Süpriiizzz *.* Şaşırdnız mı? Hiç mi? Peki tmm sustum spıspakaoa medyaya yine şarkı koydum. Okurken dinleyebilirsiniz. Birdd Sehun'un Luhan'a kur yaptığı bir fotoğraf koydum. Bakıp aşk yaşayabilirsiniz. Her neyse çok uzatmayayım. Umarım beğenirsiniz.
İyi Okumalar ^.^
-Luhan-
- "Ş-Şey p-peki sen hissedebiliyor musun? "
-"Neyi? "
- " Ölümün ne kadar yaklaştığını! Kalk üstmden salak!! Kalk üstümden! Bana bunları söyleyerek beni etkilemeyi mi düşünüyorsun? Şunu kafana sok benim sevgilim var. İlla söylettireceksin."
-"N-Ne d-dalga geçiyorsun değil mi? "
-"Niye bu konu hakkında seninle dalga geçeyim? Sebebi ne yani arkadaş bile değiliz! Daha dün tanıştık!!"
- "Peki"
Hızla üzerimden kalktı ve odadan çıktı. Salak bu çocuk benim dugularımla oynamaya nasıl çalışır? Bana o sözleri söylerken ne düşünüyordu? Tanrı aşkına kalbim tekledi. Her neyse o istediği kadar trip yapsın ama ben bir kez bile onunla konuşmayacağım.
Hızla yataktan kalkıp odada bulunan banyoya yöneldim. Elimi yüzümü yıkayıp aşağıya bayan Oh'un yanına gittim.
- "Günaydın bayan Oh " en sıcak gülmsemelerimden birini ona sunup konuşmaya devam ettim.
- "Yardım edebileceğim birşey var mı? "
- "Ah! Benim küçük Lu'm uyanmış. Günaydın Lu. İyi uyudun mu? Hayır herşey hazır sizi bekliyordum. Geç otur lütfen."
- " Tabiki rahattı! Benim vücudum kadar rahat bir yatak yok nasıl olsa! "
- "Sehun! Onu utandıracaksın! "
- "Hayır bayan Oh bırakın konuşsun. Sorun değil. Evet çok rahat uyudum. Rahat olmamın sebebi onun üstünde uyumuş olmam değil onun rahatsız olarak uyumuş olması " Sehun'a dönerek piç smile sergiledim. Bayılıyor olmalıydı bu gülüşe sonuçta sürekli görüyor değil mi?
- "Siz ikiniz kavga mı ettiniz? Neden? Daha sabah eğleniyor görünüyordunuz. Lu Sehun bir öküzlük mü yaptı? "
- "Anne ! Benim tarfımda olmalısın! O bizim arkadaş bile olmadığımız söyledi! "
Sehun sinirle mutfağı terk etti. Bense nedenini bilmeden ağlamaya başlamıştım. Bayan Oh sırtımı sıvazlayarak konuşmaya başladı.
- "Lu anlatmak ister misin? Ben oğlumuda senide çok iyi tanıyorum. Birey yapmış olmalı ki sen bu cümleyi oğluma kurmuş olmalısın. Yanılıyormuyum birtanem? "
- " Hayır bayan Oh yanılmıyorsunuz efendim. Kusura bakmayın ama oğlunuz çok odun. Benim duygularımı karıştırmaya çalıştı. Bende bunu fark edince sinirle bu cümleyi kurdum efendim. Ama asla özür dilemeyeceğim. O ayaklarıma kapanacak! "
- " Ahahaha peki kapanmasın öyleyse Luhan bana yardım eder misin? Onun senin kölen olmasını istiyorum insanların duygularıyla oynamamalı bunu öğrenmek zorunda bu yüzden bana yardım et tamam mı? "
-" Şey peki efendim ama nasıl yardım edeceğim ki? "
-" Öncelikle bana anne de annen sayılırım ha? "
-"Peki a-anne"
- "Ah! Çok mutlu oldum. Sadece bu gün odandan çıkmayacaksın. Hasta rolü yap olur mu? Ateşin felan olmayacak sadece piskolojik olduğunu söyleyeceğim. Sen sadece yatağa yat ve uyu ya da otur sadece odadan çıkma anlaştık mı? Gerisini ben halledeceğim."
-"Peki "
- "Ha! Sehun gelip seninle ilgilenmeye başladığında istediğini yaştırabilirsin. Ama hasta olmadığını anlamasın tamam mı? "
-" Bana güvenin efendim. Bunu en iyi şekilde yapabilirim."
-"Efendim yok Lu! Anne demelisin! "
-" Ah! Alışkanlık e- yani anne" en güzel gülmsememi gösterdim. Bayan Oh'un gülümsemesini gördüğümde ise benim gülümsememden on kat daha güzel olduğunu fark ettim. Göt Sehun ne olurdu annesine çekseydi. Kahvaltımı yaptıktan sonra aslına bakarsanız akşam yemeği bile olabilirdi bu çünkü zaten geç kalkmıştık e odada da oyalanmıştık aşağıya in yemek ye diyene kadar sabah yemeğiyle akşam yemeği bir olmuştu benim için ama ben doymaz Luhan'ım az sonra birdaha acıkırdım.
-" Ellerine sağlık anne çok güzel olmuş afiyetle yedim. "
-"Afiyet olsun Lu hadi ne yapacağını unutma odana git şimdi ben Sehun ile konuşayım"
Kafamla onaylayıp mutfaktan çıktım. Sehun salonda olduğu için rolme çoktan girmiştim. İfadesiz yüzünü bana çevirdi biraz baktıktan sonra telefonuna geri döndü. Anlamadı galiba salak!
-Yazar-
Bayan Oh Lu'nun söylediği şeyleri sadece dinlemişti. Sırf oğluna ceza olsun diye değildi bu plan bayan Oh'a göre bu plan evde tek başlarına kalmaları Lu'nun hasta olduğu için ilgiye muhtaç olması evdeki tek kişinin de Sehun olması sebebiyle yakınlaşmalarını sağlamaktı. Lu ve oğlu sadece işini kolaylaştırmıştı. Ancak hesaba katmadığı ufak bir sorun vardı. Ufak sorun Sehun sayesinde büyüyebilirdi belki ama fangörl annemiz bu ufak sorunu fark etmediği için sadece planı uygulamaya çalıştı. Tanrı Lu'muzu korusun.
- "Sehun oğlum bu akşam babanın ortağıyla bir iş yemeği varmış. Benimde gelmemi istedi. Aileler tanışacakmış. Sen burda kalıp Luhan'a göz kulak ol tamam mı? Galiba bir şeye üzülmüş annesi uyarmıştı ama zamanımız olmadığı için sana bahsetmedim ki onu üzmüşsün. O üzüldüğünde pisikolojik olarak hastalanırmış. Eğer dikkat edilmezse bayılabilir hatta komaya girebilirmiş bu yüzden sen burada kalıyorsun. İtiraz yok yanında bile çıkma! Onu bu hale sen getirdin sen bakıcaksın! "
- "Anne ama biz kavga ettik kouşmuyoruz ki! Beni yanına almaz"
- "Sen merak etme ona söyledim kabul etti. Asında kanul etmedi çünkü ne kabul edecek ne de itiraz edecek gücü vardı. Ne isterse yap! Eğer ondan bir tane bile şikayet gelsin senin sonun pekte iyi olmaz anlaşıldı mı! Ben şimdi hazırlanıyorum hadi git yanına"
-"Offf tamam anne! "
"Oflama Sehun! Anneye oflanmaz! Hadi kalk marş marş odana Lu'ya iyi bak ayrıca geldiğimde barışmış olun! Ne bok yersen ye ama barış tamam mı oğlum?"
Sehun kafasıyla onaylayıp odasına doğru yürümeye başladı. İşte Sehun'un annesi böyleydi. Arkadaşça kişiliği ve çok iyi bir yüreği vardı. Sehun annesinin onu zorladığını düşünse bile annesinin hem hayatının aşkıyla birlikte olmasını hemde hayatta kalmasını sağladığını nerden bile bilirdi?
Mükemmel gülüşlü annemiz üzerine askıda duran çeketini ve çantaşını alıp çıktı. Geride Tehlikelerin içinde yüzen bir geyik bıraktığını bilmeden....
Evet umarım beğenmişsinizdir. Yazım yanlışlarım olabilir maruz görün ^.^ Okumaya zaman ayıran herkese çok teşekkür ederim ^.^Ayrıca her bölüme yorum yapan fsrk etmesede bu bölümü yazmamın sebebi (anslajak yorumuyla gaza geldim lütfen adını söyle bana aşskşsksşs) SeLuHunHa09'a ithafen yazılmıştır bu bölüm ♡ her yorumun için tek tek teşekkür ederim ^.^