Medyayı biliyorsunuz ^.^ Umarım beğenirsiniz.
İyi Okumalar *.*
- Luhan -
Nasıl yani şimdi ben bu salakla evlenmek zorunda mıydım? Saçmalık! Her ne kadar da yakışıklı olursa olsun benim zaten bir sevgilim var. Sakince babamla konuşmalıyım.
- " Ama baba benim zaten bir sevgilim var sizinlede tanıştırmıştım. "
- " Han tatlım biz hiçbir zaman sevgiline onay vermedik. "
- " Ama- "
- " Tatlım uzatmanın anlamı yok! Siz birbiriniz olmadan yaşayamazsınız! Kendinizi çekim gücüne bırakın! Vücudunuz birbirinizi istiyor. "
Annem ilk defa gülümsemiyordu. Bu olayın ciddiliğinin kanıtı olarak kabul edip susmuştum ki yanımdaki şahıs konuşmaya başladı.
- " Ama ben düzüm! "
- " Sehun sen bisexsüelsin! "
- " Babacım bunu nerden çıkardın acaba? "
- " Hadi ama o kızdan ayrıldıktan sonra kendini Kai ile tatmin ettiğini biliyoruz " (lütfen anneme küfür etmeyin! ^,^ )
- " ... "
- " Biraz sessiz olmayı denemelisiniz! "
- " Ah! Aman tanrım! "
-" Puhahahahahahha Hani mesaj atsan kapında altında inlemek isteyen onlarca kız ve erkek olurdu! Puhahahahhaha ne kadar yalnızsan artık arkadaşına sarmışsın! "
- " Han tatlım! "
Ooovvv bu annemin uyarıcı sesiydi! Sustum anne!
- " Evet dedim çünkü öyle! Ama kai ayrı bir zevk veriyor! "
- " Peki "
İnandıcı değilsin bakışlarımı üzerine yolladım. Anlamış olucak ki umrumda değil bakışlarıyla karşılık verdi.
- " Han sevgilinden ayrılmalısın! "
Babama hayır diye yalvaran gözlerle bakıyordum. Tam konuşacağım sırada bay Oh'un sesi duyuldu. Ve bu ses benim şoka girmemi sağlamıştı.
- Hun sende Kai ile olan bu saçma şeye son ver! Eğer kendini tatmin etmek istiyorsan bunu eşinle yapmalısın! "
- " Neee!? "
- " Ihım! Han terbiyeli ol tatlım! "
- " Şey ben özür dilerim. Bize istediğimiz kadar zaman vermiştiniz yanılıyor muyum? "
Kimseden ses çıkmayınca devam ettim. Bu olaydan yırtmalıydım.
- " Bize birbirimizi tanımamız için , çevremizdekilerle ilişkilerimizi düzeltmemiz için zaman verin lütfen. "
- " Tabiki bu zamana sahipsiniz tatlım. Ama bir sorun var! "
Bayan Oh bu gece ilk defa konuşmuştu.
- " Neymiş sorun? "
- " Siz başkasına dokundukça yani başkasına cinsel şeyler hissederek dokundukça diğeriniz incinecek! Tabi öpüşmediyseniz sorun yok? Birbirinizi iyileştirmek için öpüşmeniz sayılmaz "
- " Bir dakika anlamadım "
Anlasan şaşardım ifadesiz surat!
- " Yani diyorumki oğlum eğer birbirimizi iyileşirmek dışında öpüşmediyseniz sorun yok. Öpüştünüz mü? "