Yeni bölüm geldi ^-^ Arkadaşlar geçen bölüm XiuChen demiştim ama Betül arkadaşımızın isteğiyle bu bölüm HunHan olacak ama diğer bölüm kesin XiuChen olacak. Anlayışlı karşılayacağınızı düşünüyorum. Umarım beğenirsiniz. Medyayı biliyorsunuz zaten *-*
İyi Okumalar ^-^
- Sehun -
Onunla karşılaşmayalı kaç gün geçti acaba? O gün kafeden sonra kimseyle görüşmedim. Şu aralar yemekte yemiyordum. İyice zayılamıştım. Uyuyamadığım için göz altlarım mosmordu. Ve son olarak Luhan'ın başkasına dokunuşlarından olan morluklar vardı vücudumda , canım yanıyordu. Halsizdim , üzgündüm , ne düşünmem gerektiğini bilmiyordum ve en önemlisi özlem duyuyordum. Bu beni daha çok çökertiyordu. Morluklar oluşmaya başlarken çığlık atıyordum. Sanki tüm vücudum kemikleri kırılıyordu. Ama daha çok kalbim acıyordu. Onun benden başkasına aşkla dokunmasına , sevgiyle onu öpüp sarılmasına dayanamıyordum. Ona ulaşmak isiyordum ancak ne telefon numarası ne de adresi vardı. Zaten olasa bile bunları yapacak halim yoktu. Annemin benim için çok edişelendiğini biliyordum. Babamla konuşurken duymuştum. Biri diğerinden önce aşık olurmuş ve o ilk aşık olan onun yüzünden halsiz kalırmış. Çünkü ilk o aşık olduğu için sevgiyi hissedemezmiş. Hissedemeyince vücud kendini herşeye kapatırmış. Bir nevi depresyonmuş benim durumum. Ama bir süre sonra vücudum kendini toplayacakmış. Bana olanlar ona olacakmış. Böylece aşık olacakmışız birbirimize ama onun yaşayacakları daha kolay olacakmış. Çünkü ben ona çoktan aşık olmuş olacakmışım ve onun yanında olacakmışım böylece onun vücudu sevgi istediğinde ben ona o sevgiyi verecekmişim. Birde şey dediler. Nihahahaha ilk aşık olan üstte olurmuş.
-" Sehun? "
- " E-Efendim? Anne ben san kapıyı çalmadan girme demedim mi? "
- " Kapıyı çaldım ama sen kahkaha atmakla meşguldün bu yüzden duymadın. "
- " Ne diyecektin? "
- " Hadi yemek hazır. Aşağıya gel "
- " Anne canımın çekmediğini kaç defa söylemeliyim? Sadece yatakta uzanmak istiyorum. "
- " Seni görmeye gelen biri var. İtiraz istemiyorum. Kalk yataktan! "
Bu hayatta birinden korkuyosam o da annemdir!! Her ne kadar sevimli biri olsada onun bana kızması benimle uzun süre konuşmaması anlamına gdlir. Konuşmuyorsak harçlık alamam ve bana yemek hazırlamaz. Böylece ben onun gönlünü alana kadar sürünürüm. Bu korku yüznden merdivenlerden inip masaya oturdum.
- " Sehun oğlum iyi misin? "
- " İyiyim baba "
- " Ah! İyi olmana çok sevindim. "
- " Selam Sehun "
- " Selam Luhan "
Sesim çok kısık ve acılarımı belli edecek şekilde çıkmıştı. Ama o gülümsüyordu. Ben acı çekerken nasıl gülümseyebiliyordu. Hiç mi suçluluk hissetmiyordu?
- " Annen durumundan biraz bahsetti. Bende seni görme- "
- " Hah! Beni görmeye gelmene gerek yoktu. Sadece sevgilinle daha az sevşebilirdin. Bu bana yeterdi Lu! "
Üzerimdeki gömleğin yakalarından tutup hızla çektim. Düğümeleri koparak bembeyaz tenimin üzerindeki morluklar gözler önüne sermişti. Luhansa dolu gözlerle bana bakıyordu.
- " Sehun be- "
- " Gerek yok! Birşey duymak istemiyorum! Sana ihtiyacım yok Lu! Tüm yaşamım boyunca sana ihtiyaçta duymayacağım! Sana sevgilinle mutlu yaşamlar dilerim!! "