B.L.M-1

26.8K 731 190
                                    

Medya : Almira :)

    ANKARA'NIN BAĞLARI DA BÜKLÜM BÜKLÜM YOLLARI NE ZA...

- Hangi mal benim alarmımı Ankara'nın bağları yaptı Eceeeeee Allah belanı versin Ece serçe ayak parmağını vurursun da acıdan öürsün inşallah Ece

diye beddua okurken Ece kahkahalarla içeri girdi.

-Kızım senin ne derdin var benim uykumla yaa

_Hadi kalk Almira okula geç kalıcaz kalk ve hazırlan

-Tamam hadi sen çık ben hazırlanıp geliyorum

     Normalde mızmızlanır uyumaya devam ederdim ama bu Ankara'nın bağları uykumun içine etti. Bu arada ben size kendimi tanıtmadım ben Almira SOYLU 17,5 yaşındayım lise sondayım babam 9 yaşında öldü annem beni 10 yaşında terketti böyle işte yanlız bir kızım yanımda olan bir Ece bir de Aras var . Ece kardeşim gibi hatta kardeşim diyim ben ona kardeş olmak için illa kan bağına gerek yok bence Aras da benim 2 yıllık sevgilim. Aras bana aşıkmış öyle söylüyor ama benimki sadece bir hoşlantı yakışıklı çocuk şimdi yani. Ama tabi bende güzel bir kızım yani hatta okulun en güzel kızı diyeyim :) (Evet egoluyum)

   Neyse okula geç kalıcam şimdi. Hemen beyaz lacos altına da kırmızı pileli eteğimi giydim. Eteğim dizimden bir karış yukarıda. Rimel ve parlatıcımı da sürünce hazırım :D Telefonumu çantamı vs. alıp siyah converselerimi de giyince aşağı indim tabi Ece'nin cırlamasıyla karşı karşıya kaldım

_ Kızım ya naptın yukarda ağaç oldum burda beklerken biraz daha gelmeseydin kök salıcaktım yani neyse hadi çıkalım okulda yeriz bir şeyler .

      Aşağı inip arabaya bindik tabiki ben kullanmıyorum özel şoförümüz Ayhan amca kullanıyor . Şimdi diyeceksiniz ki nasıl özel şoförün var ?  Babam ölünce şirketler falan bana kaldı ama amcam yönetiyor şu anda. Özel şoför tutacak kadar param var yani.

       Okula gelince kantine indik Aras da ordaymış yanına gittik yanağımı öpüp kalktı bize bişeyler alıp geri geldi onları yiyince sınıfa çıktık derse başlayalı 15 dk falan olmuştu nöbetçi öğrenci geldi elinde mektup gibi birşey vardı. Almira SOYLU diyince ayağa kalkıp elinden mektubu aldım. Acaba ne yazıyo içinde ve kim gönderdi hemen dışarı çıktım ve içini açıp okumaya başladım.



Mafyanın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin