▪4▪

54 9 7
                                    

Deli gibi çırpınıyordum.

"Hayır !"

"Hayır ! Uzak dur benden !"

Gözlerimi açamıyordum. Vampirin sesini duyuyordum ama vücuduma komut veremiyordum.

" Her şey yolunda. Rüya görüyorsun. sakin ol!"

Beni kucağına almış sarsıyordu. Bense kucağında kaskatı kesilmiş deli gibi titriyor ve çığlık attıyordum.

Derin bir nefes alarak gözlerimi açtım. Yüzüm göz yaşlarımdan ıpıslak olmuştu. Vücumda terden ıslanmıştı. Hala vampirin kucağındaydım beni yeni doğmuş bir bebek gibi dikkatli tutyordu.

Hala rüyanın etkisindeydim . Zangır zangır titriyordum.

" Buradayım seni korumak için buradayım. Sakin ol. Sadece rüyaydı geçti."

Sesi şefkatli çıkmıştı. Konuşması beni rahatlatmıştı. Titremem geçmişti. Gözlerimi yumdum ama bu sefer uyumak için değildi. Göz yaşlarım sessizce yüzümden aşağı akarken onun gözlerine bakmak istemiyordum.

" Siyah vampir ..."

Ağzımdan çıkar çıkmaz pişman olmuştum. Beni tutan kolları gerildi. Gözlerimi açtım ve kucağından kalkıp karşısına oturdum.Kıpkırmızı olan gözleri kocaman açılmıştı.

" Babama kerdeşim ile beni gösterip 'Hangisi ?' diye sordu sonra beni fark edip 'Sensin' dedi. Ne demek bu ?"

Sesim çatlamıştı. Titremem geri gelmişti. Gözlerini sıkı sıkı yumdu. Bir müdet öyle kaldı. Sonra gözlerini açıp bana baktı. Gözleri tekrar cam mavisi olmuştu.

" Hızlı olmalıyız demek."

Sesi ciddi çıkmıştı.

" Kanatların hangi renk ?"

Gözlerinin içi hüzünle doldu. Ayağa kalktı .

" Benim kanatlarım yok."

Her zaman ki ses tonu ile konuştu.

" Bende yedim. Sırtındaki çıkıntılar ne peki ?"

Gözleri kırmızıya çalmaya başladı. Bana doğru eğilidi. Yüzlerimiz çok yakındı .Ilık nefesini yüzümde hissediyorudum.

"Kanatlarım yok ."

Sesi konu kapandı der gibiydi.

" Adın ne o zaman ?"

Bİran tereddüt etti. Bu tereddüttünden söylemeyiçeğini sanmdım .

" Adım Faran."

Duyduğum en garip isimdi daha doğrusu ilk kez duyuyordum.

" Faran mı ?"

Bana sırtını dönüp bağdaç kurup oturdu.

"Evet. "

Ayağa kalktım ve evin içinde turlamaya başladım. Kapıların hepsi menteşelerinden sökülüp kenara fırlatılmıştı. Atılan kapının altında bir takırtı dikkatimi çekti. Sıkışan bir kedi veya fare olabilir diye duymazlıktan geldim. Arkamı dönüp Faran'ın yanına gitmek için adım atmamla.
Tıkırtının geldiği yerden ilkel bir hayvan hırıltısı geldi.
Hızlı bir şekilde hırıltının geldiği yere döndüm. Hiçbirşey gözükmüyordu.
Sessiz ve hızlı adımlar ile Faran'ın yanına geldim. Gözlerini kapatmış ağır ağır nefes alıyordu. Otururken uyutmuştu.Elimi omzunu koyar koymaz gözlerini açtı. Uzatığım elimi tutup beni kendine çekti. Bağdaç kurduğu bacaklarının üstüne sırt üstü düştüm. Benim olduğumu anlayınca gözlerini kocaman açtı. Göğüsünü yumruklayıp kucağından kalktım.

ZÜMRÜD-Ü  ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin