B.L.M-4

20.5K 792 251
                                    

----------

Medya : Poyraz :) Yakışıklı mafyamız :)

-2 Ay Sonra-

#ALMİRA'DAN

2 aydır gerçekten takip ediliyor gibi hissediyorum arkamdan ayak sesleri geliyor arkamı dönünce kimse olmadığını görüyorum. Bir de o siyah araba , gerçekten şüphelenmeye başladım neyse hazırlanayım okula geç kalıcam. Formalarımı giydim saçımı kendi halinde salık bıraktım. Hafif bir makyaj yapıp vanslarımı giydim çantamı telefonumu cüzdanımı alıp Ece'yle birlikte okula gitmek için arabaya bindik araba durunca şoförümüze teşekkür edip indik. Okul yine sıradandı işte hiç bir şey olmadı. Sadece artık Aras'a soğuk davranmaya başladım. Dokunuşlarından rahatsız olmaya başladım. Aras da farketti bu durumu neyin var diye sorunca geçiştirdim. Ben de bilmiyorum ki .

Ece okul çıkışı alışverişe gitti ben gitmek istemedim Aras da akrabalarının cenazesi mi ne varmış oraya gitti bende hava güzel olduğu için arabaya binmeyip yürümeyi tercih ettim yalnız yürümek her zaman iyi gelir bana en azından kafamı dinliyorum . Yürürken yine takip edildiğimi hissettim açıkçası. İyice paranoyaklaştım galiba.  Tam eve geldim  anahtarla kapıyı açıcaktım ki ağzıma kapatılan bezle her yer karardı her ayaklarımın altından kaydı sanki son hatırladığım birinin beni kucağına almasıydı.

#POYRAZ'DAN

Almira'yı 2 aydır takip ettiriyorum her gün fotoğrafları bana geliyor. Arkası var piçin ama ben onu da arkasını da sikerim. Artık dayanamadığım için Almira'yı bugün kaçırdım şimdi arabada dizimde mışıl mışıl uyuyor. Uyurken çok güzel zaten o hep güzel. Eve gelince Almira'yı odasına çıkardım yatağına yatırdım uyusun bakalım.

#ALMİRA'DAN

Uyandığımda büyük pembe ve beyaz ile döşenmiş bir oda vardı bir dakika bu oda benim değil ki nerdeyim ben tabi ya kaçırıldım. Kim kaçırdı ki beni ? Beni kim niye kaçırsın ki ? Yalnız baya baya kaçırıldım.Ayağa kalktım ve kapıyı açtım kilitli değildi aşağıya inince koltukta oturmuş maç izleyen bir adam gördüm. Ama bu sıradan bir adam değil bildiğin taş. Allah'ım tişörtten bile nasıl belli oluyor o kaslar. O yakışıklı yüz. *salak adam seni kaçırmış sen adama iltifat ediyorsun gerizeklalı hem bu okulda çarptığın adam değil mi*  doğru söylüyorsun adam beni kaçırmış ben ona yakışıklı diyorum .

Birden kafasını çevirdi ve onu kestiğimi gördü. Kahretsin.

-Yakışıklı olduğumu biliyorum güzelim ama bu kadar da ağzının suyunu akıtarak bakmasan diyorum ?

Ne diycem şimdi. Kahretsin. Kahretsin. İlk dakikadan adama rezil oldum.

YAZAR'DAN

''Sen kimsin beni niye kaçırdın? O egonu bir kenara bırakıp bana cevap ver ya da cevap vermeni beklemiycem. Gidiyorum ben.'' diyip kapıya doğru gidiyordum ki birden tuttu belimden ve kendisine çekti. O dokunduğu yerler neden yanmaya başladı ? Neden nefessiz kaldım ki ? Neden kendimi geri çekemiyorum?

''B-bırak beni''

diyebilmişti sadece ufak bir fısıltıyla ama bırakamazdı ki Poyraz onu , miniğini yeni bulmuşken bırakamazdı.

''Lütfen bırak nolursun kimseye birşey söylemem lütfen''

''Bırakamam Almira bu eve alış artık bu evde benimle yaşayacaksın''

Ne demek istiyor bu adam şimdi ?

''Sen beni burada zorla tutamazsın bırak beni gidicem hem sen kimsin ki beni burda zorla tutuyorsun?''

''Ben Poyraz Demirhan ve sen benimsin. Hiç bir yere gidemezsin. ''

Ne demek sen benimsin ? Neden hoşuma gitti ki bu şimdi ?

''Sen kimsin be adam? Nasıl seninim ? Mal değilim ben. ''

''Benimsin''

diye adeta kükredi Poyraz . O öyle bağırınca Almira yerinden sıçradı. koşarak odasına gidip kapıyı kapattı ve kilitledi.. Kapının arkasından :

''Senden nefret ediyorum bırak beni''

diye bağırıyordu ama nafile Poyraz böyle olunca daha da sinirlenmişti kapıyı vurup bara gitmek üzere yola çıktı.





Mafyanın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin