1. Bölüm - Tanışma

575 42 12
                                    

İlk bölüm geldi.

NOT: Arkadaşlar ilk bölüm olduğu için hikayeyi toplamam gerekiyor bu yüzden çok fazla olay yok ve biraz sıkıcı geçecek. Ama ilerleyen bölümlerde çok çekişmeli ve yiyişmeli HunHan göreceksiniz. Lütfen okumaya devam edin ^.^

İyi Okumalar ^.^

Kapının kırılacakmış gibi çalınmasıyla gözlerimi açtım. Yatağımda doğrulup saate baktığımda saatin daha gece 3 olduğunu görmemle suratımın düşmesi bir olmuştu. Ne yani daha yatalı iki saat olmuştu ve büyük bir gürültüyle uyanmak zorundaydım kimin suratı asılmazdı ki? Yatağımdan ayrılıp merdivemleri inerek kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı açmamla içeriye babam yaşlarında bir adam girmişti.

- " Hansoo nerede? Hazırlandın mı? " (Hansoo Luhan'n babası ben koydumadını sşksşsksşs)

-" Bayım kimsiniz acaba? Babamı tanıyor musunuz? Niçin hazırlanacağım? "

- " Ah! Bay Oh gelmişsiniz. Biz hazırız Hansoo da şimdi iner. Ayrıca lütfen sakin olun. Eminim tam zamanında yetişeceğiz. "

- " Anne neler oluyor? Nereye gidiyoruz? Bana açıklama yapar mısın? "

- " Lu lütfen soru sorma sadece bizimle gel ve dediklerimizi yap! Daha sonra zamanı gelince açıklayacağız. "

- " Hadi gidelim. "

Babamın kolumu tutup sürüklemesiyle yürümeye başlamıştım. Aklımda onlarca soru vardı. Ama şuan önemli bir sorunum vardı. Sorunum ise şuan üzerimde pijamalarımın olmasıydı! Hemde ayıcıklı !! Tanrım benim bir çevrem var ya beni böyle görürlerse? Ne yaprım?

- " Lu hadi in. "

Annemin sesi ile kendime geldim. Geldim gelmesine ama biz ne zaman arabaya binip bu mükemmel evin önüne geldik? Tanrı aşkına o kadar çok mu düşüncelere daldım?

- " Luhan! Acele et! "

- " Peki "

Sessizce bay Oh'u takip eymeye başladım. Biraz yürüdükten sorna herkes durdu.

- "Lu şimdi içeriye gir ve yatakta yatan kişinin yanına git. Biliyorum bu sana çok saçma gelecek ama onu öp tamam mı? "

- " Ne? "

-"Bak Lu onu öpmelisin. Onu öp sana herşeyi anlatacağım. Lütfen sadece yap. "

- " Ah küçük Luhan ne kadar da büyümüşsün. "

Arkamdan gelen sese doğru döndüğümde gözleri ağlamaktan şişmiş bir bayam bana doğru geliyordu.

- " Beni hatırlamıyorsun değil mi? Bu çok normal çünkü en son sen daha iki yaşındayken görüşmüştük. Lütfen annenin dedikleri yap. Oğlumu kaybetmek istemiyorum. Saçma ama ancak sen onu öpersen iyileşecek. "

Daha ağzımı açamadan babam beni odaya doğru itti. Arkamdan gelen kilit sesiyle onu öpmeden burdan çıkmayacağımı anlamıştım. Onu öpmezsem iyileşemeyecek miydi yani? Çok saçma pamuk prenses ve yedi cüceleri felan mı çekiyoruz? Ya da daha mantıklısı rüyada mıyım?

- " Anne? "

