B.L.M-5

20.8K 728 239
                                    


----------------------
Medya : Almira :)

#POYRAZ'DAN
Benden nefret ediyormuş ben onu bu kadar severken başka şansı yok ki ya beni sevecek ya da beni sevecek.

Baya içtikten sonra eve geri döndüm direk Almira'nın odasına çıktım. Melek gibi uyuyordu. Gözleri biraz kızarıktı ağlarken uyuya kalmış herhalde. Benim yüzümden ağlaması sinirlerimi bozuyor. Hemen tişörtümü ve pantolonumu çıkarıp baksırımla yanına yattım ve onu kendime çekip sarıldım biraz homurdandı ama sonra tekrar uyumaya devam etti. Bende daha fazla direnmedim ve miniğimin kokusuyla uykuya daldım.

#ALMİRA'DAN
Gözlerimi sert bişeyin üzerinde açtım çok geçmeden bunun Poyraz'ın çıplak kaslı göğsü olduğunu anladım Allah'ım o kaslar ne ölüyorum. Ne diyorum ben ya ayrıca ben hangi ara Poyraz'ın üstüne çıktım? Hemen kendimi toparladım kalkmaya çalışırken Poyraz uyandı ve bana belimden sarılarak kalkmamı engelledi.

Bu adamın dokunuşarı neden bu kadar hoşuma gidiyor?

''Napıyosun ya bırak kalkıcam hem sen niye benim yanıma yattın ?''

''Kalkmana gerek yok bence yerin çok rahat biraz daha tadını çıkar. Sonuçta benim kaslı göğsümde  uyumak isteyen kaç kız var biliyor musun ? ''

Birden onun göğsünde başka bir kızın uyuma fikriyle sinirlendim. Bana ne oluyorsa istediği kızla yatabilir. Hayır yatamaz. Yatamaz.

''Hiç rahat değil burası ayrıca ne tadını çıkarıcam hem sen üşümüyor musun böyle çıplak yatmışsın.''

''Sen beni mi düşünüyosun yoksa bana mı öyle geldi?''

''Ben seni düşüneceğim? Neyim oluyorsun ki seni düşüneceğim? ''

''Sevgilin.''

Ne? Heyecanlandım. Midemde halay çekiyorlar. Birisi şunları durdursun ne saçmalıyor bu adam?

''Neyse ne bırak beni kalkıcam lavaboya gitmem lazım benim . ''

Neden itiraz etmedim ? Neden sevgilim falan değilsin demedim ?

Ellerini belimdenyavaş yavaş çekti .

Sanki bir boşluğa düşmüşüm gibi hissediyorum şu anda. Neredeyse ellerini tutup zorla belime koyacağım. Allah'ım ne saçmalıyorum ben ? Hemen burdan kaçıp gitmeliyim. 

''Tamam hadi git bakalım''

dedi bende hemen kalktım istemeye istemeye lavaboya doğru ilerledim yüzümü yıkadım ve rutin işlerimi yapıp çıktım komodinin üstünde bir not vardı.

    Mutfakta kahvaltı hazır hemen giyin(Yan oda giyinme odamız) . Giyinince aşağıya in.

-Yakışıklı Mafyan ;)

Mafya mı ? OHA! Adam mafya mıymış? Şoktan giyinme odamızdaki bizim ekine bile takılmadım.

  Koşarak yan odaya girdim. Burda bildiğin benim için yüzlerce kıyafet var. Ayrıca oda Poyraz gibi kokuyor. Poyraz gibi mi ? Bir günde adamın kokusunu bile ezberlemişim bravo bana . Onun kıyafetleri de benim kıyafetlerimim tam karşısında. Onlarca takım elbisesi , ayakkabısı , gömleği , tişörtü , eşofmanı vs. var. Ne var azıcık karıştırmış olabilirim. Adam beni kaçırıyor suç olmuyor ben kıyafetlerini karıştırınca mı suç oluyor? Çok azıcık ucundan da koklamış olabilirim. Ne yapayım güzel kokuyor.

Sonunda kendi kıyafetlerime bakmayı akıl edebildim. Sade bir şort ve bir tişört giyip aşağıya indim.

Allah'ım cennete düştüm ve benim haberim yok heralde. Mafyamız altında belinden her an düşecekmiş gibi duran gri eşofmanı , eşofmanın altında gözüken baksırı ve çıplak seksi kaslı göğsüyle krep çeviriyor. Seksi mi ? Ne diyorum ben ? Adamı yedim resmen. Bu kadar yakışıklı olması suç kabul edilmeli. Bu erkekse diğerleri ne diye sorarlar sonra.

''Beni yeterince dikizlediysen otur da kahvaltıya başla.''

Yine egosundan 1 gram bile kaybetmemiş. Çok güzel. 

Kafasını bana çevirince kısık sesli bir küfür savurdu ama ben duydum .

'' Almira altına bir şey giymeyi unuttun herhalde.''

''Yoo gayet de giyindim.''

''Ona giyinmek mi diyorsun sen ? Hemen değiştir üstünü . Böyle şeyleri sadece benim yanımda giyebilirsin. ''

''Sen benim ne giydiğime karışamazsın . Ayrıca zaten senden başka kimse yok bu evde. ''

''Nasıl yok lan bahçede kaç tane koruma var biliyor musun hepsi seni görünce bakacak hepsini öldüreyim mi ? Onu mu istiyorsun?''

diye kükredi resmen.

Bildiğin kıskanıyor yalnız beni. Hoşuma gitti bu. Lanet olsun hoşuma gitmemeli.

''Tamam ben de bahçeye çıkmam.''

Ya sabır çekip masaya tam karşıma orturdu. Ama sen böyle bütün yakışıklılığınla karşımda oturursan ben nasıl kahvaltı edeceğim ? Ne diyorum ben ya saçmalama Almira sen ondan nefret ediyorsun o seni kaçırdı burda esir gibi tutuyor. Evet evet ben ondan nefret ediyorum başka ne olcak ki dimi yani ona aşık olacak halim yok. Hem yakında burdan kurtulurum.Nasıl mı ? Kaçacağım tabiki. O kadar koruma varken nasıl kaçacağım ben de bilmiyorum ama kaçmam lazım.

Mafyanın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin