Öhöm öhöm arkadaşlar uzun zamamdır yeni bölüm paylaşmadığımı biliyorum. Ama öyle saçma sapan olsun istemedim. İsteyerek yazarsam daha güzel bölümler çıkıyor bu yüzden bekledim. Neyse medyayı biliyorsunuz. Bu bölüm XiuChen olacak. Umarım beğenirsiniz.
XiuChen'in Sapık Aşkı İle İyi Okumalar ^-^
- Xiumin - (buluşma günü )
Kafeden hızla dışarı çıktım. Bu sefer fazla ileri gitmiştim. Kalbi gerçekten çok kırılmıştır. (Hatrlamıyorsanız 9. Bölüme bir göz atın ^-^ ) İleride beni beklediğini gördüm. Yanına geldiğimde sinirli yüzün bana doğru çevirdi.
- " Neden Min? Neden sadece açıklamıyoruz? "
- " Heey biliyorum bu sefer fazla ileri gittim. Ama açıklayamayız."
- " Evet ileri gittin! Her seferinde ileri gidiyorsun! Sevgilimden sana aşık değilim lafını duymak çok acı veriyor! Sadece çıktığımızı birbirimizden hoşlandığımızı söyleyeceğiz. Neden korkuyorsun? Onlarda gay! Sorun olmayacaktır. " (anneme küfür etmeyin ^-^)
- " Üzgünüm birtanem. Seni üzdüğüm için, kırdığım için ve seni böyle zor bir durumda bıraktığım için. Ama bunu konuşmuştuk. Evet sana aşığım seninle evlenmeyi bile istiyorum ama bunu itiraf edecek kadar hazır değilim. "
- " Neden? Min! Beninle evlenmeye hazır olduğunu söylüyorsun ama hazır olmadığınıda öylüyorsun. Onlar kötü bir tepki vermeyecektir. Hem ne olursa olsun ben hep yanındayım. "
- " Onlardan değil ailemden çekiniyorum. Ağızlarından kaçırabilirler. Baek , Yeol ve Tao varken öğrenmemeleri çok saçma olur. "
- " Anlıyorum. Ama ben onların yanındaykende sana sarılmak , benim olduğunu göstermek , öpmek , kokunu içime çekmek istiyorum. Ama bunları yapabilecekken seninle kavga ediyormuş gibi yapıyor plotonik aşıkmış gibi davranıyorum. Canım acıyor. "
- " Benim canım daha çok acıyor Chen "
- Chen -
Bana adımla seslendiğinde ağladığını anlamıştım. Bana asla adımla seslenmezdi. Tabi eğer başbaşaysak. Yüzünü avuçlarımın içine aldım.
- " Tamam ağlama. Devam edeceğim sen hazır olana kadar asla söylemeyeceğim. Yeter ki ağlama sincap"
- " Seni seviyorum. Hemde çok fazla biliyorsun değil mi? "
- " Biliyorum ve bende seni çok seviyorum. Acı çekmeye katlanacak kadar. Artık ağlama beni üzüyorsun. Benim yüzümden asla ağlama tamam mı? "
- " Hıhım. Öp beni "
- " Ne? "
- " Öp beni dedim şapşal "
- " Sen iyisin değil mi? Seni dışarıda öpmemi söylüyorsun? "
- " İyiyim. Ve evet bunu yapabilirim. Burada ailem yok değil mi? O halde öpüşebiliriz. Tabi istersen "
- " Saçmalama tabiki istiyorum. Bu benim evim dışında ilk öpüşmemiz olucak. "
- " hıhım. Hadi öp beni deli oğlan. "
- " Büyük zevkle "
Avuçladığım yüze dahada yaklaştım ve onun dudaklatını kendi dudaklarım arasında hapsettim. Bir süre öpüştükten sonra dudaklarımı sıcak dudaklardan ayırdım. Nefesi yüzüme vuruyordu. Ona olan bakışlarım aynı o zamanki gibiydi...