Uzun bir duyuru olucak ama okuyun!!!
Geç yazdığım için çok üzgünüm. Evde değildim bu yüzden internetim yoktu ve bölüm yazamadım. Ama telafi için meşgul olmama rağmen bölüm yazıyorum.
Neyse medyayı biliyorsunuz.
Ha! Çok Önemli!! Arkadaşlar ben sizin düşncelerinize cidden önem veriyorum. Yaptığınız yorumları dikkate alarak hikayeyi yönlendiriyorum. Lütfen düşüncelerinizi çekinmeden belirtin. Bol bol yorum yapın. İtiraz edin. Şöyle yaz diyin. Bekliyorum ^-^ Yıldıza tıklamayı unutmayın *-*
Bu bölmü isteği üzerine sevgili okuyucum @korexokml'e ithaf ediyorum ^-^
İyi Okumalar ^-^
- Luhan -
- " Lu. Ben artık dayanamıyorum-"
Bu cümleyi ilk duyduğumda beni özlemiş dayanamamış geldi sanmıştım ama hayır kimden ne bekliyorum! Meğer SuLay ve TaoRis'in yiyişmesine dayanamamış. Bu yüzden gelmiş! Öküz!!
-"Lu. "
-"Ne?!"
-"Barışacak mıyız? "
- " Sehun beni özlediğin için bile gelmemişsin sen ne barışmasından söz ediyorsun?!"
-" Seni özledim desem ne fark edecek?! Boynumamı atlayacaksın? Pek sanmıyorum Lu! "
-" Belki boynuna sarılmam ama en azın aramız böyle olmazdı. Hem suçlu hem güçlüsün. Aldatılan benim , ölümden dönen benim yinede ezilen taraf oluyorum. Gerçekten çok saçma! "
-" Tamam. Kabul ediyorum ilk başta bir öküzlük yaptım ve seni aldattım. Bu yüzden çok acı çektin biliyorum. Gerçekten üzgünüm. Özür dilerim. Ama sende suçlusun! Sırf seni sadece bir kez aldattım diye beni bir sürü erkekle aldattın. Gözümün önünde onlarla yiyiştin , sarhoş oldun bana kaldıramayacağım sözler sarf ettin! Tek suçlu ben değilim! Vücudumda seninkinden daha çok iz var. Hep sustum Lu! İlk başta hata yapan bendim diye hep sustum! Artık dayanacak gücüm kalmadı! Kalbim senin için çırpınırken ona dur demek daha çok yok ediyor beni! Rüyalarıma girer oldun! Uzandığım yerde yüzünü hayal ederken buluyorum kendimi! Saçlarını okşamak , çilek kokunu içime çekmek istiyorum. Takâtim kalmadı. Bir orta yol bulsak olmaz mı?! "
-" Hem laf soktun hemde pohpohladın! Ne desem bir tarafa batacak! İki ucu boklu değnek oldu bu iş! Neyse ne! Barışalım gitsin. Ama! İlk günden üzerime atlamaya felan çalışırsan kendini kapının önünde bulursun! "
-" Yehet! "
-" Yehet deme Sehun. Çocuk değilsin sen! "
-" Yehet! Yehet! "
-" Deme şunu!"
-" Peki. Ohorat! "
-"..."
-" Surat salamasana! "
-" Sus Sehun! "
-" Tamam karıcığım."
-" Karıcığım?! Kim altta olan tarafın ben olduğumu söyledi?! "
-" Taş kağıt makas yapalım kazanan üstte olsun? "
-" Hayır altta olsun! "
-" Neden ki?"
-" Çünkü ben bu oyunda hiç kazanamam. En son yedi yaşındayken kazanmıştım."