B!L!M-11

13.8K 454 90
                                    

Vuhuu yeni bölüm :)
Medya:Seval 

-----
#ALMİRA'DAN

  Poyraz iyi olduğu için gece taburcu olmuştu ve eve dönmüştük ve beni bırakmadığı için birlikte uyumuştuk. Saçmalamayın ben de bu durumdan memnun değilim tabiki. Acaba memnun muyum? Azcık öyle sanki...

   Uyandığımda Poyraz'ın kolları arasındaydım. Öküz gibi sarılmış hayvan. Benim bu ponçik bedenim senin öküz kollarını nasıl taşısın dimi ama? Ama nedensizce kendimi onun kollarında güvenli hissediyordum. Allah'ım ben size dün bu adamı sevdiğimi söyledim dimi ? Yok canım ne sevmesi ben bu dağ adamına mı kaldım? Düşüncelerimi bölen Poyraz'ın ukala konuşmasıydı. O söyleyene kadar onu izlediğimin farkında bile değildim.

''Biliyorum beni izlemeyi çok seviyorsun zaten benim gibi yakışıklı birini hangi kız izlemek istemez ki ama işim var bebeğim kuzenim Seval'i havaalanından almam lazım. ''

deyip yataktan kalktı hemen giyinip çıktı.

Ne yani niye o alıyo ki kapıda o kadar koruma var şoför var niye Poyraz alıyo o Seval denen kızı?
Aman banane canım. Bende kalkıp giyineyim bari. Kalkıp günlük beyaz bir elbise giydim, saçlarımı da topuz yaptım mı tamamdır . Aşağı inip mutfağa girdim. Hemen bir şeyler atıştırıp televizyonun karşısındaki koltuğa atladım evet yanlış duymadınız resmen atladım. Televizyonda kanalları değiştirdim hiçbir şey yok ya bu ne biçim televizyon. En son bi evlilik programında durup izlemeye başladım. Aman bu kadın da hala elektrik alamadım diyo. Bu yaştan sonra elektrik alırsan çarpılır ölürsün zaten teyze ne elektriği yaşın olmuş 80 zaten bi ayağın çukurda hâlâ koca arıyorsun. Ben teyze hakkında saçma düşüncelerle meşgulken kapı çaldı. Koşturarak kapıyı açtım. Poyraz ve yanında mini elbisesi olan sürtüğe benzeyen kız elini Poyraz'ın omzuna koymuştu. NE ELİNİ POYRAZ'IN OMZUNA Mİ KOYMUŞ?!
-Almira artık kenara çekilmeyi düşünüyor musun hani biz içeri falan geçsek?
Poyraz konuşunca kenara çekilip kızı süzmeye başladım kırmızı mini elbise giymişti. Elbisenin göğüs dekoltesi de vardı. Yani anladığınız kız hiç bişey giymemiş. Lanet olsun ki güzeldi. Bense sıradan elbisemle kızın yanında fena sönük kalıyordum. Sönük mü kalıyorum ? Güzelliğim yeter be o kimmiş ?
-Canım Poyraz senin paranı verdiyse git istersen sen artık.
Ne diyo be bu sürtük beni orospu yerine koydu ben gösteririm kızım şimdi sana.
-Ne diyosun sen be ben sana benzemem kızım kendin her gün başkasının altına yatıyorsun diye beni de kendine benzetme ayrıca Poyraz benim sevgilim tamam mı ? deyip Poyraz'ın elini tutuverdim. Ne diyorum ben ya ne sevgilisi Poyraz resmen sırıtmamak için dudaklarını ısırıyordu.
-Doğru mu bu Poyraz? dedi sürtüğümüz
-Evet Seval sevgiliyiz biz. Ben Almira'yı çok seviyorum deyip yanağımı öptü. 

Yanağımı öpünce neden içimde kelebekler halay çekti ki şimdi. Yeni farkediyorum da o seviyorum mu dedi? Hem de çok seviyorum dedi? Allah'ım sana geliyorum. Bayılacağım şimdi.Aman canım niye bayılacağım kendine gel Almira. Hem kızın ismi Seval'miş. Kuzenim demişti sabah Seval'e. Orospu Seval.

-Ama sen kimseye aşık olmazsın ki
dedi oropsu Seval.
-Bak canım burda olduğuma göre aşık olabiliyormuş. Ama senin gibi küflü kaşarlara değil.
Deyince kızın mosmor oluşunu gururla izledim. İçimden kötü kız kahkahası atıyordum resmen.Bu arada Poyraz da artık kendini tutamayıp kahkaha attı. Ne güzel gülüyorsun sen öyle ya. Ne güzeli ya bildiğimiz kahkaha işte güzel falan değil hiç sevimli de olmuyor zaten.
Poyraz Seval'in pardon sürtük Seval'in odasını gösterdi kız odaya girince beni de kendi odasına çekiştirdi. Odaya girer girmez yine kahkaha atmaya başladı. Eriyorum burda be o nasıl gülüş. Hayır canım ne erimesi saçmalama Almira.

   Kollarını önünde birleştirdi. Kol kasları daha da ön plana çıkarken yutkundum. Bu ne be adam bu kadar seksi olmak yasaklanmalı.

-Sen beni mi kıskandın? Dedi en son kahkahasını durdurabildiğinde

-Ne kıskanıcam ya ben kıza gıcık oldum ondan öyle yaptım yoksa ben niye seni kıskanıyım?

-Yalan söylemeyi hiç beceremiyosun be güzelim.

O bana güzelim mi dedi ya niye bu kelebekler yine halaya kalktı böyle ?

Mafyanın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin