B.L.M-3

21.7K 700 186
                                    

Medya : Aras :)

#POYRAZ'DAN

      Emre kızın doyasını odama getirdiğinde hemen içini açıp incelemeye başladım

Ad : Almira

Soyad : Soylu

Yaş : 17

Boy : 1,67

Kilo : 52

Annesi : Meryem Soylu

Babası : Mehmet Soylu

Sevgilisi : Aras Kaya -2senedir çıkıyorlar-

Ne ? Sevgilisi mi var ? Sikerim o çocuğu.

En yakın arkadaşı : Ece Yıldız

Okulu : Özel Demirhan Lisesi

Babasını 9 yaşındayken trafik kazasında kaybetti.

Annesi de 10 yaşındayken Almira'yı terketti.

Ece Yıldız ile birlikte bir evde oturuyor.

       Babası bir yerden tanıdık geliyor ama neyse diyip arabama atladım ve depoya doğru gazı kökledim. Tabi birde güvenilir bir adamımı onu takip etmesi için görevlendirdim.

   -2 Gün Sonra-

     #ALMİRA'DAN

  Artık annem denen kadını da  gönderdiği mektubu da kafama takmıyorum onun için ağlamaya değmez diyip geçiştiriyorum. Bügün cumartesi olduğu için Aras'la buluşup bir filme gidicez. Hazırlanıyım da geç kalmıyım. Hemen kısa bir duşa girdim sonra kısa bir kot şort üstüne de beyaz salaş bir tişört -üstünde siyah garip bir baskı var ama hoş duruyor-  giydim. Aras'ın arabasının kornasını duyunca ayağıma da beyaz convers geçirip telefonumu ve 200 TL'yi de şortumun cebine sıkıştırarak aşağı indim.(Normal erkekler sevgililerine şort giydirmez bizimki kıskanmıyor bile. ) Alışveriş merkezine girince sinema katına çıktık ve romantik bir filme 2 bilet alıp sinema salonuna oturduk. Film boyunca ağladım çok acıklıydı. Bir ara Aras kafamı göğsüne koydu ama hemen çektim nedensizce rahatsız olmuştum. Filmden sonra alışveriş merkezinin yemek katında orta boy pizzalarımızı yedik tabi ben pizzamın yarısını yedim Aras hem  benimkinin diğer yarısını hem de kendi pizzasını yedi dememi bekliyorsunuz dimi tabiki bitirdim pizzamı hiç ona bırakır mıyım ? İşte sonra Aras beni eve bıraktı. Eve girince mutfakta makarna yapmış ve tıkınan bir Ece'yle karşılaştım.

_Kanka gel makarna yaptım yiyelim.

-Ece ya hepsini yemişsin zaten ne kalmış ki .

Zaten toktum bir pizzayı mideme indirdim, unuttunuz mu ?

_İyi o zaman balkona geç kahve yapıp geliyorum

Balkona geçince biraz dışarıyı izledim. Sonra da Ece geldi zaten.

_Almira bu siyah araba kimin 2 gündür burda duruyo sen gidince gidiyor sen gelince geliyor

-Ne yani beni mi takip ediyor ? Ece ya kim takip etsin beni?

_Valla ben bilmem diyip kahvesinden bir yudum aldı

Gerçekten acaba biri beni mi takip ediyor çünkü bu araba benim de dikkatimi çekti sürekli benimle aynı yerlere geliyor. Neyse ya kim takip edicek ki beni tesadüftür o tesadüf .









Mafyanın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin