-------------
#ALMİRA'DAN
Uyandığımda o lanet akşamı hatırladım artık yeter bıraksın beni gitmek istiyorum o lanet mafya bozuntusundan kurtulmak istiyorum.Yine bana tecavüz edicekti resmen bu iki oldu birincisinde hatasını anlaması gerekirdi ama o bir mafya hatasını asla kabul etmez. Ben düşüncelerime boğulmuşken Poyraz kapıyı birden açtı ve özür dilemeye başladı. Özür dilemesi neyi değiştirir ki dengesiz manyağın teki o.-Sen hangi yüzle geliyosun benim yanıma yine mi tecavüz ediceksin yeter artık. Bırak beni gidiyim. Sevmiyorum seni. Bırak artık beni. Katilsin sen dengesiz mafyanın tekisin.
Çok sinirlenmiştim bunları hangi cesaretle söyledim bilmiyorum ama söyledim işte. Poyraz gözlerime baktıktan sonra ''Seni bırakamam ama ben gidiyorum bidaha gelmiycem merak etme sen istemediğin sürece beni görmiyceksin'' diyip kapıyı çarparak örtüp gitti. İçimden gitme demek geldi noluyo bana saçmalama Almira o gidince sende bi şekilde kaçarsın işte.
#POYRAZ'DAN
Benden bu kadar nefret etmesi bitiriyor beni seviyorum onu canımdan çok hemde ama kız da haklı ona yapmadığımı bırakmadım gerçekten dengesiz pisliğin tekiyim. Hemen bi sigara yakıp sinirle arabama atladım hemen ve gaza bastım diğer evlerimden birine gidicektim yolda olanları düşününce daha da sinirlenip hızımı arttırdım. İbre 200'e çıkmıştı. Arkadaki arabalar kornaya basıyordu ama umurumda değildi küfredenler bile vardı inip sinirimi onlardan çıkartıyım mı diye düşünsem de Almira'nın katilsin sen sözleri kulağımda çınlamaya başladı birden karşıma bir tır çıkınca direksiyonu kırmaya çalıştım ve yoldan çıktım boş bir arazide yuvarlandım en son gözlerim karardı ve bilincim kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Aşkı
Romance-Bırak .. beni diyebilmişti sadece ufak bir fısıltıyla ama bırakamazdı ki Poyraz onu , miniğini yeni bulmuşken bırakamazdı. -Yalvarırım bırak nolursun kimseye birşey söylemem lütfen _Bırakamam Almira bu eve alış artık bu evde benimle yaşayacaksın -S...