım.
"Dostumu geri kazanmaya geldim. Gelemez miyim? " dedim.
"Gelirsin tabi niye gelmeyesin ki? Hoşgeldin" dedi ve bir anda yanına oturdum. Dövmelerime baktığını görebiliyordum o ise o kadar dalmıştı ki beni izlemeye,onu gördüğümü fark etmedi bile. Ansızın
"Çok dikkatli baktın Seray, ne o? Çok mu hoşuna gittim? " dedim. İlk başta ne dediğimi tam idrak edemedi galiba. Mal mal sırıttı.
"Evet, çok hoşuma gittin. Gidemez misin? " dedi.
Biraz daha yaklaştım.
" Bu güzel haber o zaman?"
Yutkundu bana biraz daha yaklaşarak.
"Evet güzel haber." Dedi ve kalktı.
Bende kalktım ve koşmaya başladım. Arkasından beline sıkıca sarıldım.
"N'apiyosun Efe mal mısın? " diye ciyaklamaya başladı. Elimle ağzını kapattım.
"Sevgili olmamamız, sana bunları yada daha fazlasını yapmayacağım anlamına gelmez güzel kız. Sen hala benimsin. Hala benim eşşek gözlümsün."
Elimi ağzından çektim. Gülümsedi.
"Senin gülümsemen hala benim için yaşama sebebi. Benim mutlu olmamın sebebi hala sensin. Benim de senin için öyle olmanı çok isterim Serenay. Seni hala sinir edebilirim, çünkü biz birbirimize aidiz. Çünkü bizi birbirimizden ayırabilecek hiçbir güç yok. Öyle birşey olmayacak. Kimse aramıza giremiyecek. Sen beni bıraksan da ben seni bırakmayacağım. "
Serenay'ı kendime çevirdim ve konuşmama öyle devam ettim.
"Beni bırakmana izin vermeyeceğim. "
Sarıldım. O tarif edilemez kokusunu içime çektim. Benim olanın tadını çıkardım. İlk ayrılan Serenay oldu. Gülümsedi ve içeri doğru koşmaya başladı. Bende arkasından gülümsedim. 'İşte benim kızım'Merhaba yavrular :3 Sonunda Efe için uygun bir karakter bulabildim. Aklımda bir çok karakter vardı ve en son Roma Acorn olmasına karar verdim. Şimdi sizlerden bir şey rica edicem. Serenay için bulduğunuz uygun karakterlerin isimlerini mesaj olarak bana atabilir misiniz? Çünkü Serenay için çok seçeneğim var ama hiçbiri tam istediğim gibi değil. Yardımcı olursanız sevinirim. Oylamayı unutmayın.
Seviliyorsunuz xxx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ
Teen FictionBU HİKAYEDEKİ ÇOĞU OLAY GERÇEKTİR. "BİR OKUL AŞKIYDI BİZİMKİ, OKULA SIĞMAYAN BİR AŞK. ŞİMDİ ARADAN YILLAR GEÇTİ, BAZEN BİR DENİZ KIYISINA GİDER, EN BAŞTAN İZLERİM HİKAYEMİZİ. " ~Efe Poyraz~