Aman tanrım! O titriyordu. Yatakta yatan uzun beden sanki masaj koltuğunda oturuyormuş gibi ttriyordu. Adımlarım istemsizce ona doğru atılıyordu. Yanına ulaştığımda yüzünün terle kaplanmış olduğunu dudaklarının kurumuş olduğunu gördüm. Nedense bu içimin cız etmesine sebep oldu. İstemsizce elim anlına gitti. Elimi koymamla çekmeme bir olmuştu. Ateşi 45 dereceyi çoktan geçmiş olmalıydı. Gözlerini hafifçe aralıyıp bana doğru bakmaya çalıştı. Ancak bunu başardığı pek söylenemzdi. Ne yapapmam gerekiyordu? Gözlerini açamayan bu yakışıklı çocuğu bir öpücükle iyileştirebilir miydim gerçekten? Vücudum benim verdiğim emirleri yerine getirmeyi gerçekten bırakmış olmalıydı çünkü yüzüm onun yüzğne doğru yaklaşıyordu. Beynim gönderdiğim emirlere itaat etmiyordu. Gözlerim kendiliğinden kapanıp dudaklarım sıcak dudaklarla buluştu. Onu öpüyordum ama bu benim isteğimle olmuyordu sanki ona doğru çekiliyordum. Ben daha geriye çekilemeden karşılık alaya başladım. Hey beni öpüyordu!! Ben onun iyileşmesi için onu öperken o benden faydalanıyordu. Vücudum kendine gelmiş olacak ki bana itaat edip geriye doğru çekildi. Hazır vücudum beni dinliyorken beni öptüğü için ona hızla bir tokat attım.

- " Yah! Ne yapıyorsun? "

- " Ne mi yapıyorum? Asıl sen ne yapıyorsun? Nasıl beni öpersin?"

- " Ben seni öpmedim karşılık verdim. Çünkü sen beni öpüyordun!! "

- " Seni öpmüyordum iyileştiriyordum. Görüyorum ki işe yaramış"

- " Hıhıım tabi aslında bende her gece Beyonce'u beceriyorum. "

- " Yalan söylemiyorum. "

- " Oğlum! Uyanmışsın! İşe yaradı. Çok şükür yarabbim. Luhan çok teşekkür ederim bebeğim. Bize güvendiğin için söz sana her şeyi anlatacağız. "

- "Anne ona niye teşekkür ediyorsun. Bana vurdu o! Hem sen tanıyor musun bu geyiği? Ne anlatacaksın ona? "

- " Sehun sakin ol! Tek tek sor sorularını! Tabiki tanıyorum. Sende tanıyorsun. Şimdi biraz dinlen herşeyi anlatacağım. İkinizede hım? "

- " Peki "

- "Luhan neden sende yatmıyorsun? Yorgun görünüyorsun? "

- "Ah. Evet biraz yorgunum. "

- " Sehun yana kay! "

- " Ne !!! "

- " Anne !! Nasıl yana kay dersin evine gitsin! Beni yastıkla boğmayacağını nerden bilebiliriz? "

- "Sehun!! O öyle biri değil. Hem o senin hayatını kurtardı. Neredeyse havale geçiriyordun. Senin için uykusundan kalkıp geldi. "

- " Onu fark edebiliyorum. " diyerek gözlerini üzerimde gezdirdi. Daha sonra bütün sokaktaki evleri kaldırabilecek büyüklükte bir kahkaha attı.

- " Hey! Gözlerinle beni yemekten vazgeç! "

- " Sakin ol. Ben daha büyüyememiş kişilere yan gözle bakmıyorum. Hem ben düzüm "

- "Hıhım o hüzden benim güzelin dudaklarımı sömürdün."

- " Öyle brşey yapmadım. Öptüm çünkü beni öpüyordun."

- " Hayatını kurtarıyordum mankafa!! İnsan bir teşekkür eder. Herneyse insan olmadığını yeterince belli ediyorsun zaten. Bayan Oh annemle babam neredeler eve gitmek istiyorum. "

- " Söylemeyi unuttum. Annenle baban eve gittiler. Sen Sehun tamamen iyileşene kadar Sehun'un yanından ayrılmayacaksın. Kıyafetlerin kapının yanındaki valizde. Sehun iyi olduğunda iki aile birlikte bir yemek yiyeceğiz. Ayrıca bu yemekte size herşeyi anlatacağız. Sadece biraz sabredin. "

- " Ne yani ben bu sapıkla mı kalacağım hemde birkaç gün boyuca"

- " Evet Luhan. Şimdi siz dinlenin. Sehun ona iyi davran yoksa sonun ok iyi olmaz"

- " Offf peki "

Bayan Oh sessizce odadan çıktı. İşte şimdi yine başbaşaydık.

- " Geyik suratlı yatağa gelmeyi düşnüyor musun? "

Yazım hatalarım varsa maruz görün umarım beğenişsinizdir. Hikayede Sehun'un arsız olduğu kadar Lu'muz da arsız o yüzden çok çekişmeli olacak heyecanla okumanız dilerim. Lütfen EXO 'ya ve hikayeme ilgi gösterin. Okumak için zaman ayıran herkese teşekkür ederim. ^.^

Yaşamak İçin Dokun |HunHan|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin