Kapitel 9 '' take of youre bra its pissing me of ''

520 18 3
                                    

Jag är hemskt ledsen för att jag inte har uppdaterat på typ 1-2 månader men jag tog typ en paus.. 

------------------------------------------

Jag vaknar  med ett litet leende på läpparna, eller ja kanske inte direkt men när jag tänkte tillbaka drog mungiporna upp. Det hade gått fyra dagar sedan vi kysstes. Jag täckte täcket över huvudet med täcket och började bara skratta. När jag hade lugnat ner mig kollade jag ut igen och mitt hår var helt kaos. Jag reste mig upp ur sängen och letade ett hårband jag kunde använda för att göra en snabb o slarvig toffs. 

Jag letade efter något att ha på mig, det tog inte ens två minuter fören jag slängde ett par shorts på sängen och ett linne med ett band på. Jag gick till badrummet och fixade mig lite snabbt med saker man behövde som till exempel deodorant, tandkräm o tandborste och så ansiktsprodukter. Jag drog fram en väska o slängde i allt nödvändigt, tillomed pepparspray. Jag skyndade mig ut ut lägenheten och låste dörren. När jag la i nycklarna i väskan gick jag in i något hårt. 

'' skit också '' mumlade jag på svenska 

'' Hello to you too '' sa Alec med ett litet leende på läpparna 

'' Oh Hi, I'm sorry for walking in to you '' sa jag och log ett litet leende.

'' So what are you having for dinner? '' sa han 

'' How the hell would I know that? I haven't even had my breakfast yet'' sa jag 

'' There is the Emily I like! '' sa han och sträckte upp armarna som om det vore en seger. 

'' Wanna join me tonight? I wanna cook for you '' sa han och pekade på dörren lite snabbt. 

'' Just don't burn anything and I will be there '' sa jag och skrattade lite men i min hjärna fick jag en sjukt gullig bild. 

'' Be here at seven? '' sa han 

'' yeah sure..gotta go,but Ill se you soon '' sa jag och gav honom en snabb puss på kinden innan jag sprang ner för trapporna ut genom porten. 

***

Hos Cass: 

'' I NEED MY BRUNCH NOW! '' sa jag och kände hur magen åt sin inifrån ut. 

Cass la dem sista sakerna på bordet o sedan satte vi båda oss ner. Jag kollade på klockan och det var fem minuter sen Harry skulle vara här. 

'' Chill Em.. His only 5 minutes late '' sa Cass och skakade på huvudet. Hon hade ett leende på läpparna som smittade av sig. 

'' WELL I COULD BE EATING 5 MINUTES AGO! '' sa jag och sjönk ner i stolen. 

'' SORRY IM LATE! '' sa en andfådd Harry. 

'' YOU SHOULD BE! '' sa jag och skrattade lite. 

Han log tillbaka så att man såg hans djupa smilgropar. Han gick mot disken och tvättade hans händer innan han satte sig på stolen mittemot mig. 

'' Caaan we eat NOW? '' sa jag glatt och kollade på maten.

'' Shes HANGRY as fuck '' sa hon och både Harry o hon skrattade.  

InvisibleWhere stories live. Discover now