Yeni bölüm geldi. Umarım beğenirsiniz. Medyaya güzel bir şarkı koydum okurken dinleyebilirsiniz ^.^
İyi Okumalar ^.^
-Sehun-
Gözlerimi üzerimdeki ağırlıkla açtım. Tanırım bu geyik ne yiyorda bu kadar ağır. İlk önce kanıt olması için elimi telefonuma uzattım ve birkaç poz fotoğrafımızı çektim. Daha sonra hafifçe üzerimden yatağa doğru ittirdim. Beni uyardığını sanıyordum.
-" Aramıza yastık koyacağız ve asla bana dokunmayacaksın. ASLA!"
Böyle diyen de yastıkları ezip üstüme çıkan da sensin geyikçik. Bakalım kanıtlar elimde varken beni suçlayabilecek misin? Hayatımda geçireceğim en eğlenceli birkaç gün olacak sanırım.
-Luhan-
Yüzümde sıcak bir nefes hissediylordum ama gözlerimi açmak içn çok yorgundum. Bu yüzden pek takmadım ama nefes yaklaştıkça daha çok yaklaşıyordu. Gözleimi zorla açınca yataktan aşağıya düştüm.
- " Ah! Kıçım ahhh! Çok ağrıdı. Yah! Seni gerzek piç! Ne yapıyorsun yastıkları geçmeyeceğiz demedim mi ben? "
- "Hey küfür etme! Hem sınırlsrı geçen ilk kişi olduğun için bana birşey diyemezsin! Sen resmen vücudumu taciz ediyordun. Bense yüzünü inceliyordum. Çok fark var. "
- "Saçmalama ben çok düzgün yattım her zaman olduğu gibi! Ayrıca senin vücudunun taciz edidcek bir yeri yok sana dokunmadım bile ama sen resmen yüzümdeki hatları yedin. "
- " Bu sefer hazırlıklıyım geyik. Bak istersen. "
Telefonunu bana uzatıyordu. İtiraz etmeden elime aldım ve bakmaya başladım. Baltıkça gözlerim dahada büyüyor ve yanaklarım domatese dönüyordu. İtiraz edecek elimde hiçbirşey olmaması canımı yeterince sıkmıştı tam telefonu ona uzatıcakken Sehun'un bir fotoğrafını gördüm. İfademi bozmadan hala kendi fotoğrafıma bakıyormuş gibi incelemeye devam ettim. Kahkaha atmamam büyük bir mucizeydi. Sehun'un küçüklük fotoğrafıydı bu ama üzerinde etek vardı. Tıpkı bir kız gibi görünüyordu ona çaktımadan kendime mesaj olarak attım. İleride lazım olur değil mi?
-" Peki kabul ediyorum ilk ben geçmişim. Üzgünü ama insanlık hâli her ne kadar mükemmel olsamda bende hata yapabliyorum. "
Sehun ufak çaplı bir kahkaha attı.
- " Kimmiş mükemel? Sen mi? "
- " Evet benim en azından küçükken etek giymiyordum ben! "
Demiştim lazım olur diye ama bu kadar çabuk olacağını kim bile bişlirdi ki? Yüzümün ifadesi değişmişti ama bana çaktırmamaya çalışıyordu. Hadi ama yermiyim ben bunu?
- " Ne saçmalıyorsun sen? Kim giyiyormuş eteği? "
- "Sen! " piç smile kkkk
- " Al bak istiyorsan "
Telefonu uzatmak yerine yanına oturdum ve fotoğrafı açtım.
- "Baak! "
Gözleri kocaman oldu.
- " Dün gece telefonumumu karıştırdın! "
- " Saçmala Oh Sehun! Daha demşn telwfonunu verdiğinde daha fotğrafım var sadım ama benim fotoğrafım yerine senin bu fotoğrafın çıktı. Tanrı aşkına niye bu fotoğrafın telefonunda hiç mi düşünmedin başkasının eline geçerse ne olur diye? "
- " Luhan hemen sil o fotoğrafı! "
- "Hayır! Bende kalması lazım ki birşey olduğunda seni tehdit etmem için elimde koz olsun. "
Bunu söylerken elimi arkaya doğru uzattım. (Ya hani birinin bişeyi almasını istemezsinizde onda uzaklaştırmaya çalışırsınızya arkada doğru hah o pozisyon) Yapmaz olsaydı o da benimle birlikte o yöne doğru uzandı. Yine çok yakın bir pozisyondaydık ama daha çok belime çöreklenmişti. Dha kıçımın ağrısı grçmemişken üstğne birde belimin ağrısı eklenmişti.
- " Ahhh!! Sehun kalk üstümden! Tanrım canım yanıyor! "
- Yazar-
Sehun'un annesi yemeği hazrlamış üstne birazda beklemiş aa kimse aşağıya inmemişti. Durum bu olunca gidip onları uyandırmak istedi ve Sehun'un odasının önne geldi. Tam seslenecekken içerden sesler duydu.
- Ahh!! Sehun kalk üstümden! Tanım canım yanıyor! "
Kadın duydukları üzerine hafifçe kıkırdadı ve işlerine devam etmeleri için onları rahat bıraktı. Onların hemen bu kadar iyi anlaşacaklarını düşünmemişti. Bu çabuk kaynaşma onların işlerini kolaylaştırır diye düşndü sadece ama olay onun duyduğu gibi değildi.
-Sehun-
- " Salak herif kalk üstümden! "
- " Hayır! O fotoğrafı silene kadar kalkmam! "
- "Senin amacın farklı değil mi? İsteseydin şimdiye zürafa kolunla telefonu alırdın! "
- " Peki neymiş benim amacım Lu? "
- "Vücuduma dokunabilmek! "
Tam bir aptalsın Lu aklımdan bile geçmemişti. Ama eşşeğin aklına karpuz kabuğu düşürdün çek bakalım cezasını! Bu durumdan faydalanayım o zaman.
- "Luhan? "
-" Ne var göt herif? "
- " Hissedebiliyor musun? "
- "N-Neyi? "
-" Alttaraftaki hareketleneyi ya da kalbimin atış hızını? "
- "Ş-Şey p-peki sen hissedebiliypr musun? "
- "Neyi? "
Arkadaşlar biliyorum bölümler biraz kısa ama hergğn yeni bölüm yazdığım için sorun olmaz diye düünüyorum. Ayrıca lütfen hikaye ile ikgili düşğnvelerinizi ve önerilerinizi yazım eleştirin hikayeme farklı bakış açıları ile bakabileyim bende. Lütfen EXO'ya ve hikaye ilgi götermeye devam edin. Okumak için zaman ayıran herkese sonsuz teşekkürler ^.^
Bu bölüm Sude'me ithfen yazılmıştır ♥