5. Bölüm - Yeni Arkadaş

294 31 34
                                    

Biliyorum çok geç kaldım ama gerçekten çok yoğundum. Geç kaldığım için özür dilerim. Özür hediyesi olarak medyaya sizin için çok güzel bir fotoğraf koydum. Her zaman ki gibi bir de şarkı koydum. Dinleyebilirsiniz isterseniz. Umarım beğenirsiniz.

İyi Okumalar ^.^

- Luhan -

Kapı sesinden bayan Oh'un gittiğini anlamıştım. Oyun başlamıştı. Sen bekle Sehun bu oyunu ben kazanacağım!

- " Annem babamın iş yemeğine gitti. Bu yüzden sana ben bakacağım. Bir şeye ihtiyacın olursa söyle. "

Bu sözleri ifadesiz suratıyla söylemese olmazdı değil mi? Bir insan hafifçe gülümser ya da beni rahatsız etmeyecek bir yüz ifadesi takınır. Hah! Suratsız!

- " Peki. Sehun? "

- " Ne var? "

- " Benim canım bubble tea istiyor. "

- " Evde yok ki? "

- " Git al o zaman! "

- " Neden almak zorundayım! İçmesen olmuyor mu? "

- " Annen istediğim her şeyi sana söylemem gerektiğini ve eğer yapmazsan akşam ona söylemem gerekiğini sıkıca tembihledi. "

- " Peki peki gidip alıp geleceğim! Rahat dur bi on dakikaya gelirim. "

- " Çocuk muyum ben? Niye tembihliyorsun git al gel işte! "

- " Tamam ya! "

Arkasını bana doğru dönüp dolabından üzerine bir ceket aldı ve odadan çıktı. Peh! İşte böyle Sehun dediğimi yap! Bu daha başlangıç neler yapavağım sana neler benim duygularımla oynamaya kalkmak neymiş göstereceğim sana!

- Sehun -

Ne olur yani içmese! Ölür mü? Aslında bende çok severim bubble tea'yi ama sırf üşengeçlikten almaya gitmiyorum. Kendim için almaya gitmezken bir bambi için gidiyorum şu işe bak! Neyseki çok uzak değildi satılan yer içeriye girdim ve bubble tea'lerin olduğu reyona (nasıl yazıldığını bilmiyorum gençlik yanlışsada maruz görün :* sndşsjslz) doğru ilerledim. İçeri girerken elime aldığım sepete on beşten fazla bubble tea koydum. Kasaya doğru ilerlerken birinin bana çarpmasıyla dengemi kaybedip sendeledim ama karşımdaki bileğimi tutunca düşmekten son anda yırttım.

- "Ah! Getçekten çok özür dilerim! İyi misiniz efendim? "

- " Hayır önemli değil. Ben iyiyim sorun yok. Peki sen? Sen iyi misin? "

- " Ben iyiyim efendim. Gerçekten özür dilerim. Ben burada çalışıyorum size yardımcı olayım "

- " Ah! Sorun yok ben taşırım "

- " Yanlış anladınız efendim. Kasiyerim ben "

- " Ah! Anladım! Peki "

- " Kaç tane bubble tea aldınız efendim? "

- " On beşten fazla ayrıca Sehun "

- " Hım? "

- " Efendim deme rahtsız oluyorum adım Sehun. Burada çalışmaya yeni mi başladın? Ben buranın sürekli müşterisiyim ama seni ilk defa görüyorum. "

- " Anladım. Evet daha üç gün oldu. Rica etsem kaç tane olduğunu sayar mısınız? "

- " Ne? "

- " Bubble tea'lerin kaç adet olduğunu sölerseniz kasadan geçireceğim. "

- " Ah! Bir dakika "

- " Yirmi üç tane. Peki sen? "

- " Anlamadım? "

- " Adın diyorum. Adın ne? "

- " Ah! Kyungsoo efendim. Adım Kyungsoo. Ama arkadaşlarım bana kısaca soo derler. İstediğiniz şekilde seslenebilirsiniz. "

- " Peki soo ne kadar tuttu? Ayrıca Sehun diye deslen lütfen! "

- " 57 dolar 50 cent Sehun "

- "  Buyur. Soo telefon numaranı alabilir miyim? "

- " 910-***-***** "

- " Seni çaldırdım. Kaydet lütfen. Arada buluşuruz. Konuşmak için çok arkadaşım yok "

- "Ah! Tabiki! Olur buluşuruz. Seni arkadaşlarımla tanıştırırım. Böylece daha çok arkadaşın olur. "

- " Çok sevinirim. Aslında benim üç tane arkadaşım var ama yani daha fazla olsa sorun olmaz diye düşnüyorum. "

- " Bencede ne kadar çok o kadsr eğlence o zaman bu cumartesi arkadaşlarımızı toplayalım ve şu karşıdaki kafede buluşalım ne dersin? "

- " Allah derim (şskdlxkdlxk peki peki bir daha şeey etmicem söz lwjdlzksş ) "

- " Peki o zaman iyi günler Sehun "

- " Sanada Soo "

Dükkandan yavaşça çıktım. Aslında bu kadar cana yakın biri değilim ama şu çocuk benim arkadaşlarım gibi değil yani benim arkadaşlarım çok piç dalga geçerler herşeyle aslında iyi çocukturlar ama şu Soo bana iyi bir arkadaş olabilir. Yani temiz yürekli bir arkadaşım olsun istiyorum işte oofff anlayın biraz açıklatmayın herşeyi! Koşar adımlarla evin yolunu tuttum. Konuşurken zaman hızla akıp gitmiş. Kim düşünürdü ki iki saattir orada olduğumu?! Umarım bambi evi yakmamıştır.

- Yazar -

Evde yatağa uzanmış ve can sıkıntısından ölmek üzere olan bambi 'şu Sehun nerede kaldı!? Kesin beni unuttu dışarıda takılıyor! Gelsede biraz faha eğlensem onunla' diye düşünüyordu. Ama bilmediği bir şey vardı ki koşar adımlarla eve doğru gelen Sehun'un gelmesini bu kadar istemesi onun için iyi olmayacaktı.

Arkadaşlar biraz aceleyle yazdım nasıl olmuş hiç bir fikrim yok. Umarım beğenirsiniz. Hikayeye diğer couple'lar dahil olmaya başlıyor. Diğer bölüm çok eğlenceli olacak. Yazım yanlışlarım olabilir lütfen maruz görün. Lütfen EXO'dan ve hikayemden ilginizi eksik etmeyin. Yorumlar ve beğeniler için çok teşekkür ederim. Ayrıca okumaya zaman ayıran herkese çok teşekkür ederim ^.^

Yaşamak İçin Dokun |HunHan|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin